کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۳ فروردین ۱۴۰۳

3 فروردين 1403 ساعت 13:23

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال،  محدوده تونل شماره ۱۲حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه گزارش شده است گفت:  همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های پیست آبعلی ، لاسم و آب اسک گزارش شده است.


رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر شمال به جنوب خبر داد.
 به گزارش کبنا، سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع می باشند.
 وی با بیان اینکه  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال،  محدوده تونل شماره ۱۲حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه گزارش شده است گفت:  همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های پیست آبعلی ، لاسم و آب اسک گزارش شده است.
 شیرانی ادامه داد: تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در  مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.
 رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه  محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است گفت:  براساس آخرین وضعیت جوی بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.
 وی تاکید کرد: تا فردا صبح جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرف است.


کد مطلب: 474038

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474038/وضعیت-جاده-ها-راه-ها-امروز-۳-فروردین-۱۴۰۳

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1