تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۲۶۱۴۷
یادداشتی از اردوان مسعودی؛

مظلومیتی که همچنان دست از سر مهدی روشنفکر برنمی‌دارد

۵۱
۴
مظلومیتی که همچنان دست از سر مهدی روشنفکر برنمی‌دارد
کبنا ؛یادداشتی از اردوان مسعودی؛
در ساعات گذشته مطلبی تحت عنوان سایه‌هایی که بر سر روشنفکر سنگینی می‌کند، [کلیک کنید] در پایگاه کبنا منتشر گردید لذا بر خود لازم دیدیم مواردی در نقد مطلب فوق الذکر، با هدف شفاف‌سازی نویسنده محترم و دیگر مردم دلسوز و شرافتمند بویراحمد، دنا و مارگون بیان نماییم.
 
۱_در طول چهل ساله‌ی عمر پر برکت انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، هیچ شخصیتی را در میان سیاسیون و فعالان انتخاباتی پیدا نخواهید کرد که به اندازه‌ی مهدی روشنفکر فضا را برای نقد و نقدپذیری مهیا کرده باشد؛ شاهد چنین ادعایی، تمام اعضای سی تا چهل نفری فضای مجازی و رسانه‌ی ندای وحدت می‌باشند که صریح‌ترین و گاهاً تندترین نقدها را قبل و بعد از انتخابات نسبت به جناب روشنفکر داشته‌اند. امروز در فضای مجازی و حقیقی شاهدیم فرد یا افرادی به راحتی و بدون ترس و لرز، پا را فراتر از نقد گذاشته و به مهدی روشنفکر و حامیان مظلوم اما شریف ایشان، توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند.
 ۲_هیچ شخصی منکر وجود خلاءها و ضعف‌ها در جریان ندای وحدت نیست، زیرا چنین جریان نوپایی، هنوز از یک شبکه و تشکیلات منسجمی برخوردار نیست و برای رسیدن به چنین تشکیلات و سازِکار مناسب و تقریباً قابل قبول، قطعاً به زمان، نقد دلسوزانه و حمایت مردم شریف، کم‌توقع و صبور بویراحمد، دنا و مارگون نیاز اساسی دارد تا در مقابل انبوه رذیلت‌های به یادگار مانده از جریانات سیاسی بویراحمد و دنا در چهل سال گذشته، که قطعاً جریان ندای وحدت نیز از آن بی‌بهره نیست، ایستادگی کند. البته می‌پذیریم هستند کسانی که با کمترین توانایی، در گذشته بیت‌المال را بیت‌الحال می‌دانستند، در حیف و میل آن و در قدرت بودن سهم عمده داشتند و امروز توقع دارند باید چنین سنتی در ندای وحدت نیز حفظ شود و سهم خود و اطرافیانشان را بدون کوچکترین شایستگی همانند یک غارت سر گردنه بگیرند، زیرا غالب نگاه و عملکرد جریانات سیاسی از اول انقلاب تا به امروز در بویراحمد و دنا به نام اصلاح، اصول و به نام شهدا و روشنفکری، نگاه انتقام‌جویی، غارتگری و غنیمتی بوده و نه بر مبنای وحدت و خدمت!
 ۳_ویژگی‌های منحصر به فردی همچون، عدم وجود کوچکترین اثری از فساد اخلاقی و فساد مالی در زندگی جناب روشنفکر و خانواده ایشان، پشتکار و پیگیری‌های کم نظیر، صداقت و ثبات شخصیت سیاسی ایشان در این آشفته بازار اخلاقی و مالی بسیاری از سیاسیون و وجود جوانان مستعد و جویای نام نیک اما گمنام در بویراحمد و دنا که در آینده‌ای نزدیک با درخواست دکتر روشنفکر به کمک ایشان خواهند شتافت.
 ۴_بدنه اصلی ندای وحدت کسانی هستند که ابتدا برای احقاق حقوق از دست رفته خویش و ثبت نام نیک و سپس رسیدن به نان حلال، در رکاب مهدی روشنفکر قرار گرفته‌اند و هیچ گاه در تلاش نبوده و نیستند که خدای ناکرده کوچک‌ترین حقی از محرومین جلیل تا سیلاب کلوار، با منفعت طلبی و پوشیدن کت و شلوارهای پارچه‌ایِ چینی خیابان سینما ضایع کنند و همانند برخی سیاسیون سال‌های گدشته، از نوکیسه بودن سیاسی خویش رونمایی کنند. قطعاً با کسانی که قصد دارند مصالح جریان و حقوق مستعدین و محرومین بویراحمد و دنا را با فریب، ریاکاری و فشار به مهدی روشنفکر، فدای قدرت‌طلبی و منفعت‌طلبی خویش کنند به شدت برخورد خواهد شد.
