تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۳۶۹۳۶
نیما انتظاری از نفت مسجد سلیمان کنار گذاشته شد

حنیف: آقای انتظاری آدرسم را داری، با خاندانت بیا

۰
حنیف: آقای انتظاری آدرسم را داری، با خاندانت بیا
کبنا ؛با تصمیم باشگاه نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنانی که به خاطر حواشی بازی با ذوب آهن از اردوی تیم کنار گذاشته شد، نیما انتظاری برادرزاده سهراب انتظاری است.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، این تصمیم موجب مصاحبه انتقادی از سوی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس علیه محمود فکری شد و او در بخشی از مصاحبه اش گفت در این باره با حنیف عمران زاده صحبت کرده و دستیار محمود فکری از او عذرخواهی کرده است! انتشار مصاحبه سهراب انتظاری این بار موجب واکنش حنیف عمران زاده شد. 
دستیار محمود فکری در این باره گفت: آنهایی که من را می شناسند به خوبی می دانند درآمد من از مربیگری در فوتبال نسبت به درآمدی که در خارج از فوتبال به دست می آورم، بسیار ناچیز است و از بعد مالی اصلا نیاز به حضور در فوتبال ندارم و تنها به خاطر عشقم به فوتبال مربیگری می کنم. بنابراین نیاز به پاچه خواری هیچ کس ندارم و اگر حرفی هم در این مصاحبه می زنم به خاطر شرافت و مردانگی ام است. آقای سهراب انتظاری دم از شرافت و انسانیت می زنی، شرافت و انسانیت را چگونه معنی می کنی؟ اینکه در مصاحبه ای به دروغ بگویی من با حنیف عمران زاده صحبت کردم و او از من عذرخواهی کرده است! نکند با همزاد ما صحبت کرده ای چون من تا اکنون نه با تو برخوردی داشته ام و نه شماره ات را دارم و نه با هم تماسی داشته ایم. سر تصمیمی که کادر فنی باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی با ذوب آهن گرفته من حتی حاضر نیستم از پدرم یا برادرم هم عذرخواهی کنم چه رسد به سهراب انتظاری. برایم عجیب است. معنی شرافت و انسانیت را هم امروز به خوبی متوجه شدم. بگذریم. 
حنیف عمران زاده به مصاحبه اش این چنین ادامه داد: من سرم درد می کند برای این مصاحبه ها و این چالش ها. گویی سهراب انتظاری فراموش کرده است من به خاطر همین ادا و اطوارها در سن 31 سالگی مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم اما اکنون مدت هاست به خودم قول داده ام آهسته بروم و برگردم تا آقا گربه شاخم نزند. آقای سهراب انتظاری دم از شرافت و مردانگی و صحبت از خاندان کردی، شرافت و مردانگی این است که در مصاحبه ای به دروغ بگویی که من با حنیف صحبت کردم و او از من عذرخواهی کرده است. پی آمد این مصاحبه بعضی از هواداران تیم مسجد سلیمان به اینستاگرام من مراجعه کرده و به من و زن و بچه ام فحش می دهند و می گویند تویی که عذرخواهی کردی حتما در تبانی نقش داشتی. چرا باید این دروغ را بگویی و چرا باید زن و بچه من فحش بخورند. جای تاسف است کسی مثل سهراب انتظاری که تنها چند سال در پرسپولیس بازی کرده از مکتب استقلال صحبت می کند. آنهم در مورد محمود فکری که صدها بازی برای تیم استقلال انجام داده و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.
شما (سهراب انتظاری) باید دهانت را آب بکشی و بعد در مورد محمود فکری صحبت کنی. محمود فکری اگر ناپاک بود این بلا را در نفت مسجد سلیمان بر سر او نمی آوردند. در استقلال در هفته دوم به او حمله نمی کردند. در آلومینیوم اراک او را از تیم فراری نمی دادند. بله به جرات می گویم. بگذارم هر چه می خواهد تعبیر شود. محمود فکری اگر ناپاک بود اکنون در استقلال می ماند و جشن پیروزی در دربی را ما می گرفتیم. گناه او این است که مربی سالمی است و حتی آدم های عادی هم در صحبت های محاوره ای خود می گویند در این مرز و بوم آدم سالم ره به جایی نمی برد. خاک بر سر این فوتبال که سهراب انتظاری اش در مورد محمود فکری این چنین صحبت می کند. آقای سهراب انتظاری من نشسته ام و منتظر مصاحبه شما هستم. دوست دارم مصاحبه کنی و جواب این مصاحبه را بدهی چون آنوقت حرف هایی می زنم که کسان دیگری در این وسط می سوزند. آقای سهراب انتظاری همه من را در نور و چمستان می شناسند. حتی آدرس خانه ام را می دانند. به همراه خاندانت بیا و در این باره با هم صحبت کنیم و اگر مشکل داری بگو من بیایم. آنوقت خواهی فهمید که یک نوری و یک چمستانی کیست. 
دستیار محمود فکری که بی اندازه از این جمله سهراب انتظاری که با حنیف عمران زاده تماس گرفته ام و او از من عذرخواهی کرده است عصبانی بود این حرف ها را هم بر زبان آورد: من به دو دلیل این مصاحبه را انجام دادم. اگر سهراب انتظاری مصاحبه نمی کرد اصلا حرف نمی زدم. یک به این دلیل که سهراب انتظاری دروغ بزرگی بر زبان آورد و دوم اینکه در مورد محمود فکری مصاحبه بی ادبانه ای انجام داد. من چند سالی است در کنار محمود فکری حضور دارم و با گوشت و پوست و خونم حس کرده ام که سالم کار می کند و به همین خاطر در خیلی از جاها به مشکل بر می خورد. دروغ به این بزرگی را من چگونه هضم و باور کنم. این است مکتب پرسپولیس؟ اگر این است مکتب پرسپولیس همان بهتر که من پیرو مکتب استقلال هستم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1