کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه اخلاق سه‌شنبه‌ها؛

فیلم| آیت‌الله ملک‌حسینی: در این سایت‌ها و فضای مجازی سر می‌زنید و ببینید که طرفداران رقباهای انتخاباتی چه سرهم می‌آورند؟! آدم اگر دین‌دار باشد، غصه‌دار می‌شود

29 دی 1402 ساعت 11:35

حضرت آیت‌الله‌ ملک‌حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گقت: در این سایت‌ها و فضای مجازی سر می‌زنید و ببینید که طرفداران رقباهای انتخاباتی چه سرهم می‌آورند؟! آدم اگر دین‌دار باشد، غصه‌دار می‌شود.


حضرت آیت‌الله‌ ملک‌حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گقت: در این سایت‌ها و فضای مجازی سر می‌زنید و ببینید که طرفداران رقباهای انتخاباتی چه سرهم می‌آورند؟! آدم اگر دین‌دار باشد، غصه‌دار می‌شود.
به گزارش کبنا، سه‌شنبه‌های هر هفته جلسه اخلاق و تفسیر نهج‌البلاغه حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی در مسجد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) شهر یاسوج برگزار می‌شود. آیت‌الله ملک‌حسینی در سه‌شنبه گذشته به تهمت‌ها و تخریب‌هایی که طرفداران کاندیداها علیه همدیگر دارند، اشاره کرد و گفت: بدون شک انسان متقی وقتی به احوال خود نظر می‌کند، غصه می‌خورد؛ چرا بهتر نه؛ چرا بیشتر نه. نگاه به جامعه هم که می‌کند، باز غصه‌دار می‌شود. کدام انسان متقی و با شرف هست که نشنود، این جمله را که برخی از کسانی که نماز می‌خواندند، امروز نمی‌خوانند، هر انسانی که دین داشته باشد، ناراحت نشود. هر انسانی که بشنود تعداد نمازگزاران بیشتر شده، روحش تازه می‌شود. طبیعتاً اگر بشنود کسانی یا با لجاجت و یا کج‌سلیقگی‌ها کنار کشیده‌اند، از دین، غصه‌دار می‌شود.
آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه اظهار کرد: کدام انسان با شرف است که بشنود در انتخابات نزدیک میزان توهین‌ها و فحش‌هایی که افراد بهم می‌دهند، ده‌ها و صدها برابر عدد رأی‌هایی است که بهم می‌دهند، ناراحت نمی‌شود. کدام انسان با شرفی است که بداند در رسانه‌ها به‌جای ادب، بی‌ادبی رواج دارد. یا کسی که قدرت دارد و روزنامه و هر غلطی می‌کند، مظلومی له می‌شود و ناراحت نشود. این حزن، حزن زیبا و مقدس است.
وی خاطر نشان کرد: در این سایت‌ها و فضای مجازی سر می‌زنید و ببینید که طرفداران رقبای انتخاباتی چه سرهم می‌آورند؟! آدم اگر دین‌دار باشد، غصه‌دار می‌شود.
   


کد مطلب: 471523

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471523/فیلم-آیت-الله-ملک-حسینی-این-سایت-ها-فضای-مجازی-سر-می-زنید-ببینید-طرفداران-رقباهای-انتخاباتی-سرهم-می-آورند-آدم-اگر-دین-دار-باشد-غصه-دار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1