کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پایانی بر اختلاف دهراب‌پورها و استاندار کهگیلویه و بویراحمد / وحدت در سالن دولت شکل گرفت

20 تير 1402 ساعت 18:40

بعد از اینکه کیان دهراب‌پور، مدیرکل وقت بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای با حضور سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نستهن مقدم، شهردار وقت یاسوج درگیری شدید لفظ درست کرد و منجر شد که کیان دهراب‌پور از مدیرکلی بیمه سلامت استان برکنار شود، تصور می‌شد که دامنه اختلاف برادران دهراب‌پور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سفر هیئت دولت و یا به تهران کشیده شود که حضور محمدرحیم دهراب‌پور به عنوان بزرگ دهراب‌پورها در نشست خبرنگاران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همه این حرف و حدیث‌ها پایان دهد.


بعد از اینکه کیان دهراب‌پور، مدیرکل وقت بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای با حضور سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نستهن مقدم، شهردار وقت یاسوج درگیری شدید لفظ درست کرد و منجر شد که کیان دهراب‌پور از مدیرکلی بیمه سلامت استان برکنار شود، تصور می‌شد که دامنه اختلاف برادران دهراب‌پور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سفر هیئت دولت و یا به تهران کشیده شود که حضور محمدرحیم دهراب‌پور به عنوان بزرگ دهراب‌پور‌ها در نشست خبرنگاران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همه این حرف و حدیث‌ها پایان دهد.
به گزارش کبنا، عصر امروز نشست خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد که محمدرحیم دهراب‌پور از چهره‌های شناخته شده سیاسی استان در این جلسه قابل تأمل بود.
مجری برنامه دهراب‌پور را یکی از چهره‌های معروف سیاسی و انقلابی خواند که محمد رحیم دهراب‌پور در ابتدای صحبت‌هایش گفت:  افتخار می‌کنم که یک معلم هستم و عشق معلمی دارم. من سیاسی نیستم.  
وی گفت: نهایت تشکر می‌کنم از آقای استاندار که وقت گذاشتند و چنین جلسه‌ای را گذاشته‌اند.
وی شغل رسانه‌ها را شغل انبیاء دانست و گفت: گاهی نگرانی من این است که پای صحبت بعضی‌ها که می‌نشینیم علی رغم این همه خدمات قابل توصیف نظام جمهوری اسلامی باز هم یادی از گذشته می‌کنند.
دهراب‌پور گفت: در گذشته تمام جاده‌های این استان مال رو بود اما الحمدالله شاهد خدمات زیادی در حوزه راه هستیم و در یک کلام استان کهگیلویه و بویراحمد هر چه دارد از انقلاب اسلامی است.
این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر بکارگیری فرزندان جامعه ایثارگری و بازنشستگان تأکید کرد و گفت: فرزندان بازنشستگان مشکل بیکاری دارند.
وی گفت: حضرت آیت الله رئیسی را ذوب در ولایت می‌بینیم و‌ایشان را نیروی انقلاب می‌دانیم و  انتظار و‌امید داریم در سفر هیئت دولت طرح‌هایی که آقای استاندار بیان کردند، محقق شوند.


کد مطلب: 464592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464592/پایانی-اختلاف-دهراب-پورها-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-وحدت-سالن-دولت-شکل-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1