تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۵۳۹
در پنج روز گذشته؛

۲۶۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری در خوزستان کشف شد

۰
۲۶۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری در خوزستان کشف شد
کبنا ؛ فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲۶۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در طرح جمع آوری سلاح و مهمات در خوزستان کشف و ضبط شد.

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر و مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، بیان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردم، ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان ابلاغ شد.
وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات ۲۰۵ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را در خوزستان شناسایی و دستگیر کردند.
سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۳۰ قبضه سلاح شکاری  غیرمجاز به همراه یک هزار و ۲۳۲ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، افزود: نیروی انتظامی استان مصمم است در راستای مطالبات مردم در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1