تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۷۱۵۰۲
رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش:

خط تلفنی 1570 ؛ مشاوره رایگان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

۰
خط تلفنی 1570 ؛ مشاوره رایگان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مسئول هسته مشاوره اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:خط تلفنی ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در استان راه اندازی شد.
به گزارش کبنا نیوز، علی پورروستا افزود: خط ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف کمک به دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش‌وپرورش برای پاسخ‌گویی به سوالات مربوط به حوزه مشاوره و مداخله در فوریت‌های روانی اجتماعی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های نخست بود که خط تلفنی اورژانس اجتماعی ۱۵۷۰ در آن راه‌اندازی شده است گفت: این خط در حوزه‌های مشاوره، مداخله در فوریت‌های روانی اجتماعی و راهنمایی برای حضور در مراکز مشاوره و دریافت خدمات مشاوره‌ای از ساعت ۸ تا ۲۰ پاسخ‌گوی دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش‌وپرورش است.
مسئول هسته مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به اینکه این خط از جنبه‌های مختلف می‌تواندکمک‌کننده باشد افزود: خط تلفن ۱۵۷۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان شناختی به دانش‌آموزان و والدین در موضوعات مختلفی مانند آسیب‌های اجتماعی، اضطراری، افسردگی و اضطراب به صورت رایگان است.
وی، هزینه تماس با این خط تلفن را رایگان اعلام کرد و گفت: علاوه بر دانش آموزان ساکن در شهرها، دانش‌آموزان روستایی هم که به مرکز شهرستان خود دسترسی ندارند می‌توانند از طریق خط ۱۵۷۰ مشکلات خود را با مشاوران این مرکز مطرح کنند.
پو‌روستا گفت:در این مرکز همچنین به سوال‌ها در حوزه تحصیل، کنکور، مشکلات خلقی، رفتاری و روان‌شناختی دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها بدون اینکه مشاوران آن‌ها را بشناسند پاسخ داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1