تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۲۵۸۳۲
صبح امروز در صحن علنی مجلس انجام گرفت

روشنفکر: تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را هم می‌فشارد

۱۴۲
۶
اولین سخنرانی مهدی روشنفکر در مجلس / انقلابی‌گری از نظر نماینده بویراحمد و دنا / شهدایی که روشنفکر نام آنها را برد
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه نمایندگان مجلس انقلابی باید بدانند این عملکرد و رفتار ماست که مبنا قضاوت مردم برای میزان انقلابی گری ما قرار خواهد گرفت گفت: تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را می‌فشارد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در صحن علنی امروز ( دوشنبه، یکم مهرماه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با سلام و درود فراوان به ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان و با آرزوی توفیق برای مقام معظم رهبری گفت: سلام به مردم نجیب و فهیم و شریف ایران زمین، سلام به استان چهار فصل اما مظلوم و مغفول کهکیلویه و بویر احمد، سلام بر دنا و خامی و خائیز، سلام  بر دیار ملک‌حسینی‌ها، زرین‌ها و اورنگ‌ها، سلام به مردمی که خلق و خوی آنها همانند طبیعت بکر سرزمینشان، بکر و اصیل مانده است. سلام به مردمانی که قرن‌ها به عشق وطن و برای دفاع از این آب و خاک هم مانند بلوط‌های زاگرس در مقابل بیگانگان استقامت کردند و همانند رودخانه‌های زلال و پر آب خویش را سیراب و پر آب کرده اند و هنوز عاشقانه و مصمم به راه خویش ادامه می‌دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم دیار من، گرچه از نظر کمی قابل قیاس با کلانشهرها نیستند یا شاید به همین علت مورد بی مهری برخی از سیاست مداران قرار گرفته اند اما تاریخ بر کیفی بودن این مردم آگاه، صادق، شجاع و اصیل، عاشقانه مهر تصدیق خواهد زد. استان چهار فصل کهکیلویه و بویر احمد بهشت گمشده خاورمیانه با مرکزیت یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران زمین یکی از ارکان اساسی تولید سرمایه کشور بوده و با وجود اینکه تنها یک درصد از وسعت کشور را تشکیل می‌دهد ولی در ایجاد سرمایه و درآمد‌ها در رده‌های نخست کشوری قرار دارد و اگر این استان را در کنار پایتخت طبیعت بودن پایتخت سرمایه و درآمدزایی کشور بنامیم اغراق نکرده ایم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد: باید اعلام کنم همانگونه که در پایبندی به آرمان‌های انقلاب در رده‌های نخست قرار داریم اما متاسفانه در آسیب‌های اجتماعی از جمله بیکاری، اعتیاد، طلاق، خودکشی و ترک تحصیل جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده‌ایم که این نشان از بحران‌ها، دردها و بغض‌های فراوان مردم وفادار این دیار دارد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425832-1.jpg
روشنفکر یادآور شد: به راستی انقلابی بودن به چه معنی است؟  انقلابیگری به معنی مرز بندی عجولانه و خط کشی میان مردم این سرزمین و بازی های سیاسی تحت عناوین انقلابی، انقلابیگری نیست. انقلابی بودن مسئولیتی سنگین است که مدعیانش باید در تلاش باشند تا نیات و عملکردشان کمترین زاویه را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد. شخصیت انقلابی باید در عین کارامدی هم زمان در مقابل مردم متواضع و در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کوچک ترین توقع غیر معقولی نداشته باشد. شخصیت انقلابی، شخصیتی است که در راستای عدالت اجتماعی و توجه ویژه به محرومین و نخبگان این سرزمین تمام تلاش خویش را به کار می‌گیرد.
وی گفت: از عملکرد یک انقلابی باید بوی ناب برابری، برادری و وحدت استشمام شود. نمایندگان مجلس انقلابی باید بدانند این عملکرد و رفتار ماست که مبنا قضاوت مردم به میزان انقلابی گری ما قرار خواهد گرفت نه بالا بردن غلظت شعارها و ادعای انقلابیگری و هیجان زدگی. مجلس انقلابی باید پیرو فرمایشان مقام معظم رهبری به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب به سمت جوان گرایی حرکت نماید. جوان گرایی صرفا توجه به سن و سال و تمرکز بر شناسنامه‌ها نیست بلکه به معنی تفکری که بر مبنی تخصص محوری، اخلاق مداری، قانون مداری، اصلاح پذیری، وحدت، رفاقت، ایجاد انگیزه، نوآوری و تولید است. مجلس انقلابی باید در تلاش باشد برای میل به اهداف انقلاب، کیفی بودن را در تصمیمات و عملکردها بر کمی بودن در اولویت قرار دهد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: بسیارند کسانی که کوچکترین ادعای انقلابیگری ندارند اما رفتارشان بوی ناب انقلاب می‌دهد اگر چه گمنام اند.  باید ترسید از روزی که خدای ناکرده در اندیشه و رفتار ما،  اهداف انقلاب، شهدا و مفاخر این مرز و بوم به معنی واقعی گم نام و کم رنگ گردد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425835-2.jpg
وی افزود: نماینده ملت بزرگ ایران، امروز در حالی باهم گفت و گو می‌کنیم که سفره‌های مردم تنگ  و کم رنگ شده است. تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را می‌فشارد. قیمت ها  بدون کنترل هر لحظه افزایش و بازار عملاً رها شده است. پراید کهکشانی شده و مسکن فرسنگ‌ها دور از دسترس است. سرمایه‌های اندک توده‌های مردم و تنها دارایی‌های دهک های پایین در نوسانات بورس به مخاطره جدی افتاده و زوج های جوان ناتوان از تشکیل زندگی مشترک در حسرت ازدواج به سر می‌برند. قطعا اگر دولت و مجلس به جوانان متخصص و تمدین ایمان پیدا کنند، اغلب این نابسامانی ها که ریشه در مدیریت غلط و ناکارامد دارد قابل حل می‌باشد.