 
۵_دکتر روشنفکر با نقد شجاعانه جریان تندروی اصول‌گرایی که انقلاب و انقلابی بودن را تنها به نام خود می‌دیدند چه در ایام انتخابات با آن جملات معروف و ماندگار خویش: "به نام انقلاب، بر علیه انقلاب! به نام شهدا بر علیه شهدا! به نام دین بر علیه دین!" و جملات معروف و بی‌نظیر و ماندگار خود در چهل ساله‌ی انقلاب در نطق مجلس بدون کوچکترین محافظه‌کاری همچون: "آفت انقلاب خواندن، مرزبندی به نام انقلاب و ..." نشان دادند که از بسیاری از اصلاح‌طلبان اصلاح را بهتر می‌فهمند و با کنار زدن سایه‌های هیجان‌زدگی، خودخواهی، انتقام‌جویی، تفرقه‌افکنی و بدبینی نسبت به جناح رقیب نشان دادند به اصول انقلاب بهتر از بسیاری از مدعیان اصول‌گرایی، پایبند می‌باشند.
 ۶_مگر قرار بود مهدی روشنفکر کدام دستاورد بزرگ گذشتگان را نابود کند که اینگونه قبل و بعد از انتخابات سیبل حملات ناجوانمردانه شده‌است؟
 ۷_اگر مهدی روشنفکر و اطرافیان ایشان مانند برخی افراد خود را انقلابی و دیگران را غیرانقلابی بنامند! اگر همانند عده‌ای مغرورانه خود را صالح‌تر، آگاه‌تر و ولایتمدارتر از دیگران و دیگران را بر عکس! اگر مانند برخی افراد میلیاردها سرمایه را جمع کرده و فرزندان خود را بدون تخصص از کانال‌های مختلف پشت واژه شهدا و انقلاب به کار گمارده باشد و اگر مانند برخی افراد، منابع و فرصت‌ها را یک‌طرفه قومیتی تقسیم کند! و مانند آن دیگری ادعا کند نمی‌تواند قومیتش در اولویت نباشد!
و یا با هیجان‌زدگی در مجلس دائماً یک فرهنگ لغت از تهمت‌ها و توهین‌ها را نثار دیگران کند! قطعاً سایه‌ی جهل سیاسی، جهل دینی و منفعت‌طلبی بر سر جریان ندای وحدت برای زمین زدن مهدی روشنفکر قرار خواهد گرفت نه سایه‌ی اشخاص!
 ۸_ و اما دوست بزرگوار، دکتر روشنفکر زمانی که با تاکسی و به تنهایی بدون کوچکترین پشتوانه قدرت سیاسی، غریبانه و مظلومانه به جلسات شورای خودخوانده و انحصارطلب اصول‌گرایی می‌رفتند تا آن‌ها را برای تغییر سازِکار متقاعد کند، تنها به واسطه‌ی صداقت با مردم و ثبات سیاسی، باهوشی کم‌نظیر و اندیشه واقعی اصول‌گرایی خویش توانستند با صداقت، شورای اصولگرایی را با تمام قدرت، امکانات، ادعای نفوذ در پایتخت و نفوذ در میان مردم کنار بزنند. امروز نیز قدرت سیاسی ایشان و محبوبیت در نزد بزرگان اصولگرایی کشوری نیز به موارد فوق اضافه گردیده است.
 ۹_ بنابراین یقین داشته باشید اگر دولت ۱۴۰۰ دولتی اصولگرا باشد قطعاً شاهد گشایش سیاسی و اقتصادی از جانب دولت برای مهدی روشنفکر جهت خدمت به مردم خواهیم بود و اگر دولت اصلاح‌طلب قدرت را در دست بگیرند باز هم بدنه‌ی اصلاح‌طلب جریان ندای وحدت و بزرگان نجیب و اصیل اصلاح‌طلبی بویراحمد و دنا همانند امروز کنار ایشان خواهند بود.
