تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۷۰۷۸۳
سخنگوی وزارت دفاع:

انتظار پرداخت تاوان ترور شهید موسوی، رژیم صهیونیستی را زجرکش خواهد کرد / پاسخ ما در زمان و مکان و با روشی انجام خواهد شد که اهداف این رژیم در این گونه عملیات‌های تروریستی را محقق نکند

۰
سخنگوی وزارت دفاع: انتظار پرداخت تاوان ترور شهید موسوی، رژیم صهیونیستی را زجرکش خواهد کرد
کبنا ؛سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع گفت: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند.
سخنگوی وزارت دفاع گفت: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند.
به گزارش کبنا، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت: عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی از مستشاران ایرانی در سوریه شهید سید رضی موسوی را خدمت ملت ایران، خانواده و هم‌رزمان ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند و انتظار پرداخت تاوان این عملیات این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد.
وی با اشاره به شکست اهداف رژیم صهیونسیتی در جنگ علیه غزه، خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در خارج از میدان غزه نشانه جنگ‌افروزی است. به طور حتم پاسخ مقتدرانه و هوشمندانه به گونه‌ای و در زمان و مکان و روشی انجام خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی در این گونه عملیات تروریستی محقق نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1