روشنفکر در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی به دلیل عدم اجرای تفاهم نامه بین سازمان جنگل‌ها و وزارت رفاه و وزارت کشور در زمینه راه اندازی پایگاه اطفاء حریق در فیروزآباد یاسوج بیان کرد: آگاه باش اگر دیروز کوه‌های خامی، خائیز و بیش از 18 هزار هکتار از جنگل‌های زیبای استان کهکیلویه و بویر احمد در آتش بی تدبیری سوخت فردا صدای ناله‌های درختان بلوط دنا را خواهید شنید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425832-2.jpg
خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه شهرسازی گفـت: بخش حمل و نقل به عنوان مهمترین زیر ساخت توسعه در استان غنی کهکیلویه و بویر احمد مورد بی مهری قرار گرفته است به گونه ای که بود و نبود فرودگاه یاسوج هیچ تاثیری نداشته و با این اعتبارات قطره چکانی بیش از 50 سال به طول می انجامد و علاوه بر آن پروژه های مهم راهسازی روند کندی داشته است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000425/nf00425832-3.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت خیلی خوشم اومد از بیانات شما
مطمئنا دور بعد شما رای خواهم داد.
United States
با سلام و درود
عزیزان امشب میتونید فایل صوتی و تصویری نطق امروز دکتر روشنفکر رو از طریق اینستاگرام دکتر روشنفکر به ایدی mehdiroshanfekr@ مشاهده کنید
United States
درود بر دکتر روشنفکر اولین بار ک‌میبینم ک در چنین سطحی از اسطوره ب یاد ماندی استان شهید والا مقام زرین یاد شده
درود بر شما و تفکراتان
Iran, Islamic Republic of
واقعا این تکیه بورس رو خوب اومدی
خدا لعنت کنه اونایی رو اموال مردمو چپاول میکنن
اونی ک سرمایشو تو بازار سرمایه از دست داده میفهمه چی میگم
Iran, Islamic Republic of
جادارد از رسانه خبری کبنا نیوز و علی الخصوص جناب کمایی عزیز که بصورت شبانه روز پیگیر انعکاس صدای مطالبه گری مردم از مسولان هست کمال تشکر وقدردانی را داشته باشم و همچنین حماسه سوم اسفند نور امیدی در دلهای مردم شهرستانهای بویراحمدبزرگ روشن کرد وفرزندی از بطن این مردم زجرکشیده راهی مجلس انقلابی شد،تا حق وحقوقی که طی این چندسال بواسطه ضعفهای مدیریتی تضییع شده بود،را به مردم این دیار برگرداندو آرزوی توفیق روزافزون برای این فرزند،شایسته دکتر مهدی،روشنفکر دارم
United States
بیشتر از هر چیز خوشحالم ک یاد شهدای بزرگوار زرین و اورنگ زنده کردین
United States
خدا پشت پناهت
Iran, Islamic Republic of
عزیزان سال ها بود کسی از فرزندان بویراحمد و دنا در مجلس چنین نطقی با این شجاعت و مردانگی نداشتند به شخصه احساس سربلندی و غرور کردم و با تحقیقاتی که کردم تمام و کمال مطالبی که شفاف و بی پرده در سایت ها منتشر شده در یک نطق ۹ دقیقه ای بیان شده

عکسی که از جناب دکتر در پشت تریبون منتشر شده است هزاران نکته و معنی دارد آدم لذت میبرد هویت اجتماعی و فرهنگی و اصالتمان را جناب دکتر فریاد زدند


🌸🌸🌸🌸🌸🌸👌🌸
محمد
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه برخی از انقلابی نماها بویراحمد ودنا :
یا به خود بیائید یا هم به قول حاجی" جمع کن بساطت را..."
Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم این متن ننوشته لطفا فایل صوتی صحبت هاش هم بگذارید ببینیم اونجا چند صوتی داده
محسن
Iran, Islamic Republic of
معلومه حسابی سوختی
United States
تو خودت سوتی دادی با اون املاء...نمیخواد سوتی بگیری
اکبر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر نماینده مردمی و پیگیر بویراحمد دنا و مارگون
عزیزانی که تخریب میکنید کمی هم انصاف داشته باشید و از خدا بترسید اگه واقعا به فکر پیشرفت استان هستین نقد کنید و پیشنهاد بدین نه تخریب کنید.انتخابات تمام شده و دکتر روشنفکر نماینده همه هستن.
