تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب : ۴۲۲۶۵۱
یادداشت ارسالی:

از شانتاژ تبلیغاتی ریاست مجلس تا هیچ!

۱۸
۷
از شانتاژ تبلیغاتی ریاست مجلس تا هیچ!
کبنا ؛متن ارسالی؛
در اثنا و واپسین روزهای انتخابات حجت‌الاسلام موحد همچون کاندیدای ناپخته و احساسی شده از اجتماعات پرشور انتخابات، بدون شناخت از آینده مجلس، خود و تیم او رقابت برای ریاست مجلس را برای شروع طوفانی خود! در مجلس یازدهم پی‌ریزی کردند.
بعد از پایان انتخابات و اعلام قبولی، رسانه‌های نزدیک به او در پی همین وعده، بی‌مهابا و پرانرژی از جلسات ایشان با نمایندگان استان، خوزستان و لرستان خبر دادند.
باوجود شاخصه‌های جریان‌های غالب مجلس کمتر صاحب‌نظری با توجه به شناخت از محدودیت توانایی «موحد» انتظار جایگاهی بهتر از یک عضو عادی را برای ایشان متصور بود، اما حجت‌الاسلام موحد در ادامه از رایزنی برای عضویت هیئت‌رئیسه مجلس، بعدتر منشی هیئت‌رئیسه و بعد از مدتی رسانه‌های حامی ایشان از شانس موحد برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ و اهمیت آن سخن گفتند؛ مقالات منتشر، اهمیت اصل ۹۰ را از زبان منتخب کهگیلویه بیان و چه کسی بهتر از حجت‌الاسلام را برازنده این کمیسیون می‌دانستند!
با انتشار نام رئیس مجلس چون انتظاری از ایشان نبود و در همان زمان نیز طنزی انتخاباتی بیشتر به نظر می‌آمد پس حرف‌وحدیثی از انتقاد به میان نبود؛ در بخش شعبه و انتخاب منشی هیئت‌رئیسه تکانی خوردیم چراکه آنجا هم‌جایی برای پیشکسوت مجلس این روزهای ما نبود.
موحد بی‌خبر و بی‌تفاوت نسبت به حصول نتیجه آن روز، در کمیسیون انرژی مجلس نیز برای تصدی رئیس و هیئت‌رئیسه کاندیدا می‌شود؛ شاید اینجا نقش مشاوری آگاه را کم داشت و این سؤال پیش آمد آیا کسی نبود بپرسد، شما با سطح تحصیلات و تخصصتان، چه به کمیسیون انرژی وقتی کمیسیون فرهنگی و قضایی خالی از کاندیدا و عضوند؟
کمیسیون اصل ۹۰ نیز آخرین سنگر و امید «او»، آب پاکی را به روی دست‌های آقای نماینده و منتظران نقش‌آفرینی ایشان در مجلس یازدهم لااقل برای سال اول ریخت؛ ۸ عضو اصلی مشخص شدند و تمام آرزوهای موحد را نقش بر آب دیدیم.
نتایج، رایزنی‌ها و جلسات موحد با نمایندگان نقاط مختلف بی‌نتیجه، مقالات برای شناخت اصل ۹۰ و دورخیز نماینده کنونی‌مان بی‌نتیجه، اما حضور در انتخابات هیئت‌رئیسه و اخذ کمترین رأی و دست‌آخر بدون نقش و جایگاه در کمیسیون های متعدد و عدم استقبال مجلسی‌ها به پیشکسوت کهگیلویه‌ای و آن‌همه ادعاهای بزرگ و کوچک برای عموم کهگیلویه‌ای قابل‌هضم نبود.
مدیر دفتر نماینده محترم در پی تماس‌های مکرر مردم و اعلام نگرانی مردم نسبت به وضعیت جناب موحد که در هیچ کمیسیونی اسم ایشان به چشم نمی‌خورد در متنی خطاب به مردم می‌نویسد: «حتماً مستحضر هستید که عضویت در کمیسیون‌ها بر اساس سوابق اجرائی، مدرک تحصیلی، سوابق نمایندگی، سوابق عضویت در کمیسیون موردتقاضا امتیازبندی می‌شود!»
