کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع تعدادی از بانوان مطرح شد

ساسان تاجگردون: در هشت سال گذشته مرز‌بندی‌های قومی و قبیله‌ای برچیده شد / هیچوقت رفتار سیاسی بر‌اندیشه تاجگردون حاکم نشد

21 بهمن 1402 ساعت 2:12

فعال سیاسی گچساران و باشت گفت: تکلیف همه است که در انتخابات شرکت کنند و برای ما احساس می‌کنم این تکلیف چند برابر است.


فعال سیاسی گچساران و باشت گفت: تکلیف همه است که در انتخابات شرکت کنند و برای ما احساس می‌کنم این تکلیف چند برابر است.
   

به گزارش کبنا، ساسان تاجگردون فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان گچساران و باشت در جمع تعدادی از بانوان این شهر که طرفداران تاجگردون بودند، اظهار کرد: به دلایل متعددی که یکی‌اش و مهمترین‌اش ظلم به آرای شما در چهار سال گذشته شده، حضور و ضرورت پای صندوق‌های رای برای تک تک شما بیش از پیش است.
وی افزود: الان هم نشان دادید ما می‌خواهیم این اتفاق با حداکثر‌آرایی که حتماً در ۱۱ اسفند ماه برای منتخب خودتان رقم خواهید زد نشان بدهید.
این فعال سیاسی گفت: تک تک آرای بانوان افکار و‌اندیشه و تفکر پشت آن است و حتماً و حتماً نسبت به آرای مردان و افراد دیگر تأثیر‌گذاری بیشتری دارد.
این فعال سیاسی عنوان کرد: ما اگر خودمان را کاندید و ورود می‌کنیم مجبوریم نسبت به تفکر و‌اندیشه بانوان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی ادامه داد: چون اثر مضاعف خودش را تصمیم‌گیری سایر افراد بیش از پیش خواهد داشت. اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی در‌اندیشه و باور ماست.
تاجگردون ابراز کرد: با انتخاب شما جبران خسارت ۴ ساله ما الزاماً باید اجرایی بشود و این نمی‌شود مگر با حضور شما خواهران پای صندوق‌های رای.
این شور و هیجان را تا این ۴۳ روز بگذرد باید نگه داریم تا ۱۱ اسفند ماه تا مردم ایران هم انگشت به دهن بمانند که مردم شریف این منطقه چکار می‌کنند و چرا این اتفاقات آنجا رقم می‌خورد.
تاجگردون گفت: ما افتخار داریم دایه‌دار و پرچم‌دار این عزیزان هستیم و به‌اندیشه و تفکرمان رای می‌دهیم.‌اندیشه‌ای که فارغ از هر نوع رفتار سیاسی، رفتار قبیله‌ای و طایفه‌ای و ایلی حرکت کرده‌ایم.
وی ابراز کرد: در مدت هشت سال گذشته مرز‌بندی‌های سیاسی و قومی و قبیله‌ای برچیده شد. خدا را شاهد می‌گیریم، هیچوقت در قانون تصمیم‌گیری که آقای تاجگردون با مردان و زنان نزدیک به خودش در حوزه تصمیم‌گیری احیانا مواردی را مشورت می‌کرد، هیچوقت رفتار سیاسی بر‌اندیشه‌شان حاکم نبود.


کد مطلب: 472367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472367/ساسان-تاجگردون-هشت-سال-گذشته-مرز-بندی-های-قومی-قبیله-ای-برچیده-هیچوقت-رفتار-سیاسی-بر-اندیشه-حاکم-نشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1