کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

مرگ 4 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

6 مرداد 1400 ساعت 23:29

با فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۳۲ نفر رسید.


با فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۳۲ نفر رسید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (6 مرداد 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۳۲ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی دیگربر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۰۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۳۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ هزار و ۱۶۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه ادامه داد: از ۷۰۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۵۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران و لنده است و همچنین از ۲۸۰ نمونه رپید ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، باشت و بهمئی است.
یزدان پناه گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.


کد مطلب: 437274

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437274/مرگ-4-بیمار-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1