این مرقوم در مورد کمیسیون های ۱۳ گانه تخصصی صدق می‌کند ولی در مورد کمیسیون اصل ۹۰ صدق نمی‌کند؛ اعضای این کمیسیون با رأی هیئت‌رئیسه انتخاب می‌شوند حال مدیر دفتر باسابقه مدیریتی دفتر یکی از نمایندگان اهوازی مجلس دهم، یا از روند انتخاب اعضای کمیسیون اصل ۹۰ اطلاع نداشتند و یا نگران افکار عمومی هستند وقتی چنین مطلبی را در مورد عضویت آقای موحد در کمیسیون اصل ۹۰ به خورد ملت می‌دهند.
موحد در مباحث انتخاباتی بیان داشتند که با تیم کارشناسی قوی به صحنه انتخابات آمدند؛ حال سؤالی که پیش می‌آید‌ با توجه به متن مدیر دفتر ایشان که شرایط عضویت در کمیسیون‌ها را اعلام داشته‌اند او طبق کدام نظر کارشناسی شده یا طبق کدام مدرک تحصیلی یا کار اجرائی اولویت اول خود را کمیسیون انرژی انتخاب کردند که در رده ۲۳ لیست این کمیسیون قرار گرفتند؟
ایشان با انتخاب کمیسیون غیرتخصصی قصد اثبات چه چیزی داشتند؟
آیا علت قدرت‌نمایی و چالنج حیثیتی با نماینده دور دهم شهرستان کهگیلویه نیست؟
در مقابل و در روزهای اخیر شاهد لحن تند هواداران نزدیک به موحد در گروه‌های مجازی بوده‌ایم و با تهدید و ارعاب مخالفان عملکرد یک‌ماهه نماینده، گویا کارشناسان مجرب و حلقه هواداران ایشان سعی دارند با تهدید شکایت، مردم را به سکوت وادار کنند.
 در قسمت دیگر متن مدیر دفتر ایشان می‌خوانیم:
«جناب موحد در محل هیئت‌رئیسه حاضر و اعتراض شدید خود را به‌صورت کتبی و شفایی به ریاست و اعضا اعلام نمودند که البته بدون از هیچ‌گونه توهین یا تهمت!»
در وهله اول مگر قوه مقننه جای فحاشی و اهانت است آن‌هم به ریاست مجلس که با اکثریت آرای انتخاب می‌شود؟!
در وهله دوم ضعف‌های دیگری در مدیریت انعکاس اخبار ایشان هویدا می‌شود که مسئول دفتر ایشان با این ادبیات ضعیف نقش مشاور رسانه، روابط عمومی و مسئول دفتر شهرستان‌ها را نیز یدک می‌کشد؛ از آن‌همه کارشناس اطراف ایشان یعنی به‌جز آقای هاشمی کسی نتوانست اعتماد ایشان را جلب و جذب، برای سایر امور کند؟
سوم و با توجه به صحبت‌های مدیر دفتر ایشان می‌توان چنین برداشت کرد هر جا که نتوانند کارآمد باشند، به توهین و تهدید روی می‌آورند کما اینکه هواداران نزدیک با پیام‌هایی من‌باب تهدید مخالفان به شکایت یا توهین به مردم سعی در ایجاد فضای رعب و وحشت دارند.
یکی از هواداران نزدیک به نماینده در توئیت جالب‌توجه در نوع خود! و گافی بی‌بدیل مسبب تمامی اتفاقات حادث‌شده در مجلس اصول و نو اصولگرایی یازدهم را به نماینده اصلاح‌طلب گچساران و باشت ربط داده و مدعی‌اند:
«جناب تاجگردون فقط یک سؤال چرا تا ظهر دوشنبه ۲۶ خرداد که موحد در بین رسانه‌ها، افکار عمومی، نمایندگان و حتی هیئت‌رئیسه گزینه‌ی اصلی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ بود بعد از جلسه‌ی عصر دوشنبه شما و دیگر روسای شعبات ۱۵ گانه با هیئت‌رئیسه حتی از لیست ۸ نفره عضو ثابت کمیسیون هم حذف شدند؟!»