 ۱۰_روشنفکر بیش از اینکه مظلوم‌نمایی کند، مظلوم است و این موضوعی می‌باشد که حامیان منصف و نجیب دیگر رقبای ایشان، بعد از انتخابات مکرر اقرار می‌کنند و متاسفانه عده‌ای اندک هنوز در فضای انتخابات حضور دارند و از هیچ تلاشی برای عدم موفقیت ایشان دریغ نمی‌کنند و حاضرند بویراحمد، دنا و مردم به بدترین مشکلات گرفتار شوند و در آتش، خاکستر و نابود شوند تا بهانه لازم برای حمله به روشنفکر را داشته باشند. گویی هدف از آفرینش این افراد نه زندگی کردن و نه زندگی بخشیدن، بلکه تنها نابود کردن مهدی روشنفکر و حامیان مظلوم، کم‌توقع و وفادار به آب، خاک و ناموس مردم این سرزمین می‌باشد.
 به عنوان عضو کوچکی از جریان ندای وحدت از حامیان دلسوز و آگاه، به خصوص جوانان و به ویژه رسانه ندای وحدت خواهشمندم تمام تلاش خویش را برای رونق گذشت، ایثار و پرهیز از قدرت‌طلبی در جریان و تواضع و تقسیم عادلانه منابع و فرصت‌ها در مقابل همه مردم بویراحمد و دنا به کار گیرید تا به قیمت پر شدن انبار و انبان نان اندک افرادی قدرت‌طلب در جریان، انبان و انبار نام نیک حامیان ندای وحدت به آتش کشیده نشود؛ زیرا مهدی روشنفکر با وجود انبوهی از مشکلات به ارث رسیده از گذشتگان، بدون حمایت شما و دیگر جوانان نجیب بویراحمد، دنا و مارگون توان مقابله با چنین افرادی را نخواهد داشت.
 با آرزوی توفیق و سربلندی برای نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی
---------------------------------------------------
دانشجوی ارشد جامعه شناسی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا جریان دکتر روشنفکر ضعف‌هاشو نمیپذیره و فقط توجیه میکنه یا فرافکنی میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده محترم
کاندید جناح راست اونقد بی جنبه بود که حتی تبریک ساده هم نگفت. و این اوج افراطی گری و بی جنبه بودنه
Iran, Islamic Republic of
لدت بردم از متن.
بسیار عالی بود.
بخدا این افراد با تخریب دکتر روشنفکر فقط مارا غیرتی تر میکنند
Iran, Islamic Republic of
تا جان در بدن داریم در خدمت دکتر روشنفکر و مردم مظلوم خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
اگر هزاران نادر و ناصر پا به میدان رقابت بگذارد فقط حاج مهدی انتخاب نهایی ما خواهد بود.
چرا که به حقانیتش پی بردم
عسکر
Iran, Islamic Republic of
احسن .
بسیار عالی و دقیق.
دروود بر جریان ندای وحدت.
خیابان تختی
Iran, Islamic Republic of
این یادداشت آدمو یاد دوران قبل از دوم اسفند میندازه. استفاده از سبک مظلوم‌نمایی.
عزیزان لطفاً به جای مظلوم‌نمایی، رویه‌های غلط رو اصلاح کنید.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده شجاع، توانمند وباهوش بویراحمد، دنا ومارگون ....عملکرد فوق العاده دکترروشنفکر دراین سه ماه ،تشنگان قدرت وتخریبگران رامات ومبهوت کرده ومتاسفانه برخی از رسانه های جیبی نیز همراه وآلوده آنان شده وپاسخ محکم وخروشان مردم را در2 اسفند98فراموش کردند....حداقل انصاف داشته باشید....متاسفانه کبنانیوز تبدیل شده به کپتانیوز و نظرات مخالفان دکترروشنفکر بیشتر درج میکنه ونظرات حامیان روشنفکر راحذف کرده
واین چندین باره که پیام میفرستیم ولی شما اونو حذف میکنید.
امین
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت وقومیت گرایی که گوش فلک را هم کر کرده ؟؟؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
روشن فکر در این مدت کم عملکرد فوق العاده ایی داشت
شروند
Iran, Islamic Republic of
ها جون خودت. پرت و پلا، مظلوم نمایی، فرافکنی، در این منن موج میزنه.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز این شعارها موقع انتخابات بود .انتخابات هم که تموم شد.ولی مثل اینکه شما هنوز در اون دوران به سر میبرید.اقای روشنفکر هم که به مقصودش رسید.الان میدان عمل است برای شماها نه حرف زدن. مردم عملکرد شماها را میبینند و با دیگر نمایندگان ادوار گذشته مقایسه خواهند کرد قطعا .شعارهایتان را هم شنیدیم و انتظار عمل داریم
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا امسال نسبت به هشت سال قبل نماینده مردمی تر و کارآمدتر برای شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت، و ان شاءالله با سرکار آمدن دولت جدید و همسو شدن جناب دکتر روشنفکر با دولت اصولگرا در زمینه محرومیت زدایی از استان که از آرمان های اصلی انقلاب بوده به رشد و شکوفایی استان و علی الخصوص شهرستان بویراحمد منجر خواهد شد، گرچه نماینده شهرستان هم اکنون نیز تمام همت و تلاش خود را جهت تحقق خواسته های بحق مردم در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی و ....گذاشته اند. ان شاءالله که موفق و سربلند باشند.
