تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۲۹۶۵۶
یادداشت ارسالی؛

اصول‌گرایی قدیم با مانیفیست نواصول گرایی

۳
۰
اصول‌گرایی قدیم با مانیفیست نواصول گرایی
کبنا ؛لیلا حسین زاده فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت: خیلی سیاسی نیستم، معلم هستم و سرسوزن ذوق فرهنگی و نگاه اجتماعی دارم. از کودکی تاحال از دور و نزدیک شاهد مشاجرات سیاسی و فرهنگی و گاها غلطت انقلابی در خانه، دانشگاه و محل کار بودم، آنچه تاکنون متوجه شده‌ام این است که اصلاح طلبی و اعتدال؛ جهش یافته‌ی همان چپ قدیم هستند.
 اصول گرایی هم جهش یافته همان راست قدیم هست هرچند که با کمال تأسف و البته در برخی جاهای کشور واژه مقدس انقلابی را هم مصادره به مطلوب همان راست قدیم و جریان سیاسی اصول گرایی نمودند.
اما اخیراً از انتخابات اخیر مجلس به این طرف دوباره اصطلاح دیگری اضافه شده به نام نواصول‌گرایی، سئوال این هست با خودتون چند چند هستید؟ و ما آحاد جامعه را چه فرض کرده‌اید؟
وقتی آدم‌هایی این دو جریان همان آدم‌هایی ۴۰ سال پیش هستند و نه خودشون و نه تفکرشان عوض نشده، و در نا کارآمدی، تضعیف کشور؛ رواج اشرافی گری و لاکچری بازی؛ ثروت‌های باد آورده؛ پدیده آقازادگی؛ دوری از مستضعفین و عدم درک طبقات پایین و سایر مشکلات کنونی همه هم باهم و با اندکی تفاوت سهیم و شریک هستید و هستند و در اغلب موارد اساساً پشت پرده خود این آدم‌ها تابلوها را کنار می‌گذارند و یکی می‌شوند؛ چه لزومی دارد که به جان این واژه‌های ادبی خوب بیافتید و واژه‌ها را هم به کاممان تلخ کنید (ببخشید رشته‌ام ادبیات هست) شما وقتی آدم هاتون تکراری هستند و حتی سرور مرکزی و مغز افزار حزب و جریانتان همان چهره‌های تکراری و قدیمی و امتحان شده هستند؛ چگونه از واژه نو استفاده می‌کنید؟ اصول گرایی با مانیفیست نواصول گرایی چه جوری محقق می‌شود وقتی شما آدم هاتون همان افراد قدیمی هستند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شما

اصولگرایی قدیم به مراتب نوتر و جدیذ تر از اصولگرایی جدید است...
این واژه سازی های بی محتوا را ملت می دانند.
Iran, Islamic Republic of
بله شما خوب بلدید بچرخید اگر نتیجه انتخابات مجلس کس دیگری بود هم این مطالب را مینوشتید.
محمد ایزدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
تغییرات ‌درافراد امکان پذیر میباشد ولی کاملا باکلام شما موافقم که این حضرات وجریانها صرفا تغییردراسم والقاب دادن وگرنه روش ومنششون همون روش ومرام قبلیشون هست
درهرصورت اگه خیلی خوشبین هم باشیم و بخواهیم قبول کنیم که تغییر کردن به صورت درست،بهتراست خود جریانات ازافراد جدید و مورد اعتماد که قابل پذیرش برای جامعه باشد استفاده کنند
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1