تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۳۶۰۶۵
دیدار مسئولان با تعدادی از خانواده ایثارگران دادگستری/

حضور 265 ایثارگر و فرزندان شهدا و ایثارگر در ادارات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
حضور 265 ایثارگر و فرزندان شهدا و ایثارگر در ادارات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مشاور امور ایثارگران دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور ایثارگران و فرزندان معظم شهدا در ادارات، غنیمت است
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج به نقل از به گزارش روابط عمومی دادگستری استان، امروز پنج شنبه (3 تیرماه 1400) به مناسبت هفته قوه قضائیه فاتحی معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و ساجدی مشاور امور ایثارگران دادگستری استان با تعدادی از خانواده ی ایثارگران دادگستری دیدار و از آنان تجلیل کردند.
حسنعلی فاتحی معاون قضایی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها، با اشاره به اینکه امنیت امروز ما به برکت مجاهدت های شهدا و ایثارگران است، گفت: آنچه که در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر علیه جمهوری اسلام شکل گرفت، با مجاهدت های جوانان این مرز و بوم شکست خورد.
وی افزود: امنیت که مهمترین مقوله ی حیات بشر در بُعد اجتماعی آن است به یُمن خون شهدا و ایثارگران است.
 
فاتحی افزود: جمع بسیاری از مجموعه ی ایثارگران در دادگستری استان شاغل هستند که خود نشان ایثارگری در خدمت گزاری به مردم را، از پدران خود به ارث برده اند.
سید محمدابراهیم ساجدی مشاور امور ایثارگران دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دیدار خانواده ایثارگران و شهدا یک توفیق الهی است که باید آنرا غنیمت شمرد ایثارگران و خانواده شهدا مایه ی مباهات و افتخار کشور است و سند افتخار ملت ایران هستند.
وی گفت: امروز اگر آسایش و امنیتی حاکم است مرهون تلاش ها و مجاهدت های خالصانه ی آنهاست.
ساجدی افزود: انتظار جامعه از خانواده شهدا، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است و خانواده شهدا از مردم و مسئولین انتظار دارند که از ولایت پیروی کرده و برای ماندگاری آرمان شهدا تلاش نمایند.
مشاور امور ایثارگران دادگستری استان در پایان اظهار داشت: باید حضور ایثارگران و فرزندان معظم شهدا را در ادارات غنیمت شمرده و آنها نیز باید رفتار و گفتار و عملکردشان برای دیگران الگو باشد اگر ایران اسلامی در معادلات بین المللی نقش تعیین کننده دارند مرهون حضور بزرگ مردانی است که در 8 سال دفاع مقدس بدون توقع و برای ادای تکلیف وارد صحنه شدند و توانستند سرمایه و ذخیره ی بزرگ انسانی، فکری و اجتماعی خلق کنند.
لازم به ذکر است در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد 265 نفر از ایثارگران و خانواده های آنان مشغول بکارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای کاش پدر من هم شهید می شد
پاتاوه
Romania
پدری داشتیم صاحب ۸فرزند.دهه۶۰ راننده امبولانس بوددرجبهه های جنگ وخط مقدم...باوجودداشتن شرایط ایثارگری وصدمات جسمی هرگزحاضرنشداسمی ازاین مسایل بیاره...چوبش رامن خوردم که باداشتن مدرک کارشناسی دولتی ومتاهل بودن وبچه داشتن دستم به جایی بندنشدو...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1