تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۲۶۰۶۸
کار رئیس بهاری‌ها به بازیگر زن هالیوود هم رسید:

کلکسیون احمدی نژاد تکمیل شد/ سقوط اخلاقی و سیاسی از تبریک تولد به خواننده همجنس باز تا توییت بازی با بازیگر زن هالیوود/ همدلی توییتری محمود احمدی‌نژاد با آنجلینا جولی! +تصویر

۳
۰
سقوط اخلاقی و سیاسی از تبریک تولد به خواننده همجنس باز تا توییت بازی با بازیگر زن هالیوود/ همدلی توییتری محمود احمدی‌نژاد با آنجلینا جولی! +تصویر
کبنا ؛پیام تبریک به قهرمان لیگ بسکتبال آمریکا، تسلیت درگذشت یک رپر آمریکایی و واکنش به محدودیت پوشش سرنا ویلیامز تنیسور برجسته آمریکایی در مسابقات اوپن فرانسه ازجمله توییت های بحث برانگیز او در گذشته بوده است.
روند سقوط محمود احمدی نژاد بقدری شتاب عجیبی گرفته که او حالا با یک بازیگر زن پرحاشیه هالیوود نیز ابراز همدلی کرده است.
به نظر می‌رسد که این روزها، تعادل سیاسی و فرهنگی محمود احمدی نژاد به طرز عجیبی بهم ریخته است.
احمدی نژاد در خلق کارهای سخیف سیاسی ید طولایی دارد. در سوابق او حتی ارسال نامه برای ترامپ، رئیس جمهور تررویست امریکا هم وجود دارد. او چند ماه قبل در گفتگویی با نیویورک تایمز با بیان آنکه «ایران و آمریکا می توانند محور وحدت جهان باشند» پیشنهاد مذاکره با ترامپ هم داده بود!
جالبتر آنکه بعد از ترامپ، محمود احمدی نژاد که سابقه تخریب حاج قاسم سلیمانی را نیز در کارنامه خود دارد، به بن سلمان ولیعهد قاتل سعودی نیز نامه نوشت و برای به اصطلاح جنگ یمن به عالیجناب سعودی پیشنهاد گفتگو داد.
اما احمدی نژاد که همین چند روز پیش با رسانه ضد انقلاب و معاند رادیو فردا نیز گفتگو کرده بود، اینبار با انتشار توییتی به همدلی با آنجلینا جولی پرداخته است.


 احمدی‌نژاد خطاب به آنجلینا جولی نوشته است: "با صحبت صريح شما درباره وجود تبعيض بنيادين در جهان موافقم. تبعيض، فقر، جنگ و ناامنی محصول مديريت فعلی است كه بر قدرت‌طلبی و سلطه‌جويی استوار است. جامعه انسانی نيازمند احترام، صحبت، همكاری و صداقت است. برای اصلاح وضع جهان همه با هم و متحد تلاش خواهيم كرد".

محمود احمدی نژاد

قبل از این نیز احمدی نژاد در حساب رسمی توییتر خود، سالگرد تولد مایکل جکسون، خواننده همجنس باز آمریکایی را تبریک گفت. البته احمدی نژاد پیش از این نیز علاوه بر توییت های خطاب به ترامپ، توئیت‌های بحث برانگیزی درباره برخی ورزشکاران و تیم‌های آمریکایی منتشر کرده بود که با تمسخر در فضای مجازی روبه رو شد.
لازم به ذکر است، پیام تبریک به قهرمان لیگ بسکتبال آمریکا، تسلیت درگذشت یک رپر آمریکایی و واکنش به محدودیت پوشش سرنا ویلیامز تنیسور برجسته آمریکایی در مسابقات اوپن فرانسه ازجمله توییت های بحث برانگیز او در گذشته بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی دارد جویای احوال یک نفر شدن وپیام تبریک فرستادن امان از بدبینی
صادق
Iran, Islamic Republic of
با این حرفا احمدی نژاد محبوبیتش رو از دست نمیده ... شما اگه طرفدار حقید باید بر علیه این مفسدینی که کشور رو به این‌روز سیاه کشوندند مطلب بزنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1