کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بعضی خيابان‌های یاسوج سوگلی مسوولان اند

28 مرداد 1402 ساعت 10:19

هنگامیکه یک کهگیلویه و بویر احمدی به استانهای مجاور مسافرت میکند، یکی از اولین مواردی که در مقام مقایسه با استان خودمان قرار میدهد،وضعیت آسفالت خیابان هاست، موضوعی که استان ما در آن به شدت عقب مانده است.


هنگامیکه یک کهگیلویه و بویر احمدی به استان‌های مجاور مسافرت می‌کند، یکی از اولین مواردی که در مقام مقایسه با استان خودمان قرار می‌دهد، وضعیت آسفالت خیابان هاست، موضوعی که استان ما در آن به شدت عقب مانده است.
شوربختانه حتی در محورها و جاده‌های اصلی  استان هم به سختی می‌توان به طول ۱۰ متر آسفالت پیوسته و یکدست پیدا کرد.
زمانی‌که در حال رانندگی با اتومبیل خود در سطح شهر یاسوج می‌باشید، لحظه به لحظه مورد عنایت هنرنمایی های شهرداری در آسفالت ریزی و اداره آب و فاضلاب در پستی و بلندی خيابان‌ها قرار خواهید گرفت.
نکته تیره‌تر و قابل تامل آنست که بعضی از خيابان‌هاي درون شهری سوگلی و نورچشمی مسئولان شهری هستند و هر از گاهی با تشریف فرمایی مقامی بلندپایه، رنگ زیبای آسفالت را بر چهره رنگ پریده خود می‌بينند اما تعداد قابل توجهی از خیابان های شهر یاسوج بینوا و یتیم از پدر حتی ۱۰ سال یکبار  بوی آسفالت را از دور هم استشمام نمی‌کنند. اگر مسئولان امر صحه بر گفته‌های ما نمی‌گذارند و این امر را کتمان می‌کنند از آن‌ها استدعا می‌کنيم منت گذاشته و به این محلات و خيابان‌ها تشریف فرما شوند تا عمق فاجعه را با چشمان تیزبینشان بنگرند.
بی‌پرده و بی‌تعارف می‌گوییم مردم این شهر حق دارند از امکانات رفاهی (اولیه) به طور برابر و بصورت با کیفیت برخوردار باشند لذا به مسئولان شهری توصیه می‌گردد در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام دهند تا هم چهره زیبای شهر یاسوج روستاگونه نگردد و هم رفت و آمد مردم دچار مشکل نشود.
خبرنگار: محرابی


کد مطلب: 466048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466048/بعضی-خيابان-های-یاسوج-سوگلی-مسوولان-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1