تاریخ انتشار
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۳۱۳۴۶
پس از غیبت مهدی قائدی در تمرینات استقلال؛

فکری قید قائدی را زد / سرمربی استقلال اشتباهش در خصوص وریا را تکرار نمی کند

۰
فکری قید قائدی را زد / سرمربی استقلال اشتباهش در خصوص وریا را تکرار نمی کند
کبنا ؛غیبت مهدی قائدی در تمرینات استقلال به بیش از 10 روز رسیده موضوعی که تا به امروز با مدارای مدیران استقلال همراه بوده است.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین؛ مهدی قایدی پس از شکست برابر سپاهان علنا درخواست افزایش قرارداد خود را اعلام کرد. قرارداد مهدی قایدی در فصل جاری مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان است که در زمان مدیریت سعادتمند به ستاره استقلال قول افزایش این مبلغ تا رقم ۳ و نیم میلیارد تومان داده شده بود. رقمی که احمد مددی با آن مخالفت کرد تا نتیجه آن غیبت ۱۰ روزه قایدی در تمرین استقلال باشد. هرچند قایدی در مذاکراتش حاضر به افزایش قراردادش تا رقم ۳ میلیارد هم شده است اما گویا باشگاه با این اختلاف دو میلیارد و دویست میلیونی کنار نیامده است.
استقلال در حالی باید دوشنبه به مصاف مس رفسنجان برود که قایدی در تمرینات آبی‌ها برای این بازی غایب بوده است. شاگردان فکری باید روز یکشنبه به رفسنجان بروند و سرمربی استقلال از غیبت قایدی در تمرینات این تیم شاکی است. ستاره آبی‌ها حتی اگر همین امروز و یا فردا هم به تمرین آبی‌ها اضافه شود فکری این بازیکن را با دو جلسه تمرین در ترکیب استقلال قرار نخواهد داد تا اشتباهش در خصوص بازی دادن به وریا برابر سپاهان را تکرار نکند. غفوری بعد از اتفاقات بازی برابر نساجی و قهرش از تمرینات تنها با یک جلسه تمرین مقابل سپاهان به میدان رفت که با ضعیف ترین عملکرد فصلش همراه بود.
باید دید تصمیم مدیریت باشگاه استقلال در برابر بازیکنی که با این تیم قرارداد دارد اما در تمرینات شرکت نمی‌کند به کجا خواهد انجامید. رفتار قایدی تا به اینجا باعث شده تا او یکی از حساس‌ترین بازیهای نیم فصل دوم را از دست بدهد. بازی حساسی که تاثیر زیادی در آینده محمود فکری خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1