Iran, Islamic Republic of
دیار شهید اورنگ فرمایشات گرانبهای شمارا فراموش نخواهد کرد جناب دکتر زنده باشید و سلامت
Iran, Islamic Republic of
دلیل این که روشنفکر انقد از محرومان میگه این که خودش از قشر محروم بلند شده و فریاد مطالبه گری سر داده
Iran, Islamic Republic of
انشالله که فریادهایت چاره ساز مشکلات این مردم خواهد شد دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
انقلابی نماها در این استان خوب مطالب را بخوانند. این ها فریادهای کسی است که از دل انقلاب بیرون آمده کسی که شما اورا انقلابی نمی‌دانستید الان داره درد محرومان صدا میزنه
Iran, Islamic Republic of
فرزند محرومان از درد مردم محروم این دیار می‌گوید. زنده باد دکتر عزیز
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مشخص است که سلب منافع شدی عزیز شماها که شجاعت رودرو صحبت کردن و انتقاد نه تخریب را ندارید لطف حق شوید
United States
به اینده استان امیدوار شدم
Iran, Islamic Republic of
داری از کجا میسوزی از اون اختلاف ۳۰۰۰۰ رای
دلشاد
United States
دقیقا
پرستار
Iran, Islamic Republic of
عزیزم سوتی درسته نه صوتی خخخخخ
گ دلشاد
United States
کاش نماینده های دوران گذشته حداقل رنگ صندلی میدیدن صوتی هم جزی ازسخنرانی های سیاسی وغیر سیاسی هست بعدش ازجنابعالی چه کاری برمیاد ک این حرف بی ادب وبی منطق رازدین ننگ باد ادم های ذات خراب را درود بردکتر روشنفکر مردانقلابی
امیر
Iran, Islamic Republic of
اول سواد نوشتن یادبگیر بعد بیا اظهار نظرکن
Iran, Islamic Republic of
اول یاد بگیر از کلمه سوتی،سوتی ندی بعد بیا نظر بده
محمد
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم اینو افاضه فرموده بودی و خوب دیدی 30000 اختلاف رو
Greece
واقعا متاسفم..
Iran, Islamic Republic of
حالافیلمش هم امدبروگوش کن تابیشتربسوزی سکته کنی
Iran, Islamic Republic of
فیلم سخنرانیشون توی اینستاگرام هست ... نیاز نیست اینقدر به خودت فشار بیاری و از شدت فشار روحی قسم بخوری
Iran, Islamic Republic of
تا چشمت درا
مارگونی
Iran, Islamic Republic of
نخسته حاجی-متن خوبی رو آماده کردن وبهت دادن ونطق کردی ماشالله داره-حالا اینو بگو اون دهدشتی که میخوای فرماندار مارگونش کنی چی شد؟ما که خدا خدا میکنیم دروغ باشه حاجی جون-ما تازه بویراحمد ی بودن خودت رو داریم قبول میکنیم داری نیرو از دهدشت برامون میاری ؟کم نخبه تو همین لوداب ودلی ومارگون هست.صد البته که هر کی رو تا الان گذاشتی نه برای رفاه حال مردم بوده بلکه فکر جمع کردن رای از سبد ارای اونا برای دور بعدیتو کردی-الحمدالله مشاورانت هم مثل خودت تا قبل از انتخابات اسم روستاهای ما رو فقط به گوششون رسیده بود وگرنه .....
Iran, Islamic Republic of
به اسم مارگونی کامنت گذاشتی ویا شاید مارگونی باشی چشم هایت را شستشو بده از غبار حسادت تا واقعیت را ببینی رجلی مثل روشنفکر نعمتی است برای استان حسادت کور وکرت کرده نمیبینی ونمیشنوی واقعیات را
Iran, Islamic Republic of
انشالله همیشه صدای رسای مردم باشید
Iran, Islamic Republic of
. نژاد پرستت هر آنچه لایق توست
Iran, Islamic Republic of
تو حرف نزن مگه تو از کجا اومدی که دهدشتی یاسوجی میکنی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عاااالی
محمذی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. جای تحسین داره که در این شرایط کنار مردم هستین. درود به غیرتت
Iran, Islamic Republic of
درود بر تفکر مردمی و انقلابی دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
ماشالله. کمتر از سه ماه اولین سخنرانی طوفانی. انشالله موفق باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود
عزیزان امشب میتونید فایل صوتی و تصویری نطق امروز دکتر روشنفکر رو از طریق اینستاگرام دکتر روشنفکر به ایدی mehdiroshanfekr@ مشاهده کنید
۳
Iran, Islamic Republic of
وجودت برای این استان نعمته دکتر جان. این همه پیگیری قابل تمجیده. انشاله موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
ایطو متن بنویسید ب اسمش ن قبوله و ارزشی نیاره..
باید فیلم صحبت شه بزار تا بدونیم اینانه گفته یا ایی حرفل ب نامش زنه داخل سایت؟ شاید اصلا موضوع سخنرانیش ایی موارد ن بیه بوهه
سعید
Iran, Islamic Republic of
اول فارسی را پاس بدار دوست عزیز ک انتقاد کردی.....نبی هبویه یعنی چ....
