تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۲۴۰۹۸
خبرهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛

انتصاب دو جوان در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد / اجرای طرح آموزش همگانی کمک های اولیه

۳
۱
انتصاب دو جوان در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
سید امان الله جهانبین با انتصاب دو جوان به عنوان دستیار و مشاور مدیرعامل گامی در مسئولیت سپاری و استفاده از نیرو و انگیزه جوانان برداشت.
به گزارش کبنا؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر امروز صبح سه شنبه (7 / 5/ 99) در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد دو جوان به اسامی سعید محمدی و الهام رحیمی با صدور ابلاغی از سوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به عنوان دستیار و مشاور مدیرعامل منصوب شدند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر افزود: طبق مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس مورخ 2/ 4/ 99 ریاست محترم جمعیت هلال احمر کشور با منتخبین سومین مجمع دبیران استانی و با توجه به احکام این سازمان در برنامه پنج ساله جمعیت با عنوان ارتقای نقش آفرینی جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و بشردوستانه از طریق افزایش انگیزه و مشارکت در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها و اهمیت نقشه جوانان به عنوان نیروی ارزشمند توانمند و خلاق در جمعیت هلال احمر یک نفر خواهر هر به یک نفر برادر از داوطلبان جوان به عنوان دستیار مدیر عامل در امور جوانان منصوب شدند .
جمشیدی اضافه نمود : استفاده از ظرفیت و انگیزه جوانان در پیشبرد اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب یکی از برنامه های اولویت دار در سازمان جوانان بوده و خواهد بود .
معاون جوانان هلال احمر استان بیان داشت: سعید محمدی جوان اهل شهر دوگنبدان دارای مدرک سطح دو حوزه علمیه و تخصصی امامت شناسی، دبیر اسبق کانون جوانان شهرستان گچساران و مسول کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان و مدرس کارگاه مشاوره در کانون اصلاح تربیت و الهام رحیمی نیزجوان اهل یاسوج دارای مدرک کارشناسی اقتصاد، دبیر اسبق مجمع کانون‌های دانشجویی استان، کانون پیام نور شهرستان بویراحمد و عضو برتر سال ۱۳۹۵ هلال احمر استان می باشند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه  خانه های هلال استان گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال در سطح استان اجرا می شود.
سیدامان اله جهانبین در اولین جلسه برنامه ریزی خانه هلال از اجرای طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق وروستاها در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه جذب و تربیت داوطلبان وامدادگران زبده و تیم های قدرتمند آموزش دیده امدادی از دیگر اهداف این برنامه آموزشی است، افزود: این طرح مبتنی بر نیاز محلی آموزش گروه های مختلف جامعه بر اساس رده سنی و نیازشان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه فاز اول این طرح به مدت 2 ماه و در ۵۵ خانه هلال در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این دوره اعضای آموزش دیده ضمن سازمان دهی در تیم های جوانان، امدادگران و داوطلبان سایر آموزش های رسمی جمعیت هلال احمر را می بینند و با شرکت در مانورهای محلی و سایر برنامه های مخصوص داوطلبان، آمادگی جامعه را در برابر حوادث و بلایا تقویت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
افرین. دراستان ما حرف اول اول رو بند پ میزنه .
Iran, Islamic Republic of
رسانه های استانی ما هم شدنه فقط انتصاب .
Iran, Islamic Republic of
کو بهلوم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1