تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۷۱۰۸۷
محشری برپاست در گلزار شهدای کرمان؛

وداع جانسوز مادر و پدری با فرزندشان + فیلم

۱
وداع جانسوز مادر و پدری با فرزندشان + فیلم
کبنا ؛ گلزار شهدای کرمان تاکنون این تعداد پیکر شهید یکجا به خود ندیده است؛ شهیدانی که به یاد و با نام شهید سلیمانی در مسیر زیارت مزارش در انفجاری تروریستی پرگشودند تا در کنار مراد دلشان آرام بگیرند؛ اینجا امروز جمعه، خانواده‌های بیش از ۵۰ شهید برای وداع آخر در مهدیه گلزار شهدای کرمان آمده‌اند تا نظاره‌گر خاکسپاری جگرگوشه‌هایشان باشند.
حال و هوای عجیب و خاصی در مهدیه گلزار شهدای کرمان برپاست؛ محشر شده است؛ از ناله و گریه مادران فرزند از دست داده تا پدران داغدیده؛ از همسران و از کسانی که برای خاکسپاری همکار و دوستشان آمده اند؛ این فضا و این محشر قابل وصف با کلمات نیست.
    
بعدازظهر امروز بعد از وداع باشکوه مردم کرمان با پیکرهای شهدا در مصلا که با حضور رییس جمهور، وزیر کشور، فرمانده کل سپاه و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، پیکرهای شهدا به گلزار شهدا رسید و اینک مراسم وداع آخر با آنان برپاست و آماده می شوند تا پیکرها را به خاک بسپارند.
وداع آخر
 محل خاکسپاری شهدا
 
قرار است تا ساعتی دیگر پیکر های شهیدان ۲ انفجار تروریستی عصر چهارشنبه، در کنار مزار شهید سلیمانی، در ضلع شمالی این مکان خاکسپاری شوند.
در حادثه تروریستی کرمان در مجموع ۸۹ نفر شهید شدند و ۲۸۴ نفر زخمی که تا امروز ۱۳۷ نفر از مجروحان در بیمارستان ها بستری هستند.
پیکر بیش از ۵۰ شهید در گلزار شهدای شهر کرمان خاکسپاری می شوند و سایر پیکرها به زادگاهشان در دیگر شهرهای استان کرمان و نیز چند استان دیگر کشور انتقال یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1