United States
فایل صوتی تصویری رو امشب میتونی از طریق اینستاگرام واز طریق پیج دکتر روشنفکر به ایدی mehdiroshanfekr@ مشاهده کنین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما ها مال این حرف ها نبودی و نیستید دکتر روشنفکر در این سه ماه به اندازه۴۰ سال شما که نه حرف زدید و نه عمل کردید همه کار کرده و سندش موجود است
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ دوستانه که به دنبال نطق بودند
دلشاد
United States
اصلا میدونی فایل صوتی چیه مگ کبنا نزده ک مال اصول گرایان هست خخخخخخ مجبورین عقده یه جوری خالی شود
Iran, Islamic Republic of
ای ولا دکتر شما از دیار مردم باغیرتیت
میلا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عزیز احسنت
نادر
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکرعزیزکه خودنیزازخانواده معظم شهداهستندان شاءالله که راه شهداراادامه بدیدوبرای مردم کارکنیدودلسوزباشید
امید جهان بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده انقلابی دکتر روشنفکر، قابل توجه نماینده قبلی ک طی هشت سال حضورش در مجلس کمتر از دو سه بار سخنرانی داشتن.روزهای خوب در راهند ...درود بر جریان ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
نماینده قبلی نمیگفت شهر انگورپرور
Iran, Islamic Republic of
جالبید کلا تیم رسانه فعال شدن و هر شخص یک تا چند کامنت کبنا هم کامنت موافقین ایشون فقط درج کرده. تبریک بخاطر داشتنم تیم رسانه بابا این کارا قدیمی شده بگذارید دیگران تمجید کنن
Iran, Islamic Republic of
اون همه رای هم کار رسانه بوده نه برادر جان اینا همه هوادارا هستن ۳۰۰۰۰ اختلاف رای چیز کمی نیست به هر حال
محسن
Iran, Islamic Republic of
.دکتري هم گرفته
زنبور
Seychelles
اگر میخواهید میزان انطباق شعار وعمل انقلابی گری را ببینید شیوه عملکرد اقای دکتر را در عملکرد نیروهای اجرائی اش در ادارات شهرستان واستان نقد کنید
امیر حسین دانش
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خونه تامرایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه طوایف بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رووووووی قربونت برم
Iran, Islamic Republic of
درود خدا به نماینده پاکدست ودلسوز ومردمی سالهاست شهر ما جای خالی نماینده ای شجاع ومردمی را احساس میکرد
محمد
Japan
درود بر لر مرد بزرگ بویراحمد و دنا مرحبا لذت بردیم از این همه شجاعت و بلاغت و مردانگی سال ها بود نماینده ای به این شجاعت نداشتیم
Iran, Islamic Republic of
شیروم شیروم ماشالله دکتر ماشالله
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر روشنفکر
واقعا با این بیان نشان دادید مرد تاریخ ساز بویراحمد خواهید شد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر بیشه استان که شجاعت را از بزرگانش به ارث برده
تا آخرکنارت می ایستم حتی اگر تنها باشم
پزشک دشتروم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر روشنفکر
واقعا عالی بود واقعا پشیمان نیستم از انتخابم
حسین اباد دشتروم یکپارچه پشت شما وپایگاه شماست
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اولا از طایفه خودتون حرف بزنید اسم دشتروم بزرگ رو نیارید لطفا شماها رو همه میشناسن....
حامد خالدی
United States
زنده باد مهدی روشنفکر نماینده دیارم که شجاعانه از استانم و مردمان شجاعش با شجاعت تمام سخن گفت زنده باد مهدی روشنفکر زنده باد ندای وحدت
لایقی جلیل
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
یامهدی
لذت بردم واقعا نشان دادین جناب روشنفکر که انتخابم کاملا درست بود...
درود بر این همه دلسوزی وتلاش وتوان
United States
درود بر شرفت
حمید
Iran, Islamic Republic of
یا رب این قافله را لطف ازل بدرقه باد
درود دکتر طولی نمیکشد که حتی مخالفان چند آتیشه شماهم به توانایی هاتون ایمان میاورند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا حال کردم و گپلت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود
عزیزان امشب میتونید فایل صوتی و تصویری نطق امروز دکتر روشنفکر رو از طریق اینستاگرام دکتر روشنفکر به ایدی mehdiroshanfekr@ مشاهده کنید
۳
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
ایووول
Iran, Islamic Republic of
لایک
خلیفه فرزام
Iran, Islamic Republic of
جادارد از رسانه خبری کبنا نیوز و علی الخصوص جناب کمایی عزیز که بصورت شبانه روز پیگیر انعکاس صدای مطالبه گری مردم از مسولان هست کمال تشکر وقدردانی را داشته باشم و همچنین حماسه سوم اسفند نور امیدی در دلهای مردم شهرستانهای بویراحمدبزرگ روشن کرد وفرزندی از بطن این مردم زجرکشیده راهی مجلس انقلابی شد،تا حق وحقوقی که طی این چندسال بواسطه ضعفهای مدیریتی تضییع شده بود،را به مردم این دیار برگرداندو آرزوی توفیق روزافزون برای این فرزند،شایسته دکتر مهدی،روشنفکر دارم
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما جناب دکتر روشنفکر
بیوراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه دوستان.هر نماینده ای که از طرف مردم به مجلس فرستاده بشه ما وظیفه داریم از ایشان حمایت کنیم به شرطی به مردم اثبات بشه دنبال احقاق حقوق حوزه انتخابیش باشه فعلا زوده برای اظهار نظر.هرگونه اظهارنظر یا تعریف و تجمید و تخریب بستگی به کارنامه ایشان دارد.
