تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۲۸۱۷۴
در کمیسیون پیشگیری از سرقت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش جمالی به سرقت لوله‌های نفت گچساران؛ متأسفم که فرماندار گزارش به این مهمی را ارائه نداده است / سارقان کامیون‌ها دستگیر شدند / تشکر جمالی از اداره‌کل اطلاعات، دستگاه قضا و نیروی انتظامی

۱۱
۲
واکنش جمالی به سرقت لوله‌های نفت گچساران؛ متأسفم که فرماندار گزارش به این مهمی را ارائه نداده است / سارقان کامیون‌ها دستگیر شدند / تشکر جمالی از اداره‌کل اطلاعات، دستگاه قضا و نیروی انتظامی
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرقت لوله‌های نفت گچساران و عدم گزارش فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: متأسفم، اگر فرماندار گچساران گزارش به این مهمی را ارائه نداده است، پس چه چیز دیگری را می‌خواهد، گزارش بدهد.
به گزارش کبنا، احد جمالی صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با سرقت استان کهگیلویه و بویراحمد که در ساختمان شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید مصوبات جلسات این کمیسیون، مورد پایش قرار بگیرد که به طور مثال چرا یک مصوبه اجرا نشده است.
وی با تاکید بر اینکه جلسات و مصوبات باید خروجی مثبت داشته باشند، افزود: کلیپ‌های در فضای مجازی مبنی بر سرقت و زورگیری از کامیون‌ها در جاده‌ها پخش شد که دو باند دستگیری شدند، که کمال تشکر از دستگاه قضایی، اداره کل اطلاعات و نیروی انتتظامی داریم.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده دو اکیپ دستگیر شدند و اشد مجازات برای سارقان کامیون‌ها در جاده‌های استان اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیسیون مشترکی بین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس در خصوص اقدامات به منظور پیشگیری از سرقت کامیون‌داران انجام شود، گفت: فرماندار بویراحمد نشست مشترکی با فرماندار شهرستان رستم داشته باشد و نتیجه آن را اعلام کند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به سرقت 5 کیلومتر لوله‌های نفت گچساران، خطاب به مدیرکل امنیتی استانداری گفت: آیا فرمانداری گچساران این موضوع را گزارش داده که احمدی در پاسخ گفت؛ تاکنون نه. جمالی در ادامه بیان کرد: متأسفم، اگر فرماندار گچساران گزارش به این مهمی را ارائه نداده است، پس چه چیز دیگری را می‌خواهد، گزارش بدهد.
 وی در ادامه بر ساماندهی صنف ضایعاتی‌ها و سمساری‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: باید هر چه سریعتر صنوفی که اقدام به فروش ضایعات می‌کنند و سمساری‌ها، ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.
 جمالی در ادامه به پروژه تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این پروژه زخم کهنه و مسائل مربوط به آن پیچیده شده است که از مسوولان می‌خواهم، سریع‌تر تکلیف آن را مشخص کنند. متاسفانه برخی موارد اختلاف در این استان به چند دهه باز می‌گردد مسئله پروژه تامین اجتماعی پیچیده و قدیمی شده حتی به تهران هم رسیده که تقاضا می‌کنیم دستگاه قضا به این پروژه ورود کرده و تعیین تکلیف کند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید روی آمارهای حوزه سرقت، تحلیل هم ارائه شود که ریشه یابی و آسیب شناشی شود.

