تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۲۵۹۰۲
بعد از کسب جایژه بین‌المللی انجمن جهانی پیوند اعضا انجام گرفت

پیغام معنادار دکتر ملک‌حسینی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۱۲
۱
پیغام معنادار دکتر ملک‌حسینی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
بعد از کسب جایزه «۲۰۲۰ recognition awards» انجمن جهانی پیوند اعضا توسط پرفسور سید علی ملک حسینی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی این موفقیت را به دکتر ملک‌حسینی تبریک گفت. در ادامه پرفسور ملک‌حسینی پدر کبد ایران با ارسال پیامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد، رد و بدل این پیام‌ها حاوی نکات آموزنده‌ای است.
متن پیام حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دکتر ملک‌حسینی به شرح زیر است؛
«سلام علیکم
جناب آقای استاد ملک حسینی
چه زیباست امید مریضی که به دستان شفابخش پزشک ماهر و طبیب حاذق دخیل بسته و به انتظار جاری شدن رحمت الهی از سرِانگشتان اوست.
زیباتر از آن تبدیل زندگیِ تلخ و آمیخته با دردِ بیماران به آرامش و سکینه است که گویی اشارتی است از رحمت پیامبرانه که از نگاه بشارت بخش طبیب تجلی می‌یابد.
جناب دکتر ملک حسینی
موفقیت حضرت عالی در کسب جایزه ۲۰۲۰ انجمن جهانی پیوند اعضا که نشان از دانش وافر و اندیشه والای آن عزیز است تبریک می‌گویم و از شفابخش بلند مرتبه اعتلای مقام و علو منزلتتان را مسئلت دارم»

پرفسور دکتر سید علی ملک‌حسینی پدر پیوند کبد ایران بعد از این پیام استاندار خطاب به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:
«جناب آقای مهندس کلانتری استاندار محترم استان کهکیلویه و بویراحمد
با اهداء سلام و آرزوی توفیق برای جنابعالی، از پیام محبت آمیزی که به دلیل کسب جایزه‌ی انجمن جهانی پیوند برای بنده ارسال فرموده‌اید، صمیمانه تشکر می‌کنم. بدون هیچگونه تردیدی استان کهکیلویه و بویراحمد همانگونه که از نظر جلوه‌های طبیعی دلفریب و سحر آمیز است از جهت وجود استعدادهای درخشان هم شگفت انگیز است و باور قلبی‌ام این است که حتی اگر کوره راهی برای شکوفائی این گنجینه‌ی نوابغ پنهان پیدا شود، می‌توانند از همه‌ی رقیبان پیشی بگیرند و زودتر ازهمه به قله برسند و به پیش بینی معلم بزرگ عشایر محمد بهمن بیگی که فرموده بود؛ کهکیلویه و بویراحمد محل طلوع ستاره‌هاست جامه‌ی عمل بپوشاند.
شاید جایزه‌ای که نصیب من شده تحفه‌ی کوچکی باشد که بتواند میدان رقابتِ تلاش و کوشش را در کسب تحصیل علم و مهارت یابی فعال کند و در آینده‌ای نه چندان دور این استان طلوع ستارگانش را به نظاره نشیند.
مجدداً از جنابعالی تشکر می‌کنم و برای شما و همه‌ی هم استانی‌های عزیزم آرزوی سلامتی، سعادت و سر بلندی دارم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باد
Iran, Islamic Republic of
حیف این جایزه،
Iran, Islamic Republic of
نخبه های استان زیر پای سیاست له شدند .درود بردانشمتد ایران ملک حسینی قدر این سرمایه ها رابدانیم.ما هنوز دتبال اینیم که چه تحصیل کرده ای رفته سرکار وکی اخراجش کنیم
فردائی مقدم از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر استاد و طبیب حاذق. انشاءالله خداوند به جنابعالی سلامتی و طول عمر بده. استاد عزیز متاسفانه جوشش چشمه های زلال بدست مدیران نالایق و برنامه هایی که تناسب با آموزش و پرورش ندارد 30 سال است که چشمه ها رو کور و این جوشش و جوانه زدن ها مثل خشکسالی ویرانگر دهه های اخیر خشک و جوانه ای در حد جنابعالی و دوستان دیگر نروئیده است. و عواملی دیگر که ....
Germany
یعنی چه
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم انشااالله موفق باشد برای ایران عزیز اسلامی 🌷🌷
سیروس
Iran, Islamic Republic of
چه موقع وکجااین جائزه به ملک حسینی داده شده؟
چراتبلیغ میکنید؟
Mv
Iran, Islamic Republic of
متآسفم برای نظریه ات
سیروس
Iran, Islamic Republic of
تأسف توچه مشکلی راحل میکند؟
دنبال قهرمان نباشید.
Iran, Islamic Republic of
واقعادهه سی وچهل وپنجاه هرچه دارنندازلطف ومحبت وزحمات استادوبنیانگزار ومردقیرتمندعشایراستادمحمدبهمن بیگی دارنندچه معلمهاودبیران ونقاشان ودکتراوپزشکان وبهیاران وهمیشه فراموش نمیکنند شخصییت ان شیرمردخدا وروحششادودربهشت باشدازدلسوزییش دران زمان نه معتادی بودنه بیکاری ونه مشکلات ازجیب خودش خرج محرومان میکردوجشن میگرفت
Iran, Islamic Republic of
الهی بحق خداوامامزمان صدوبیست سال سایت بالای سرخانوادت ومردم باشدشیرخداوخدارحمت کنددکترخدادوست ودکترقلب ایران سنجرییان وروح استادبهمن بیگی شادویادخاطرات شیرینش که دانش اموزان ومعلمان ودانسرارامفت ومجانی قرارداده بودکوان زمان دلرحمی کجارفت فقطحالا بخوربخوروشاسی بلند...
صادق
Iran, Islamic Republic of
کوره راهی برای شکوفایی باز میشود. ولی توسط همین مردم ومسئولین بسته میشود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1