لودابی
Iran, Islamic Republic of
وظیفه ی بقیه ی نماینده ها نبود
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
خیلی اتفاقی نیفتاده مثل ادوار گذشته و سایر نمایندگان فقط سخنرانی کرده اولا به وظیفه اش عمل نموده دوما نتیجه مهم است که مسکلات مردم حل شود والله از اینگونه نطقها الی ماشالله در مجلس زیاده.
جمشیدی از طایفه جلیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
عزت و غرور بویر احمد دارد احیاء میگردد
احسنت
Masiha
Iran, Islamic Republic of
شما یه سخنرانی از آقای زارعی که توی مجلس فرمودن بفرمایید ما هم بدونیم
فرهنگی ازدنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت به نماینده مردمی دیارم
امیدوارم همیشه صدای رسای مردم باشید.
لطفا بامدیران کم کار برخورد کنید ومدیران موفق راهم تشویق وترغیب نمایید. حوزه جهاد کشاورزی استان وراه وراهداری استان نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد همچنین دستگاه آوپ استان که مسائل سیاسی حاکم شده
فرخیانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر عزیز که در واقع به درد ورنج وکمبودهای مردم دیارش پرداخت .در واقع انقلابی وانقلابیگری را برای حمابت ورفع کمبود های حوزه انتخابیش مطالبه گری نمود،اگر مطالبه ای داشت برای حوزه انتخابیه اش بود،نه برای منافع خود وگروهی خاص.انشالله با همراهی همه جانبه مردم استان برای حمایت از این نماینده شایسته وانقلابی واقعی برای رفع محرومیت از این دیار گام محکم برداریم.
سعید
Iran, Islamic Republic of
گوش مردم از شعار پره، عملکرد شما در استان برای مردم مهمه نه اوردن اسم شهدا که جانشون رو برای مردمشون دادن
نمیتونیم شعار زیبا بشنویم و در عمل حمایت از مدیریت مثل علوم پزشکی
وقت عمل است جناب روشنفکر مردم تحت فشارند
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمش خوب امریکا را داغون کرده منتظر پایین امدن دلاریم
تتاا
Iran, Islamic Republic of
هر که میره اعتبارهای میلیاردری ما دنبال این هستیم که انقلابیه کی غیر ه بابا مردم تحت فشار اقتصادی هستن این حرفها برای مردم نون نمیشه
تاا
Iran, Islamic Republic of
جالبه کامنتها کار دو تا سه نفره
سهراب دانشور
Austria
از یک مرد انقلابی و برادر شهیدی ارزشمند و‌خانواده ای پاک و صدیق چنین انتظار زیبایی داشتیم احسنت درود بر شما نماینده شایسته نشان دادی شایسته مجلس هستی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
دروود بر همه طوایف و ایلات استان .
درود بر جناب دکتر که واقعا درد دل جوونا رو گفتن
دکتر جان بیشتر تلاش کن که جوونا سامون بگیرن
اون قضیه فرودگاه هم عالی بود دکتر جان فرودگاه یاسوج ظرفیتش بیش از یک پرواز هس اونم فقط تهران
دکتر فرودگاه ما ظرفیتش بیشتره و میتونه پرواز به استان های دیگه رو هم داشته باشه
سیلاب و کلوار
Iran, Islamic Republic of
ببین به کجا رسیدیم که از یه نطق نماینده تو مجلس که وظیفه قانونی اش می‌باشد اینطور ذوق زده میشیم ...جناب روشنفکر صادقانه بهت میگیم اگر بخواهی با این روش و انتخاب نیرو پیش بروی بدون شک خود یارانت تورا ترک خواهند کرد ،،این همه نیرو ی تحصیل کرده تو سیلاب و کلوار چرا یک نفر تو ادارات بویراحمد به کار نگرفتی ، بدون شک اگر در ماه های آینده روزنه امیدی نباشد .شما را مثل ستار هدایت خواه به سیلاب کلوار راه نخواهیم داد ..