بیایید دست از این طلبکاری‌ها برداریم و شفاف باشیم آنجایی که ناتوانی خودتان سبب است، اصغر بقال و نانوایی نبش بهارستان را مسبب بی‌جایگاهی نماینده محترم در کمیسیون های مجلس مقصر جلوه ندهیم. گیرم که بر لب مردم در بیانیه‌هایتان یک هفته همان‌گونه که فرمودید مهر خاموشی بزنید و گیریم که تاجگردون رو مسبب بی کرسی بودن منتخب کهگیلویه در مجلس، آیا موحد به ریاست کمیسیون اصل ۹۰ یا انرژی باز می‌گردد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Iran, Islamic Republic of
تا کی میسوزید؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
پشیمان
Iran, Islamic Republic of
والا ایگفتن ایخو رییس مجلس وابو.
یع ضرب المثل داریم ایگو یارو را به ده راه نمیدن سراغ خونه کدخدا را میگیره.
البته با توجه به اوضاع جسمی اقای موحد خودش بدش نمیاد که هیچکاره باشه. هم استراحت میکنه و هم برا طرفداراش یه جواب قانع کننده داره که من که کاره ای نیستم بتونم کاری انجام بدم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این اظهارنظر پر از تنفر و کینه توزی هست. موحد عضو هیچ کمیسیونی نباشد موحد است و جایگاه او در بین مردم جنوب کشور معلوم و در راس است.
Iran, Islamic Republic of
جالب بی
یزدگرد
Iran, Islamic Republic of
درود بدبختی موحد از روزی شروع شد که اینچین رو گذاشت رئیس دفتر خودش این انتصاب در حقیقت یه نوع دهن کجی موحد به مردم کهگیلویه بود
بمون
Iran, Islamic Republic of
بذارید ستراحت کنه.
ایشون از پله ها بالا بره
خسرو تنگ سپو
Iran, Islamic Republic of
من نميدونم كبنا از سر سفيدي صفحه همانند مجلات زرد (براي پركردن صفحات خود)اين گونه مطالب كه ماحصل تراوشات ذهن مسموم شخصي خاص هست بارگذاري ميكند يا ميخواهد همانند اين تازه به دوران رسيده ها با تيتر نمودن مجهولات و...در صدر اخبار باشد؟كيست كه اطلاع از شرايط مجلس نداشته باشد كه قاليباف در 12 سال حكومت در شهرداري داراي باند و جريان خاص و حلقه اي نزديك به خود مي باشد كساني كه ايشان را با داشتن هزاران ميليارد . تاييد و رئيس مجلس نمودند قطعاً به لر جماعت اجازه حضور نخواهد داد (گزينه ايشون همشري خود جناب پژمانفر مي باشد)مستند عرايض من كميسيون هاي مجلس هستند مقايسه كوتاه نماييدمجلس يازدهم با مجلس قبل و در پايان اگر واقعا دردمند جامعه و جوانان و مشكلات و معضلات جامعه هستيد به جاي نفاق لطفا اين افكار بچه گانه دور بريزيد و همانند حاج موحد به فكر اشتغال و معيشت مردم باشد.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو چرا میسوزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درسته که هوا گرمه و عرقسوز شدی،،درسته که نمایندت دستش کج بود و نمی دانستی و باز داری حمایتش میکنی>>>>>>>>>>>>>>کمیسیون موحد به تو هیچ ربطی نداره.............................توبرو مستمریتو بگیر
امیر
Iran, Islamic Republic of
ایشون دیگه جایگاهی در مجلس ندارد گذشت دوران اقای موحد
حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