بیشتر بخوانید:

سرقت 176 میلیاردی از لوله‌های نفت گچساران ( + جزئیات کامل )


وی بر لزوم فرهنگ سازی از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: یک ضرب المثل هست که «مالِتو سفت بگیر، همسایه رو دزد نکن»، لذا باید مردم خود مراقبتی داشته باشند و مراقب اموال‌شان باشند. مردم باید نکات لازم و ضروری و پلیسی را در مراقبت از اموالشان رعایت کنند. رسانه‌ها فرهنگ‌سازی کنند که مردم بیشتر مراقب اموالشان باشند.
جمالی به موضوع پارکینگ‌ها در سطح شهر یاسوج گریزی زد و گفت: باید هر چه سریعتر زمین‌های بلااستفاده تکلیفشان مشخص و از آنها در صورت امکان برای پارکینگ و رفاه عمومی شهروندان استفاده شود.
بنا به گزارش نماینده نیروی انتظامی در جلسه کمیسیون پیشگیری و مبارزه با سرفت استان کهگیلویه و بویراحمد، 14 نفر در خصوص زورگیری و سرقت از کامیون‌ها در دو محور کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
سرانجام این استان رسیده به کجا.چه کسانی دارن ابراز تأسف میکنم.وای بر ما
Iran, Islamic Republic of
/ترسیده اگه گزارش بده برش می دارن و صندلی باد اورده را از دست میده متاسفانه اقای فرماندار اگه تاجگردون تایید شده بود تا الان تو را برداشته بود چون هدفش از انتخاب شما کسب ارای طایفه بابکانی بوده نه فکر کنی توانمندی
مارکو.لیشتر
Iran, Islamic Republic of
و ری تاج گردون و دار دسته اش و رئیس و روئسا ش ومدیرعاملش وخیر
Romania
مبارك صيدالي بو
Iran, Islamic Republic of
دولتی که جمالی معاون سباسی یک استان است را باید هم مورد انتقاد قرار داد این بشر فقط گیرداده به حوزه گچساران وباشت هرچه جلوی اصولگراها کنی عمر سیاسی ات هردولتی که سرکاربیاید تمام شده است یه وام بکیر برو
بیدار
Iran, Islamic Republic of
سرقت لوله های انتقال نفت موضوع فرا منطقه ای و ملی است . فرماندار میبایست موضوع را گزارش میداد . همه چیز در گچساران رنگ و بوی سیاسی گرفته. عاقبت خوبی ندارد . مسئولین در ادارات بیشتر با دید سیاسی به مراجعین
جواب میدهند . دود این رفتار به چشم همه خواهد رفت . عامل این بینش رفتار ارشدها است . فرماندار باید سیاست را کنار بگذارد .
علی
Iran, Islamic Republic of
هی هی هی غیر خم دونم چه می‌کنید. تعریف و تمجید نکن فردای قيامت باید جوابگو باشی
جوان فارغ التحصیل
Iran, Islamic Republic of
خداخیرت بده جناب جمالی عزیز مشکلات اجتماعی ضعف مسولین بی مسولیت در زمینه اعطا وام جهت اشتغال /بی کاری /فشاراقتصادی سرسام اور / فساد اداری / رابطه بازی پیشکش هیچ زمانی از قدیم الا یام تاکنون مردم ما اینقدرطمع فقر را نچشیدند جان خودت کمی هم به نارضایتی های دانشگاهیان دانشگاه یاسوج ا /فضای بی روح شهرها مشکلات روستاها تصادفات جاده ی ماشین های شوتی قتل های خیابانی و............کمی هم دقت شودفرماندار زحمتکش وباتدبیرخوب را بگذار به کارش ادامه دهد
شاهد
Iran, Islamic Republic of
خداوند اون نماینده معزول را بیشتر عذاب بده که مسبب این بدبختی هاست
Iran, Islamic Republic of
وای ب حال کشوری ک پست ها را افراد اشغال کرده اند و نخبگان و تحصیل کردگانش به مسافر کشی مشغولند
همسایه چاههای نفت
Iran, Islamic Republic of
خدالعنتتون کن مدیران بی کفایت. تمام جوانان این روستابیکارندوازدردفقریامعتادویاقربا نی امیال پلیدشیطانی دزدان شدند.خواهان اشدمجازا ت خصوصابرای نفتی هاراداریم که عامل بدبختی شهرند
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1