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی گفتید هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف زدن تنها ملاک نیست مهم عملکرده و پیگیری و از همه مهمتر حاقه ی مشاوران که خیلی تو توسعه و پیشرفت مهمن انشالله که از مدیران لایق و توانمند و با تجربه و تخصص در مدیریت کلان استان استفاده بشه
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا چقدر هیجان زده شدید
بابا فقط صحبت کرده و تمام
متن آماده
نمایندگان قبلی دهها بار صحبت کردند
چه خبره؟ ؟😅
Iran, Islamic Republic of
کجا بود چرا فیلمی از حرفاشون نیست
عجب
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم باید خوشحال بشویم چون استان نماینده نداره %
Germany
درود بر دکتر روشنفکر واقعا با این نطق بسیار خوب و به موقع ما رو به وجد آوردی .خسته نباشید دکتر جان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کسی که از هم استانیش همایت نکته بدتر از اینها سرت میاد شما نمیتونی صحبت کنی میخواهی حق استان رو بگیری!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اول سواد املاء نوشتن خودت را درست کن بعد بیا نظر بده
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات تو درحد دکتر نیستی ..
رحیم پور
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر
امیرکبیر لرها
درود به شرفت
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما نماینده بویراحمد ودنا ومارگون به شما افتخار میکنیم
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله احسنتم
Iran, Islamic Republic of
ابروی روشن فکر نبرید با این شیوه تبلیغاتی مگه چکار کرده به قول خودتون چن دقیقه در مجلس حرف زده !!!
نماینده باید ضمن حرف زدن باید اهل عمل نیز باشد
لطفا اعتبار ایشان را زیر سوال نبرید؟
مگه لال بوده که شفا پیدا کرده!؟
Iran, Islamic Republic of
نماینده قبلی نه اهل عمل بود، نه اهل حرف
Iran, Islamic Republic of
بخاطر توهین هاتون به اقایان زارعی و هدایت خواه از این لحظه بنده مخالف شخص روشنفکر میشم. هم زارعی و هم هدایت خواه قدرت چاه زنی و نطق خوبی داشتن و همه نمایندگان با توجه ب قرعه کشی سالی یکبار باید در مجلس صحبت کنن. قبلی ها هم صحبت کردن. فقط بدونید دفاع بد از اقای روشنفکر برا اینده ایشون اصلا خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
ببینید مردم ب چ فلاکتی افتادن که برای صحبت نماینده شهر اینطوری هلهله میکنن😂😂😂
رضا
Germany
آفرین به این شجاعت
Iran, Islamic Republic of
نماینده وظیفه شه ک در مجلس صحبت کنه و بودجه آوری داشته باشه...
اینا فک میکنن شق القمر کرده که روی چنتا صفحه روخونی کرده...
خدایا شکرررررت...
Iran, Islamic Republic of
پس چرانماینده قبلی یه بارشق القمر نکرد درمدت 8 سال .مدت کمی نبود .
Iran, Islamic Republic of
توو این مسیری که میرید سمت پاتاوه براتون شق القمر کرد. توهین و تخریب می کنید ولی حق انتقاد برا مردم قائل نیستین
جوکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، من به آقای روشنفکر رای نداده ام ولی ایشان انسان شایسته ای هستن و دارن برای بویراحمد و دنا و مارگون تلاش میکنن ، انتظار هم نداشته باشید توی این مدت کم معجزه کنن همان طور که آقایان دکتر هدایت خواه و حاج زارعی ۸ سال نماینده بودن ایشان هم فرصت دارن که خدمتی به مردم کنن ، ضمنا تمامی نمایندگان بویر احمد و دنا تا به امروز پاک دست بودن و این جز افتخارات ماست پس به دنبال این حرف های بچه گانه نباشیم و تخریب نکنیم چرا که شایسته این افراد زحمت کش نیست این تخریب ها ،،،،، بدی ها رو به دور بیندازیم و خوبی ها را ببینیم و به اشتراک بگذاریم
اهالی روستای باجولی سپیدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تقدیرتشکرداره ازجناب اقای روشنفکر جاده روستای باجولی سپیدار کاملا تخریب شده بود انصافا بایک حرکت انقلابی وجهادی دستوری که دادن عملی شد واین روستا از بن بست خارج شد ما اهالی این روستا ضمن تقدیروتشکر فراوان ازاین نماینده انقلابی پشتیبانی خودرا به وی اعلام میکنیم واقعا دستش درد نکنه
حالا که
United States
یعنی برادری و وحدت مثل چینش نیرو در آموزش وپرورش یاسوج
Turkey
سلام بر فرزند لرتبار استان کهگیلویه و بویراحمد دیار غیرتمندان که از خاییز خامی اورنگ و ملک حسینی ها یاد کردی و این نشان از ادب خشوع شما می باشد ... هزاران درود بر خانواده صادق و با بصیرت روشنفکر الحق که نمونه صداقت شرافت و خضوع و خشوع هستی دعای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدرقه راهت دکتر
امید است که در مسیر اسلام و انقلاب همچنان پابرجا و استوار قدم برداری ... درود بر غیرتت مرد صادق لُر
Turkey
سلام بر فرزند لرتبار استان کهگیلویه و بویراحمد دیار غیرتمندان که از خاییز خامی اورنگ و ملک حسینی ها یاد کردی و این نشان از ادب خشوع شما می باشد ... هزاران درود بر خانواده صادق و با بصیرت روشنفکر الحق که نمونه صداقت شرافت و خضوع و خشوع هستی دعای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدرقه راهت دکتر
امید است که در مسیر اسلام و انقلاب همچنان پابرجا و استوار قدم برداری ... درود بر غیرتت مرد صادق لُر
علویان فر
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر دکتر عزیز و دوست داشتنی که به فکر هم استان های خودش هست بااین بیانات عالی
Iran, Islamic Republic of
همچین تیم رسانه ای جناب نماینده میگن چند دقیقه صحبت کرده در مجلس که یکی ندونه فک میکنه باقی نمایندگان حق صحبت ندارن اصلا و نماینده گرامی فقط تونسته حرف بزنه😂😂
با اینکارا فقط آبرو روشنفکرو میبرید..
