تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۳۶۵۳۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توضیح داد

آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 189 بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری می‌باشند که 58 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 50341 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: از 322 نمونه PCR دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 35 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دنا و از 244 نمونه رپید تست 15 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و بهمئی بودند.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری هر گونه تجمع را موجب افزایش شمار مبتلایان کرونا عنوان و اضافه کرد: مهم‌ترین خطر در روزهای آینده، برگزاری مراسمات عروسی و سفر شهروندان است و باید این مساله فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.
یزدان‌پناه با تاکید بر ضرورت ادامه استفاده از ماسک حتی با انجام واکسیناسیون سراسری، به افراد مبتلا به کرونا که دارای علایم حاد نبوده و در منزل حضور دارند، توصیه کرد که شرایط قرنطینه در منزل را با شدت بیشتر رعایت کرده و از تردد در سطح جامعه خودداری کنند تا دوره انتقال پذیری بیماری طی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1