تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۲۵۷۶۹
یادداشت؛

یک اتفاق جالب در کنکور سراسری سال 99 گچساران

یداله مرادی
۶
۲
یک اتفاق جالب در کنکور سراسری سال 99 گچساران
کبنا ؛
دو فرد ، دو برادر در دو زمان، یک اسم و یک هدف. امسال در کنکور سراسری و در کانون فرهنگی آموزش قلم چی گچساران یک شرکت کننده داشتیم با نام کورش نارکی با رتبه ۸ رشته تجربی.
آقا کورش نارکی رتبه ۸ برادر شهید کورش نارکی است !؟ هر دو فرزند معلم پیشکسوت حسین نارکی . این کورش نارکی رتبه برتر، نهمین و کوچکترین فرزند معلم عزیزمان متولد ۱۳۶۹ می‌باشد و شهید کورش متولد ۱۳۴۶ هر دو از یک مادر که الان در جوار فرزند شهیدش ان شالله تعالی در بهشت برین ماوا گزیده ،
شهید کورش در اسفند ۶۳ در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت می‌رسد و شش سال بعد خانواده نارکی آخرین فرزندشان پسری است که نامش را عبدالله تعیین می نمایند و این عبدالله مسیر درس و دانش را تا دیپلم در سال ۸۶ طی نموده و با دیپلم ریاضی از دبیرستان شاهد به دانشگاه یاسوج در رشته مهندسی مکانیک قبول میشود اما با توجه به علاقه و فضای اجتماعی طایفه شریف نارک که بیش از ۳۵ پزشک و دندانپزشک و دکترا دارند مسیر ادامه تحصیل را تغییر داده و مجددا بسراغ کنکور و رشته تجربی می آید ، ابتدا با توجه به وابستگی و علاقه شدید به برادر شهیدش و بعنوان پیمانی با روح شهید والامقام مفقودالجسدش ، با نظر موافق خانواده اش بمنظور حفظ نام و راه آن شهید نام عبدالله را رسماً به کورش ارتقا میدهد و علیرغم فوت خواهر جوانش و تالمات روحی فراوان ، با عزمی راسخ و همت و پشتکار و اراده قوی و بقول خودش برنامه راهبردی قلم چی یک موفقیت بزرگ را کسب نمود و آن کسب رتبه تک رقمی ۸ خانواده شریف شهداست .
                                    
                                                                   شهید کورش نارکی
بدینطریق نام کورش شهید را بر تارک قله افتخاری دیگر درعرصه علم و دانش مطرح و با الهام از آن نام خجسته، سنگر دفاع مقدس امروز جامعه یعنی دفاع از آرمان‌های شهدا و ایثارگران را در دانشگاه بعهده گرفت تا اعلام دارد که اگر کورش در سنگر نظامی و بسیج مدافع میهن شد وی هم در سنگر دانشگاه و علم  بسیجی وار مدافع حریم افکار بلند شهداست .
درود و تبریک به این کورش و عرض ادب به روح بزرگ کورش شهید و خانواده مکرمش از مادر و خواهر متوفا تا پدر  و برادران و خواهران شریفش .
کورش جان ،هر چند در آغاز فصل پاییز هستیم و پاییـز در حال آمدن اما برای جنابعالی  نه فصل خزان زرد  برگهاست و نه فصل اندوه و درد فراق برادر و مادر و خواهر ،بلکه فصل رویش شکوفه‌های دانایی و بصیرت و فصل زیبای سادگی با رنگهای متنوع طبیعت  است و در یک کلام فصل موسم شدید دلدادگی!
.....................
یداله مرادی
۳۰/شهریور/۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام به همه شهیدان خصوصاشهیدعزیز،نارکی
جناب استادمرادی بزرگوار؛نام نامی عبدالله" که ازشریفترین ونیکوترین نامهای اسلامی است وازتوصیه های موکد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم درنامگذاری میباشدوفوق آن نامی نیست به جز اسماءالحسنی !پس ارتقاءنام عبدالله به ک و ر ش !!!اصلاارتقاءنیست!(گرچه مقصودشماهمنام شدن باشهیداست)اما"
لازم است استادی چون شما درنوشتن دقت وتامل بیشتری نماییدکه ناخواسته تبلیغ خلاف شئون بویژه درگزاره های مغالطه آمیزوذووجهین نفرمائید.
وذکرفان الذکری تنفع المومنین(سوره ذاریات ۵۵)
واستغفرالله لی ولکم ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با احترام به برادر شهیدشون و تلاش خودشون ولی رتبه ۸ با سهمیه شاهد خیلی هم خارق العاده نیست
Germany
ای کیو برادر شهید که سهمیه نداره واسه برادرزاده
Iran, Islamic Republic of
انیشتین ببین خودت اشتباه نکردی
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
یدالله جان
با احترام به مقام شهدا.
با سهمیه میتونی هر رشته ای اراده کنی قبول بشی.
بخصوص امروزه که درس خوندن تو بورس نیست دیگه.
ماشاالله به یدالله انقلابی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1