یکی ندونه فک میکنه شفا گرفته ک اینطور خبر میزنید
Iran, Islamic Republic of
اگر بی حاج زارعی که نماینده خودت بود و اگر بی منتظریان هستی که بهجز دفاع حرفی برای گفتن ندارید تا دیروز می گفتید چرا صحبت نکردید حالا این حرف را می زنید بدبختل عقده ای غیر خودمدونم چه ورروزتون رفته
Iran, Islamic Republic of
ببینید چطور دارن نماینده مونه با نیت ب ظاهر خیرخواهی آبرو شه ایریزن...
انگار وته نیترسه حرف بزنه الان داخل مجلس شفا گروته و شروع ب حرف زدن کرده که ایطوری سیش هلهله ایکنن...
ک خجالت بکشید...
نمایتدگان همه حق صحبت دارن..
Iran, Islamic Republic of
همین خودتان بودید که از فروش وقت نمایندگان ناراحت بودید
و از حرافی بعضی دوستان خوشحال خیلی برای شما ناراحتم که از نطق و غیر نطق و عمل و غیر عمل دیگران ناراحت هستید چون عقده ای میشوید
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه بدبختی است این مطلب را از کدام کتاب گرفتی
چرا اینطور
مگر سر کلاس داری انشا میخونی
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه بدبختی است این مطلب را از کدام کتاب گرفتی
چرا اینطور
مگر سر کلاس داری انشا میخونی
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بردکترحاج مهدی روشنفکر که باسخنان زیبایش مظلومیت استان رابه گوش مسولین کشور رسند خداوند پشت پناهت باشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
روکاغذبرامن بنویسین دنا وشبلیزوپازنان و خومی وتسی راراهم به لرزه درمیارم.....
معارفی پور
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و احترام دارم خدمت مخاطبین محترم.۱. از کسانی که از دکتر روشنفکر بعداز انتخابات دارن حمایت میکنن صمیمانه من عضو کوچک ندای وحدت از همه شما دوستان تشکر میکنم ۲.از کسانیکه به هر نحوی قصد تخریب نماینده های استان را دارن خواهشمندم کدورت هارو کنار بزارن تخریب نکنن و در این اوضاع نابسامانی اقتصادی و اجتماعی و...به حمایت نمایندگان استان بشتابند ۳.کسانی ک ناجوانمردانه و به دور از عقل و منطق دیگران را تخریب میکنن و با حالت کینه توزانه و عقده ای وار نظر میدن کسانی هستن که هیچوقت هدایت نمیشم و بفکر منافع خودشونن و چشم پیشرفت دیگران و استانمان را ندارن .در عجبم که چرا و تا چه حد کینه و حسادت و عقده.دکتر روشنفکر فردی انقلابی هستن و هیچوقت مثل بعضی از افراد انقلابی نما نبوده و مداوم در راه انقلاب قدم برداشته و الانم در این چند مدت نمایندگی ایشان هم در عمل و هم در حرف صداقت و شخصیت و بزرگی خویش را نشان داده و در این چند ماه ب اندازه چندسال نمایندگان ادوار گذشته کار کرده بودجه آورده و ابهت و بزرگی استان را به مجلس و دولت نشان داده.انشاالله همه با هم در راه پیشرفت استانمان دست دوستی دهیم و به ندای وحدت لبیک گوئیم و به پیشرفت و آبادانی استانمان به دکتر روشنفکر کمک کنیم.بدرود
Iran, Islamic Republic of
همه حرف من این هست ایشون در حد نمایندگی مجلس نیست نه توان و علم اینکار دارن و نه قدرت تکلم و نطق خوبی پس بزرگوار به دیگران نتازید و کمی هم حرمت قائل بشید. شما همین ابان خود به نمایندگان سابق تهمت کار نکردن میزنی بعد دیگران با تشر تندی و قلدری دعوت به حمایت می کنید نه عزیز من بویراحمد این چهار سال نماینده ای نداره و ما هم این رو پذیرفتیم. حرمت قائل می شدید برا مخالفین و نمایندگان سابق
مهین
Iran, Islamic Republic of
جناب معارفی ازشما بعیده که می فرمایید جناب روشنفکربرای استان بودجه آورده چرا که اعتبارات استان ها درهمه حوزه ها مربوط به سال گذشته می باشد ،شفاف ترایندکه مثلا بودجه سال ۱۴۰۰را امسال درمحلس تصویب ومصوبه می کنند ،حناب روشنفکر فقط نماینده افرادی که به ایشان رای دادند نیست ایشان باید نماینده همه مردم حوزه های انتخابیه اش باشند ،برادرعزیز این مردم دارای شعوروفهم می باشند راست و دروغ وعوام فریبی را تشخیص می دهند جناب روشنفکر درباره اعتبارنامه جناب تاج گردون ،شفافیت ارا،همین خودرو ادعایی ونصف بها اقساطی دنا پلاس ،فیلتر فضای مجازی جلوی دوربین وحضوررسانه ها برای مردم استان شفاف سازی کنند خصوصا همین موضوع دناپلاس ،امپول های وزارت بهداشت ،...بدوتعارف وغرض شخصی این موارد راعرض کردم ،.البته جناب روشنفکر به وقت وزمانش باید برای این مردم ورسانه ها حتی برخلاف میل باطنی اش جوابگو وشفاف سازی کند