United Kingdom
ندای وحدت نه . ندای طایفه ی .....
تو عمل که جور دیگه ای عمل میشه
Iran, Islamic Republic of
تا قبل از ندای وحدت مگه غیر طایفه گرایی بود
سپهر
France
دقیقا افرادی که نون به نرخ روز می خورن و دقیقه ۹۹ با علم به پبروزی دکتر روشنفکر در ظاهر به ایشان پیوستند در حال انتشار چنین سخنان و نقدهای غیره منصفانه هستند.و چه خوب فرمودند آقای مسعودی در پاسخ به این افراد.
تازه شروع کاره و اینگونه نقدها را بعد از ۴ سال شاید بتوان مطرح کرد. و اینگونه افراد بدانند با اینگونه فرافکنی ها در ندای وحدت جای ندارند و به امید خدا ندای وحدت به بهترین شکل ممکن از ماموریت خودش سربلند بیرون خواهد امد.
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر شما فرصتی چهار ساله رو از یوسراحمد متاسفانه گرفتید. اموزش پرورش بویراحمد رو ببینید انتصابات همش طایفه ای رو ببینید شیوه دفاع طرفدارانتون که عمدتا با بی احترامی کردن به منتقدین همراه هست ببینید. امیدی نداریم به شما
تلزالی
United States
اگر کمی به وجدان خود رجوع کنیم این حقیقت را باید درک کرد که دکتر روشنفکر اول درد محرومیت را چشیده دوم ایشان در دفاع از سرزمین در جبهه حضور داشته و خانواده اش جهت امنیت امثال ما شهید تقدیم نموده است سوم رشته تحصیلی و روزمه کاری چه در آموزش و پرورش و چه در دانشگاه و چه در شورای شهر داشته بالاخص مدیریت دانشگاه فرهنگیان چهارم دکتر روشنفکر قبل از آمدن مثل بقیه نماینده ها شور و مشورت با خویشاوندان و ایل و طایفه خود داشته و وقتی حمایت را سنجیده پا به عرصه انتخابات گذاشته پنجم ایشان طیف سیاسی اصولگرا و انقلابی بوده و این جریان سیاسی تا دو هفته قبل از انتخابات هنوز نتوانسته بودند به اجماع برسند و ایشان هم بیشترین اجتماع را در بین سایر کاندیداها داشتند به الطبع این امیدواری را در خود احساس کردن و مستقل وارد شدند ششم الان که وارد مجلس شدند نماینده همه گرایشهای سیاسی و موکلین خود در حوزه بویراحمد و دنا هستند هفتم فراموش نکنیم در بدترین شرایط اقتصادی ناشی ازتحریمهای ظالمانه هستیم و زمان میخواهد هشتم در همین مدت سه ماهه دیدارهای خوبی با وزراء و روسای سازمانها داشته که خوب و سازنده بوده نهم ویژگی بارزش این هست که بی گدار به آب نمیزند و با صحبت این و آن دست به تغیر نمیزند تجزیه و تحلیل مینماید و حتی مخالفین خود را در صورت شایستگی ابقاء مینماید دهم همه ما وظیفه داریم از نماینده در جهت پیشبرد اهداف و وظایف در جهت توسعه استان حمایت کنیم تا استان از محرومیت خارج شود نه اینکه عیب و ایراد بگیریم بلکه ایده و نظر مثبت و سازنده بدیم. یازدهم از نیروهای توانمند استان در مرکز و حتی نمایندگان دور قبل در جهت پیشرفت و رفع محرومیت استان شور و مشورت میگیرد و قاطعانه تصمیم میگیرد دوازدهم ما باید از نخبگان در هر پست و مقامی که باشند فارغ از( طایفه گرایی) که معضل بزرگ استان است حمایت کنیم .