جناب موحد نماینده توانمندی بود ولی در زمان خود .در اولین روزهایی که ورودی های مجلس یازدهم به صورت منطقه ای در حال یارگیری بودند نماینده آینده نگر گچساران که از سالها قبل فکر چنین روزی را کرده بود و به همین دلیل در سال ۹۵ اقدام به تاسیس فراکسیون زاگری نمودند .ابن فراکسیون قریب که قریب به ۱۲۰ نماینده در آن عضویت دارد در اردیبهشت ۹۹ بمنظورهماهنگی بین اعضا و دفا ازحقوق استانهای زاگرس نشین بسیار ضروزی و کار ساز بود لذا جناب تاجگردون بعنوان موءسس ودبیر فراکسیون از کلیه نمایندگان زاگرس نشین برای نشست ضروری دعوت و در این خصوص هزینه قابل توجهی را هم متحمل گردیدند . ایشان حساب ویژه ای روی جناب موحد باز کرده بودند .ولی جناب موحد که احتمالا در عالم خواب به ایشان الهام شده بود که صندلی ریاست مجلس سالهاست در انتظار شماست از همان روز اول سنگ بنا را کج گذاست و با اره شاخه را که میتوانست دستگیرش باسد از ریشه برید . از هممان اول ساز مخالف زد اول جایگاه را لاکچری دانست.اگر جایگاه جلسه را عوض نکنید در فراکسیون شرکت نمیکنم که تاجگردون هم جایگاه را از هتل به سالن جلسات یکی از وزارت خانه ها منتقل نمودند ،در روز جلسه که قاعدتا باید تاجگردون صحبت میکرد ولی ایشان با بزرگواری و برای اثبات برادری جناب موحد را به عنوان سخنران به حضار معرفی و خود به عنوان مجری جلسه ایفای نقش نمودند . این جمله که (ما باید کاری کنیم که ریاست سه چهار کمیسیون تاثیر گذار را تصاحب کنیم و گرنه فراکسیون بدون در اختیار داستن کنیسیونها کارآیی ندارد ) غافل از اینکه جناب سناتور در آن جلسه با کسانی دیگر در منطقه در ارتباط بوده و راه پیشرفت خود را در کنار زدن نماینده گچساران می بیند و بس .دوست عزیز اگر گفته شود که استارت مشکل اعتبارنامه تاجگردون در همان جلسه زده شد شاید بی راه نگفته باشم . در طول دوماه و دسیسه هایی که برای رد اعتبارنامه تاجگردون انجام گرفت جناب موحد در ظاهر بی طرف و از ترس از دست دادن ریاست کمیسیون هیچ کمکی نکردند حتی در یک مورد هم شنیده شد که ایشان گفتتد هر کس خلافی کرده باید مجازات شود . حتل با توجه به این مسائل آیا در آینده جنتب مدحد قابل اعتماد هستند ؟ و آیا این گونه حرکات از یک نماینده با آن سابقه پذیرفتنی است .در آینده حتما تاجگردون در این خصوص گلایه هایی خواهند داشت .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم که یک فرد آگاه از روی واقعیت و نه احساسی واقعیت رو گفتند.تشکر جناب حیدرزاده....
راستی کن، که راستان رستند. در جهان راستان قوی دستند.
راستگاران بلندنام شوند. کج‌روان نیم پخته خام شوند.
یوسف از راستی رسید به تخت. راستی کن، که راست گردد بخت
dor
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ایشان بهترین و اصلح ترین گزینه در انتخابات بودند این حرف من نیست اکثریت قاطع مردم درست انتخاب کردند .تعداد کمیسیونها محدود هست و همه نمایندگان نمیتوانند رییس باشند ولی بهترین گزینه ایشان بودند مردم فهیم درست انتخاب کردند
ایران محمدی
Iran, Islamic Republic of
موحد 45 هزار رای مخالف داشت، پس بی دلیل ایشون محبوب نکنید، در ضمن رزومه 16 ساله اقای موحد حتی تونست 1 نانوایی بسازه که دونفر از کنارش نون بخورند ،جز مثل شما که چشم بر گذشته که هیچ کاری جز افراد خاص نکرد را باز کنید
۸۷
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب ببند پنبه دانه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دوره چهار ساله...زود شروع کردیم به متلک انداختن...شب دراز و قلندر بیدار...اگر تا اخر رو حرف و موضعتون بمونید خوبه..خواهیم دید
ممسنی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا اگر موحد نبود دهدشت هم نبود حالا موحد نام واوازه دهدشت در ایران طنین انداز کرد وهزاران نیروی سیاسی ونخبه ومدیر کل در کشور پرورانیده
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
راستی امروز زاکانی گفته بعضی از مخالفان تاجگردون نمایندگان لر هستند ،شما نمیدانید این نمایندگان لر کیا هستند ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1