Iran, Islamic Republic of
بهت رای ندادم.ابراز پیشمانی هم ندارم.ولی انسافا باهات حال کردم با این بغض گلویت که صدای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستی در مجلس.مردی از جنس شجاعت و توان بسیار بالا
چنگلوا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر ای کاش نماینده مردم کهگیلویه را هم به تو میدادند.تولیاقت نماینده بودن کل استان داری ن فقط بویراحمد ودنا وگچساران باشت .باید کفالت مارا هم به عهده می‌گرفتی .چون ما هم نماینده نداریم
علی
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر فرزند دیارمان

چه شیوا و رسا بغض در گلو مانده ی مردم دیارت را شجاعانه و بی پروا فریاد زدید چه هوشمندانه به معنای حقیقی انقلابی بودن را معنا کردید چه خردمندانه از انقلابی نماها اعلام برائت کردید در واقع دیروز شجاعت ، هویت و اصالت یک کهگیلویه و بویراحمدی را بدور از چاپلوسی های مرسوم سیاستمداران دنیا پرست به منصحه ظهور رساندید.
چه شرافتمندانه راه خود را از مجلسیون وکیل الدولت جدا کردید واضح ، روشن ، شجاعانه به سیاسیون فرهنگ راست گفتن و برای مردم و بامردم بودن را اموزش دادید از حق مردم دفاع کردید و مصلحت مردم را بر منفعت هر حزب و گروه و فراکسیون های معمول ترجیح دادید.
چه شجاعتی در سینه ات هویداست چرا که گارد حق طلبی مردم بودید نه سینه چاک دولتیون و احزاب قدرت طلب.

موفق و پیروز و سرافراز باشید
Iran, Islamic Republic of
دکتر دنا رو ول کن برو دنا پلاس را بگیر
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
قریب 2هزار شهید داریم....
نوید
Iran, Islamic Republic of
به عمل نشون بده جناب نماینده مردم چقدر بدبختن طرف رفته یه سخنرانی کرده خوب شق القمر کرده دارید چی را بزرگش میکنید وضع از این بد تر میشه با این همه تورم و گرونی میگن یه نماینده رفته پشت تریبون صحبت کرده اباد شدیم دیگه با یه سخنرانی همه چیز درست شد
مونسان
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم استان ک. ب. بجای خورد وحقیر کردن ومسخره کردن هم از دولت مطالبات خویش را می خواستند آلان بی نیاز بودند فضای مجازی صدای وجدان و فرهنگ وادب ودانش وعقل هر نگارنده است وجدانه وجدان. یعنی اول دارم به خودم میگم بعد دیگران فقط میشنوند ازخدا اگر نمی ترسیم ازخشم عذاب وجدانمان بترسیم نظر انتقاد و پیشنهاد سازنده پسندیده است
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
روشنفکر نماینده انقلابی مرد عمل در میدان با استعداد نماینده محرومان و مستضعفان پاک دامن انصافا دلتان می ایدبر علیه او حرف بزنید روشنفکر دلش و دیدش روشن است که همانند خورشید می درخشد در هیچ جای دنیا انسانی به پاکی و صداقت روشنفکر پیدا نمی شود
حسین ظ
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان بخدابه خاطراینکه ازجناب روشنفکرشناخت کامل داشتم فقط1روزمرخصی گرفتم ازعسلویه اومدم تابه ایشون رای بدم پشیمون نیستم اونهایی که نمیشناسنش اگه میدونستن چه اندازه دلسوزن اینجوری بی احترامی نمیکردن.
علی
United Arab Emirates
عزیزان لطفا انتقاد پذیر باشید ...وهمچنین از نماینده محترم خواستارم انتقاد پذیر باشه لذا اگر شخصی انتقاد کرد کینه نشه براتون و هیچ کاری براش انجام ندیدین همه تو این استان حق دارن کمکشون کنید دست جوانان رو بگیرید خواهشا اونایی که شاغل هستند رو بعد هم میتونید ارتقاع بدین الان به فکر جوانان بیکار باشید اگر کسی حرفی زد نباید باعث بشه بخاطر حرفش کلا نادیده گرفته بشه نمیدونم اصلا این نظرات خوانده میشن یانه ولی عزیزان من رو هوا حرف نمیزنم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
حیف‌رای‌که‌دادن‌‌به‌تو‌
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1