راویی
United States
بنظرم بایداستنادبه یه ضرب المثل قدیمی می کردی دستش خرابترمیشه بسنده می کردیاگه مهدی روشنفکراصوالگرانیست پس انتخابش به عنوان کاندی جبهه پایدازی چیه اگه مهدی روشتفکر.......
سلام
Iran, Islamic Republic of
برادر مسعودی اولا بدنه ندای وحدت مردم بودن که فراموش شده. کسانی برمسند قرارمیگیرن که تادوروز قبل از انتخابات بازارع بودن///دوما ایشون تاالان پستی نداشته
😟😟
Iran, Islamic Republic of
اره خیلی مظلومه !!!
ببین چه نیروهای مظلومی را هم ب کار گرفته!!
عدالتو هم در توزیع نیروی انسانی از سیلاب کلوار تا جلیل ب کار گماشته!؟
بسه دیگه!
مظلوم نمایی و انجام رفتار غیر عادی ایشان بیانگر اینه ک رفتارش با عملش در تضاد کامل هست؟
ارائه شب نامه و رنج نامه از پایین و چانه زنی از بالا
دیگه جواب نمیده؟
فقط رفتار و عمل ایشان باید هم خوانی داشته باشه ک هیچ فردی ک ادعای سیاسی بودن داره نمیتونه صداقت داشته باشه دوست من!
پس الکی خودستایی از دیگران نکن!
مردم خود نظاره گر هستن و قضاوت خواهند نمود!
Iran, Islamic Republic of
درود برشما با نقد تون
تا خون در رگ هایمان جریان دارد دست از حمایت روشنفکر بر نمیداریم
ایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر مرد لحظه ها مردی که در یک حرکت هیمنه پوشالی ظاهر انقلابیون را در هم شکست تا اخر پشتت هستیم دکتر انقلابی واقعی
Iran, Islamic Republic of
دیگه گذشت اون زمون مردم نیازی به قیم ندارند .
و خوب میگیرند و خوب میفهمند .
جریان مردمی ندای وحدت که ریشه در جامعه دینی و اسلامی دارد به رهبری دکتر روشنفکر امده تا دست چدنی و مخملی انقلابی نماها را اشکار سازد .
دست کسانی که ۴۰ سال بنام انقلابی و غیر انقلابی تاختند خوردند بردند .را قطع کند بر سر مردم‌محروم .
امده تا با عهدی که با ارمانهای شهدا بسته وفادار باشد .
امده تا سیاست را مردمی کنند .و مردم را در سرنوشت خود سهیم کنند
امده تا پایان دهد به خودمحوری و زیاد خواهی .و منفعت طلبی .خودبرتربینی .عده ای خواص بی خاصیت .
ما پیرو این جریان زنده و پویا هستیم ،
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب مسعودی واقعا عااالی بود
با مقایسه ی متن دیروز که که علیه جریان ندای وحدت نوشته شد و جوابیه امروز ، میشه تفاوت ها رو به خوبی لمس کرد
الحق ک تیم رسانه ای ندای وحدت شایسته ی بهترین هاست
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی متن مدرسه دیروز ک سرشار از غرض بود رو ی بار دیگه مطالعه کنین بعد مقایسه کنین با جوابیه دکتر مسعودی
بعد تفاوت تفکر دوجریان رو با هم مقایسه کنین
دروووووود
Iran, Islamic Republic of
جون خت روشنفکر دور بعد بالای هشتاد هزار رای ایاره
Iran, Islamic Republic of
دانشجویی ارشد جامعه شناسی ک دیروز مطلب مبتدیانه رو کار کردی حالا بیا جمش کن . از دیروز تا حالا سه مطلب شسته رفته دو سه سایت مختلف در جواب شما کار شده ، کار تیمی که میگن اینه نمیدونم چرا دوستان همیشه سعی در تک روی دارن
فکر کنم بعضی جاها سکوت کنیم بهتر جواب میگیرم در غیر ای صورت بازهم ناچار به قبول شکست یا پیوستن به ندای وحدت هستیم
Iran, Islamic Republic of
ایطور که روشنفکر سی نیرول کار ایکنه دور بعدی سر صندوق سیش جون ایین
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مسعودی زنده باد ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
بهترین ها تقدیم شما و طایفه با اصالت بادلانی
Iran, Islamic Republic of
۱_اگر امکان دارد تصویری از مدرک دکتری ایشان را منتشر کنید.
