کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با کبنا مطرح شد

پیغام «فولادی‌وندا» برای زنان گچساران

22 بهمن 1398 ساعت 13:50

زهره فولادی وندا اولین کاندیدای زن انتخابات مجلس گچساران و باشت در پیامی کوتاه به جامعه و بانوان گفت: پیام من به جامعه و زنان این است که اسلام و قانون اساسی زنان را نادیده نگرفت، چرا جامعه ما را نادیده می انگارد، اسلام و قانون اساسی به زنان بهاء و ارزش داده است و موقعیت‌های زیادی را هم برای ما فراهم کرده است. اما چرا بعضی سیاسیون و برخی مردان به قولاً سیاستمدار می‌خواهند که ما را در جامعه نبینند. باید ما زنان کاری انجام بدهیم که جامعه بیش از گذشته ماها را مورد توجه قرار دهد و روی ماها حساب باز کند.


زهره فولادی وندا فارغ التحصیل رشته حقوق و اولین کاندیدای زن در انتخابات پیش روی گچساران و باشت، در گفت و گو با کبنا در رابطه با «عدم حضور اسم خود در لیست نطق های رسمی انتخاباتی در گچساران و باشت» گفت: اشتباهی رخ داده، با معاون فرماندار هماهنگ شده است، به زودی تاریخ و زمان سخنرانی‌های انتخاباتی‌ام  مشخص و اعلام خواهد شد.
فولادی وندا؛ در پیامی کوتاه به جامعه و بانوان گفت: پیام من به جامعه و زنان این است که اسلام و قانون اساسی زنان را نادیده نگرفت، چرا جامعه ما را نادیده می انگارد. اسلام و قانون اساسی به زنان بهاء و ارزش داده است و موقعیت‌های زیادی را هم برای ما فراهم کرده است. اما چرا بعضی سیاسیون و برخی مردان به قولاً سیاستمدار می‌خواهند که ما را در جامعه نبینند. باید ما زنان کاری انجام بدهیم که جامعه بیش از گذشته ماها را مورد توجه قرار دهد و روی ماها حساب باز کند.
فولادی وندا گفت: قطعا فعالیت های انتخاباتی خود را در زمان قانونی خود شروع خواهیم کرد و امید داریم زنان حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند.
ستاد انتخاباتی زهره فولادی وندا در بلوار ولیعصر، روبروی پارک رفتگر (روبروی محله لبنان)، جنب خیابان کاویانی است.


کد مطلب: 417666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417666/پیغام-فولادی-وندا-زنان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1