کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

نشست اعضای هیئت مدیره صنعت پخش دارویی فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

20 خرداد 1399 ساعت 11:07

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جلسه هماهنگی با مدیر و ریاست هیات مدیره صنعت پخش فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در معاونت غذا و داروی استان برگزار شد.


دکتر امام بخش قائدی افزود: در این جلسه، هماهنگی و توزیع سهمیه دارو به مدیریت معاونت غذا و داروی دانشگاه بررسی شد و مقرر گردید دسترسی این معاونت به شرکت ها و سهمیه دارویی استان آسان تر و به صورت آنلاین انجام گیرد.
وی ابراز داشت: همچنین مقرر گردید در برنامه ای که برای معاونت، داروها خریداری می شود، تمامی سهمیه دارویی آن را در اختیار معاونت قرار دهند.
قائدی گفت: در این جلسه همواره با تلاش‌ها و پیگیری مجدانه خود سعی در برطرف کردن مسائل و مشکلات حوزه داروی استان نمودیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ماه های اخیر، صنعت دارو در کشورمان تحت تاثیر شرایط بین المللی و تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا شرایط سختی را تجربه می کند.
وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که می تواند به مطلوبیت مورد انتظار دارو در استان کمک کند، نظارت دقیق و اصولی بر نحوه توزیع آن در داروخانه‌ها است.
قائدی خاطر نشان کرد: همکاری های شایسته و تعامل ویژه و دلسوزانه سازمان‌های بیمه‌گر، داروسازان و شرکت های دارویی باعث می‌گردد که همواره دارو در دسترس مردم و بیماران قرار گیرد.


کد مطلب: 421853

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421853/نشست-اعضای-هیئت-مدیره-صنعت-پخش-دارویی-فارس-بوشهر-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1