تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۳۶۷۸۵
«همدم» مشکل ازدواج جوانان را حل می‌کند؟

بازتاب رونمایی قالیباف از یک اپلیکیشن همسریابی

۱
۰
بازتاب رونمایی قالیباف از یک اپلیکیشن همسریابی
کبنا ؛اپلیکیشن «همدم» صبح دوشنبه در موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد. اپلیکیشن «همدم» به عنوان اولین نرم‌افزار رسمی و دارای مجوز در امر همسریابی و مشاوره ازدواج در موسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان است که با هدف انتخاب آگاهانه و ازدواج پایدار جوانان طراحی شده است.
به گزارش کبنا، در واقع در این پلتفرم آموزش‌های لازم برای زمان مجردی، انتخاب آگاهانه در ازدواج و زندگی موفق آورده شده است. اما این اپلیکیشن با انتقادهایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است به خصوص آنکه توسط قالیباف رئیس مجلس رونمایی شده است. آن‌ها معتقدند که برای ازدواج کردن در درجه اول باید بستر آن یعنی شغل و مسکن مناسب فراهم شود و این اپلیکیشن عملا بی‌فایده است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «بودجه تولید، بهره‌برداری و تبلیغات و مراسم و تبلیغ کسب وکارهای جانبی مورد نیاز این پروژه چقدر بوده؟!»
   
دیگری نوشت: «مشکل ملت یافتن همسر نیست نداشتن توان مالی برای همسر اختیار کردنه».
کاربران دیگر نوشته اند: «مدت‌هاست اپلیکیشنی به نام همدم در حوزه سلامت و حقوق زنان فعال است. حتی لوگوی اپلیکیشنی که توسط قالیباف رونمایی شد، از روی لوگوی آن کپی شده»، «چند روز دیگه باید تو خبرها اعلام کنن مردم گول اپلیکیشن‌های جعلی رو نخورن؛ اپلیکیشن همدم اصلی رو از سایت سازمان تبلیغات بگیرید»،
«جوانان و مشتاقان ازدواج درسته که شغل ومسکن وخیلی از غیره‌ها را ندارین خوشحال باشید با اپلیکیشن همسریابی همدم قدم مهمی در حل مشکلات ازدواج جوانان برداشته شد!»، «دریغ از ذره‌ای خلاقیت! اسم و حتی لوگو اپلیکیشن همسریابی همدم از اپلیکیشن دیگری با همین نام کپی شده است!»
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل تبار لر
Iran, Islamic Republic of
اقای قالیباف شما فردی نظامی هستی .نه جامعه شناس ونه روانشناس ونه به اخلاقیات ونه مسائل اجتماعی اشنائی داری.جوانان چه مونث چه مذکر اگر کار وامکانات مالی داشته باشند نیازی به طرحهای بی محتوا وبی هویت این چنین نیازی ندارند.زحمت نکشبد ۵ درصدی ها
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1