کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظهر امروز انجام گرفت

دیدار رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه /آیت‌الله حسینی: رسانه‌ها هیچ وقت از نقد به‌موقع و منصفانه عقب نشینی نکنند / جامعه نیاز به خبرنگار دارد / گوشت قرمز به قیمت تعاونی خارج از شبکه توزیع می‌شود / برخی از المان‌ها و تابلو‌های سطح شهر برگرفته از فرهنگ و مدل غربی است / منافع کهگیلویه و بویراحمد در سد خرسان دیده شود

18 مرداد 1402 ساعت 14:11

حضرت آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها هیچ وقت نباید از نقد به‌موقع، دلسوزانه، منصفانه، عاقلانه و مدبرانه عقب نشینی کنند.


حضرت آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها هیچ وقت نباید از نقد به‌موقع، دلسوزانه، منصفانه، عاقلانه و مدبرانه عقب نشینی کنند.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (18 مرداد ماه 1402) خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضرت آیت الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان_ دیدار کردند.
حضرت آیت الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست به اهمیت و ضرورت خبر اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در بیان نقد‌ها انصاف داشته باشند و هیچ وقت نباید از نقد به‌موقع، دلسوزانه، منصفانه، عاقلانه و مدبرانه عقب نشینی کنند.
وی افزود: قلم و ادبیات خبرنگار باید دقیق، مبتنی بر اصول و حکیمانه جاری شود.
آیت الله حسینی اظهار کرد: نقد و انتقاد‌های دلسوزانه در راستای رشد و توسعه کشور توسط رسانه‌ها شایسته تقدیر است.

امام جمعه یاسوج خبرنگاری را حرفه‌ای اثرگذار در همه ابعاد عنوان و خاطرنشان کرد: گاهی یک خبر جامعه را متحول می‌کند.
حسینی تصریح کرد: گاهی یک خبر اشتباه جامعه را به سمت بحران می‌برد و گاهی یک خبر صحیح آگاهی بخشی مطلوب دارد.
وی ادامه داد: احساس مسئولیت در ابلاغ‌ها یک رکن بوده و گاهی انجام ندادن وظیفه مشکل ساز می‌شود.  بعضی خبرها اگر به موقع و درست به دست مردم می‌رسید، سرنوشت جامعه به گونه دیگری جلو می‌رفت. مثلاً مسئله غدیر به خوبی برای مردمی که غیبت داشتند به خوبی تشریح و تبیین نشد.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در جریان پیروزی انقلاب اخبار درست ملت را به صحنه آورد، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی با عزت، سربلندی را برای ملت رقم زد.
حسینی تأکید کرد: به برکت جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت هستیم و دشمنان تحمل این عزت و قدرت را ندارند.
وی با بیان اینکه امروزه شاهد خدمات گسترده در استان هستیم، اظهار کرد: دولت نیز در حال خدمات‌رسانی است.
حسینی با تأکید بر‌امید آفرینی توسط رسانه‌ها، افزود: نیمه پر لیوان هم در قلم زدن‌ها دیده شود. باید ظرفیت‌های به فعل نرسیده تبیین و خدمات نیز بیان شود.
دیدار رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه /آیت‌الله حسینی: رسانه‌ها هیچ وقت از نقد به‌موقع و منصفانه عقب نشینی نکنند / جامعه نیاز به خبرنگار دارد /  گوشت قرمز به قیمت تعاونی خارج از شبکه توزیع می‌شود / برخی از المان‌ها و تابلو‌های سطح شهر برگرفته از فرهنگ و مدل غربی است / منافع کهگیلویه و بویراحمد در سد خرسان دیده شود
وی بر توسعه محوری در نگاه رسانه‌ها تأکید و عنوان کرد: باید مطالبات مردم محور با تحلیل‌های پخته و غیر خام پیگیری شود.
وی افزود: رسانه‌های به دنبال هوچی‌گری و جنجال نباشند و تزریق ناامیدی در سطح جامعه نباشند. بارها خبرهایی شنیده‌ایم که وقتی به ته آن خبر رسیدیم، متوجه شدیم که دروغ است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه با بیان اینکه جامعه نیاز به خبرنگار دارد، تاکید کرد: جامعه نیاز به خبرنگار دارد. کار خبرنگاری کار ارزشمند و حیاتی است و در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نقش مهمی ایفا می‌کنند و مردم بر اساس خبرها عمل می‌کنند و تصمیم می‌گیرند.
حضرت آیت الله حسینی گفت: در خبرها مصحلت نظام، امید و منافع عمومی لحاظ شود. همچنین در خبرها آبروی مردم و جامعه را در نظر بگیرید.
امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان خبرنگاران را که در زمینه‌های مختلف قلم می‌زنند و نقد می‌کنند، حمایت کنند. همچنین مسکن خبرنگاران و معیشت خبرنگاران را در دستور کار قرار داده و کمک کنند.
حسینی با اشاره به برخی مشکلات در سطح استان افزود: تعمیرکاران مختلف بخصوص خودرو و لوازم خانگی باید نظارت شوند و مهارت‌آموزی و آموزش هم داده شود.
وی اظهار کرد: گوشت قرمز به قیمت تعاونی به برخی واحد‌ها داده می‌شود که به مردم عرضه شود اما خارج از شبکه توزیع می‌شود که این کار /خیانت است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به مشکلات فرهنگی و برخی تابلو‌ها و المان‌های سطح شهر یاسوج خاطرنشان کرد: رسانه‌ها این موضوع را نقد کنند، برخی از المان‌ها و تابلو‌های سطح شهر برگرفته از فرهنگ و مدل غربی است. 
دیدار رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه /آیت‌الله حسینی: رسانه‌ها هیچ وقت از نقد به‌موقع و منصفانه عقب نشینی نکنند / جامعه نیاز به خبرنگار دارد /  گوشت قرمز به قیمت تعاونی خارج از شبکه توزیع می‌شود / برخی از المان‌ها و تابلو‌های سطح شهر برگرفته از فرهنگ و مدل غربی است / منافع کهگیلویه و بویراحمد در سد خرسان دیده شود

حسینی با اشاره به مشکلات شورای شهر و شهرداری یاسوج تصریح کرد: راهکار رفع و حل این مشکلات این است که در صورت ادامه دادن با ورود دستگاه قضایی و نظارتی شورای شهر منحل شود. البته باید شورای شهر وظیفه‌شناس، دانا و دغدغه‌مند باشند.
وی ادامه داد: شهر ما وضعیت مناسبی ندارد و دل آدم با این مسائل و مشکلات شهر به درد می‌آید.
امام جمعه یاسوج با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفند ماه امسال عنوان کرد: وظیفه همه ما است که شور انتخاباتی را در چارچوب قانون فراهم کنیم تا حضور حداکثری شکل بگیرد و وظیفه رسانه‌ها در این زمینه خطیر و مهم است.
حسینی در رابطه با احداث سد خراسان ۳ بیان کرد: باید در صورت ساخت این سد منافع استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم منطقه تأمین شود.


کد مطلب: 465733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465733/دیدار-رسانه-های-کهگیلویه-بویراحمد-نماینده-ولی-فقیه-آیت-الله-حسینی-رسانه-ها-هیچ-وقت-نقد-به-موقع-منصفانه-عقب-نشینی-نکنند-جامعه-نیاز-خبرنگار-گوشت-قرمز-قیمت-تعاونی-خارج-شبکه-توزیع-می-شود-برخی-المان-ها-تابلو-های-سطح-شهر-برگرفته-فرهنگ-مدل-غربی-منافع-سد-خرسان-دیده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1