تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۴۷۱۲۸۴
تاثیر تایید ETF بیت کوین بعد از ۲۴ ساعت؛

واکنش سرد بیت‌کوین به یک اتفاق تاریخی

۰
واکنش سرد بیت‌کوین به یک اتفاق تاریخی
کبنا ؛ تایید ETF بیت کوین از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا برخلاف چیزی که تصور می‌شد، حداقل در ۲۴ ساعت قبلی تاثیر مهمی در روند بیت‌کوین نداشته است.
به گزارش کبنا؛ تایید ETF بیت کوین که در قالب درخواست ۱۱ شرکت مختلف با موافقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا همراه شده، یکجور اعتباربخشی به بیت کوین و حوزه رمزارز‌ها محسوب می‌شود. با این حال بیت کوین از موضع قبلی خودش فاصله زیادی نگرفت و بعد از سرک‌کشیدن به کانال ۴۷ هزار دلار، روی پله‌های ابتدایی محدوده ۴۶ هزار دلار متوقف شد. تایید ETF بیت کوین تا اینجا بیشتر به کام آلت کوین‌ها تمام شده و سرمایه گذاران کاردانو و آوالانچ باید بیشتر از هر کس دیگری به خاطر خبر تایید ETF بیت کوین راضی باشند.
قیمت بیت کوین؛ ۴۶ هزار و ۲۰۰ هزار دلار
قیمت بیت کوین به شکل لحظه‌ای به ۴۶ هزار و ۲۰۰ دلار رسیده است. نسبت به دیروز که بیت کوین در نیمه کانال ۴۵ هزار دلار معامله می‌شد شاهد رشد تقریبا دو درصدی هستیم و بااینکه در این مدت خبر تایید درخواست ۱۱ شرکت مختلف برای تشکیل صندوق ETF بیت کوین مخابره شده، رهبر بازار ارز دیجیتال نسبت به موضع قبلی خودش فاصله زیادی پیدا نکرده است.
قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت قبلی نهایتا تا ۴۷ هزار و ۸۰۰ دلار بالا رفته و آن طرف بیت کوین در ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه ۲۱ دی یکبار تا نیمه کانال ۴۵ هزار دلار عقب نشینی داشته است.
بیت کوین با این اوصاف به احتساب نرخ فعلی تتر به پول خودمان معادل دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ارزش دارد و هولدر‌های آن درمقایسه با هفته قبل هشت درصد، ماه گذشته ۱۳ درصد و پارسال ۱۷۰ درصد سود نصیبشان شده است. تسلط بیت کوین به بازار کریپتو درحال حاضر حدود ۵۲ درصد از کل دارایی موجود در بازار برآورد می‌شود و ظرف شبانه روز قبلی ۵۲ میلیارد دلار بابت خریدوفروش بیت کوین جابجا شده است.
قیمت اتریوم؛ دو هزار و ۵۹۰ دلار
اتریوم در شبانه روز قبلی بازدهی هفت درصدی از خودش به جا گذاشته و توانسته در بهترین موقعیت سالانه قرار بگیرد. قیمت اتریوم درحال حاضر دو هزار و ۵۹۰ دلار یعنی چیزی نزدیک ۱۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، اما دیروز خرید اتریوم تقریبا دو هزار و ۴۰۰ دلار هزینه داشت.
قیمت اتریوم البته در ۲۴ ساعت قبلی تا دو هزار و ۶۰۸ دلار هم بالا رفته که این عدد بالاترین سطح در یک سال گذشته است و نشان می‌دهد قیمت اتریوم بعد از انتشار خبر تایید ETF بیت کوین، با وضعیت خودش در نیمه اریبهشت پارسال برابری کرده است.
اتریوم حالا به حدود ۱۸ درصد از کل بازار ارز دیجیتال تسلط دارد. این بیشترین سهم از بازار بعد از بیت کوین است و حالا آن‌هایی که از یک سال قبل تا الان در کیف پولشان اتریوم داشتند، به سود ۱۰۰ درصدی رسیدند. بازدهی هفتگی اتریوم قریب مثبت ۲۰ درصد تخمین زده می‌شود. این عدد در بازه ماهانه و سه ماهه نیز به ترتیب به ۲۱ و ۷۱ درصد محاسبه می‌شود.
تاثیر تایید ETF بیت کوین در بازار کریپتو
تایید ETF بیت کوین در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار خبر، هر چقدر برای خود بیت کوین عایدی نداشت، به کام هولدر‌های سایر آلت کوین‌ها تمام شد.
کاردانو یا همان ADA بازدهی روزانه مثبت ۱۵ درصد را به ثبت رساند و آوالانچ با نماد AVAX و بازدهی روزانه مثبت ۱۲ درصد از این حیث در رتبه دوم قرار گرفت. سولانا و ریپل که از نظر تسلط به بازار ارز دیجیتال به ترتیب جایگاه پنجم و ششم را مال خود کردند، بعد از تایید ETF بیت کوین بازدهی پنج و شش درصدی داشتند.
فرارو  در پایان نوشت: دوج کوین که دهمین رمزارز برتر فعلی دنیاست، سود هشت درصدی را برای سرمایه گذارانش به ارمغان آورد و در این مدت با اضافه شدن ۷۲ میلیارد دلار به بازار، بعد ۱۸ ماه میزان پول‌های موجود در کریپتو به بیش از یک تریلیون و ۸۵۰ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرد.
تاثیر تایید ETF بیت کوین بعد از ۲۴ ساعت
انواع ارز دیجیتال قیمت بازدهی روزانه
بیت کوین 46 هزار و 200 دلار مثبت دو درصدی
اتریوم دو هزار و590 دلار مثبت هفت درصد
بایننس کوین 306.53 دلار مثبت چهار درصد
سولانا 99.5 دلار مثبت پنج درصد
ریپل 0.599 دلار مثبت شش درصد
کاردانو 0.58 دلار مثبت 15 درصد
آوالانچ 39.25 دلار مثبت 12 درصد
دوج کوین 0.84 دلار مثبت هشت درصد
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1