تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۳۸۴۸۹
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

باورم نمی‌شد / آخرین وضعیت پروژه‌های تنگ سرخ و جاده پاتاوه - دهدشت، کمربندی یاسوج و تنگ چویل از زبان حاجی‌زاده

۶
۰
باورم نمی‌شد  / آخرین وضعیت پروژه‌های تنگ سرخ و جاده پاتاوه - دهدشت، کمربندی یاسوج و تنگ چویل از زبان حاجی‌زاده
کبنا ؛
معاون عمرانی استاندار در خصوص پیشرفت پروژه ملی پاتاوه دهدشت گفت: یکی از پروژه‌هایی که بسیار مبارک بوده، پروژه ملی پاتاوه دهدشت است که شرکت زیرساخت گفته است بالغ بر 40 درصد از کار در ماه‌های اخیر صورت گرفته و مرتب بازدید و پیگیری شده است. در روزهایی که کشور مشکل سیمان داشت ما در این پروژه فعال بودیم و پروژه نخوابید و در حال حاضر این پروژه آماده افتتاح است.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400) نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این نشست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه‌های عمرانی گزارشی ارائه داد و اظهار داشت: آقای آرام مدیرکل امور اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد می‌گفت؛ باورم نمی‌شود که در این مدت 7 ماه، 649 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص داده شد.
وی در ادامه افزود: آقای استاندار بر اساس تاکیدات حضرتعالی، پروژه‌های آب و راه اولویت اول ما بوده که پروژه‌های این دو حوزه از پروژه‌های مهم استانی است، اعتبارات خوبی هم به آنها تخصیص داده شده است.
وی با بیان اینکه «نقاط حادثه خیزی در استان وجود دارد که تلفات بالایی را به خود اختصاص داده‌اند» گفت: کمربندی یاسوج 11 و نیم درصد تلفات انسانی را در این کمربندی داریم، اعتبارات خوبی از سازمان برنامه ریزی کشور برای آن بصورت نقدینگی گرفتیم که کاملاً این پروژه فعال است.
وی گفت: پروژه محور بن زردی نیز از اعتبارات راه و سازمان برنامه ریزی کشور و ملی اختصاص یافته است.
حاجی زاده اظهار کرد: برای ورودی‌های شهر دهدشت بالغ بر 40 میلیارد تومان تخصیص یافته است. جاده پاتاوه-دهدشت را داریم که معارضاتی دارد که پیشرفت فیزیکی آن در این مدت خیلی خوب بوده است.

نمای از سد تنگ سرخ

حاجی زاده بیان کرد: یکی از نقاط مرگبار تنگ چویل نقطه اتصال منطقه دیشموک و قلعه رئیسی بود که در بازدیدی که با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه از آن داشتیم، 15 میلیارد تومان از اعتبارات نفت و  ملی برای آن تخصیص یافت.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش راه و شهرسازی، چند پروژه ما با مشکل مواجه است، تنگ مهریان که 22 میبلیارد تومان از اعتبارات یاسوج برای گذاشته شده است و فعالیت دارد، پل سوم یاسوج چندین سال خوابیده بود که اعتباراتی داده شده و عملیات احداث آن مجدداً شروع شد، همچنین پل چهارم نیز امسال 10 میلیارد تومان تخصیص یافت.
وی بیان کرد: در بحث زیباسازی شهر، ورودی‌های شهر محور سرآبتاوه از 20 سال گذشته کلنگ زنی و طرح نوشته شده ولی عملیاتی نشد، که با همکاری دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر توانستیم این محور را مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی در خصوص ورودی‌های شهر یاسوج گفت: 4 کیلومتری که در سمت زندان است، ایراداتی دارد، ولی تا چند روز آینده دوباره شروع به کار خواهد شد.



حاجی زاده گفت: در زلزله سی سخت، در خصوص آمادگی و مدیریت بحران، اقدامی بسیار خوب صورت گرفت و قابل مقایسه با آمادگی‌های مدیریت بحران در زلزله‌های نقاط دیگر کشور نبود. کارشناسان حوزه عمران و شهرسازی اقدامات شهر سی‌سخت را خوب ارزیابی می‌کنند.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از پروژه‌هایی که بسیار مبارک بوده، پروژه ملی پاتاوه دهدشت است که شرکت زیرساخت گفته است بالغ بر 40 درصد از کار در ماه‌های اخیر صورت گرفته و مرتب بازدید و پیگیری شده است. در روزهایی که کشور مشکل سیمان داشت ما در این پروژه فعال بودیم و پروژه نخوابید و در حال حاضر این پروژه آماده افتتاح است.
وی در خصوص پروژه‌های آب گفت: در آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد و آب منطقه‌ای پروژه راکد نداریم، پروژه‌ها فعال هستند. در خصوص سد تنگ سرخ که در سال 90 کلنگ زنی شد ولی تا 1 سال و نیم اخیر که استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کردند، 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. دو کمیته برای احقاق حقوق مردم و جابجایی روستاها به ریاست دو مدیرکل تشکیل داده‌ایم. پروژه حومه غربی دهدشت که سه سال غیرفعال و راکد بود فعال شده است، سد چمشیر امسال آب گیری خواهد شد. امام زاده جعفر فاز اول تمام شده و فاز دوم در مرحله اجرا است. پروژه دشت مور گچساران انشالله عملیاتی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خنده داره هر کس برا خودش درصدی بیان می‌کنند. دو سال پیش میگفتن پروژه پاتاوه دهدشت ۷۰درصد پیشرفت داشته و ۳۰ درصد باقی مانده الان ایشون میگه ۴۰درصد فقط در ماهای اخیر
نمی‌دانیم درصد اینا طبق کدام معیار هست
آقای معاون کجا پروژ آماده افتتاح هست؟
تونل سه گرار که ریزش شده هنوز مسدود هست
پل زیرنا هنوز کار داره
پل ها هیچ آسفالتی نشده
هیچ علائم تابلو چیزی نصب نشده
به شعور مردم توهین نکنید
Iran, Islamic Republic of
همه آمار الکیه جاده افتتاح نشده
افتضاح شده
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
يه چيزي شبيه خرگوش ول كردن
پیمانکار آب و فاصلاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب مهندس حاجی زاده خدایی کدوم پروزه در آب و فاضلاب فعال است ؟ به والله قسم پروژه های اصلی و مهم که از محل صندوق و توسعه ملی روستای بوده ونیاز به صدها میلیارد بوده تا به نتیجه و ثمر برسندآقایان ردیف اعتباری و پروزه ها را حدف کرده اند تا خوب استراحت کنند برسی دقیق فرمائید و به صحت وسقم برسید اگه لازمه تا حضوری بیاییم چندتاشو براتون بیان کنیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پروژه دشت مور را جناب آقای تاجگردون ۸ سال گرو انتخابات گرفته بود خدا کنه آزاد شده باشه و سر و سامانی بگیره پروژه را که باید گفت خدا آزاد کرد.
Iran, Islamic Republic of
خنثی ترین معاون عمرانی استان تا کنون
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
مافیای خانگی

مافیای خانگی

این حرف‌ها برای فریب افكار عمومی است. ما در تولید لوازم خانگی هزارو 500 شركت داریم كه ...
1