۲-خداوکیلی یه جوری از ایشان تعریف کنید که حداقل هایی از این صفات را داشته باشید که دیگران درباره شمای نویسنده قضاوت بد نکنند.
ع7
Iran, Islamic Republic of
در پاکدستی و اخلاص روشنفکر هیچ شکی نیست در واقع کمتر کسی را در تدین و اخلاق مثل ایشان را میشود سراغ گرفت ولی مشکل این جاست که کسانی که نون را به نرخ روز میخورن دور ایشان حلقه زده اند ودارند به شدت دافعه ایجاد می کنندهمین افرادی که در/هستند ویا بعضاً کسانی که به عنوان جریان به ایشان مشاوره می دهند در همین اوایل دنبال پست برای افرادی هستند که یا به زارع رای دادند یا متتظریان و کسانی که برای جریان روشنفکر زحمت کشیدند به حاشیه رانده شده اند بدون شک اگر جلوی این خرابکاری ها گرفته نشود تفرقه شدیدی ایجاد می‌شود و قطعا این مشکل به شکست جریان ندای وحدت منجر می‌شود
فرخي
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم تون كه شمشير حق هست وتريبون حقانيت ....
غفاری
Iran, Islamic Republic of
باز هم با صحبت های شما یاد فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی، افتادم. هرچند بنده خدا انسان شریف و بزرگواری هست ولی با حمایت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و البته عدم برقراری ارتباط موثر با مردم اندکی هم افت پرستیژ در حال نا امیدی ما شده ولی در هر صورت دوستش دارم تا بینم، چه میشه بعدآ تجدید بیعت؛ یا بیعت مجدد میکنیم
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم شما هم با این مطلبت به یک پستی برسی ..اگر میدانی که روشنفکر نفد پذیر است پس شما چرا کاسه از ابش داغتر میشی .نه غیر برا یک پستکی ....همانطور که گذشته ها تمام شد این چند سال هم تموم میشه .فقط از من نصحت برو فکر نان باش که خربزه اب است
Iran, Islamic Republic of
...
میلاد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز که من هم می شناسمت و از دانشگاه ازاد جامعه شناسی تمام کردی
از اول هرچی گفتی داستان بوده برو یه خورده مطالعه کن چون رئیس روشنفکر پست ها راتقسیم کرده و چیزی به تو نمیرسه!!!!1
لوله
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت بودن یعنی اتحاد دو بویراحمد یعنی مثال آموزش وپرورش
ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر راه پاک حاج مهدی روشنفکر که از همه غل و غش ها و الودگی ها و فسادها و دورویی ها و دروغ گویی ها مبری و منزه هست.درود بر راه پاکی و تدین و تقوی و خداترسی.
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام بعد میگید چرا سایت ما کم بازدید میشه . روز نامه ها هم داره به فروش نامه تبدیل میشوند . انتظار داریم از مدیریت کبنا که نگاه منطقه ای نداشته باشند و بنویسند که نماینده مجلس واقعا داره تلاش خودشو میکنه
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مردی از جنس مردم دکتر روشنفکر
دلسوز مردم
انشاءالله موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
کدوم اتحاد فعلا که هر چه پست داده فقط سفلی وتامرادی است
علی
Iran, Islamic Republic of
اینسان دفاعیات جز تخریب ایشان نتیجه ای نخواهد داشت.انتقادپذیری مقدمه موفقیت است.چرا اینقدر بدبینانه با موضوعات برخورد می کنید.
Iran, Islamic Republic of
جریان ندای وحدت یعنی وحدت میان یک طابفه نه همه طوایف .از اول که منظور این بود
دنا .......
Iran, Islamic Republic of
مظلومیت روشنفکر بیشتر به شخص رئیس/ برمیگردد که بیشتر به دنبال قوم گرایی و سفارش پذیری است ایشان به جای اینکه به دنبال تحکم جریان روشنفکر باشند به دنبال دفع نیروهای موسوم به ندای وحدت می باشند ایشان فعلا دنبال ابقا یا انتصاب نیروهای زارع و منظریان هستند که اگر جلوی این روند گرفته نشه فاتحه جریان روشنفکر خوانده میشه
مهندس
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقد مظلوم نمایی می کنید
بفکر مردم باشید
اتفاقا خیاط های خیابان سینما ترافیکی از جریان داره
رضا
Iran, Islamic Republic of
از روزی که شما امدید سر کار بویر احمدو زدید بد بخت کردید شهر افسار گسیخته شده هر کسی هر کاری دلش بخاد انجام میده
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1