کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با امضاء استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

«رحمان وفانژاد» رئیس سازمان همیاری‌ شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد شد / استاندار رنج سنی مدیران را پایین کشید

6 ارديبهشت 1398 ساعت 0:16

در حالی که سال‌ها افراد سالخورده سکان سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست دارند و با مدیریت پوسیده این سازمان را به گل نشاندند و بدهی زیادی به بار آوردند. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده جوانی به نام رحمان وفانژاد گذاشت.


رحمان وفانژاد با امضاء علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان شد.
به گزارش کبنا، در حالی که سال‌ها افراد سالخورده سکان سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست داشتند و با مدیریت پوسیده این سازمان را به گل نشاندند و بدهی زیادی را به بار آوردند. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده جوانی به نام رحمان وفانژاد گذاشت.
«رحمان‌ وفانژاد» از جوانان اصلاح‌طلب و حامی دولت تدبیر و امید است. او 31 سال سن دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری و دانشجوی کارشناسی ارش مدیریت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد رنج سنی مدیران را پایین کشید و سازمانی که سال‌ها آدم‌های پا به سن گذاشته نتوانستند از عهده آن بر بیایند. را به دست «وفانژاد» جوان داد.
وفانژاد روزهای سختی را باید در این سازمان که می‌تواند نقش مهمی در پروژه‌های شهرداری‌ها ایفا کند، بگذراند.


کد مطلب: 409020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409020/رحمان-وفانژاد-رئیس-سازمان-همیاری-شهرداری-های-کهگیلویه-بویراحمد-استاندار-رنج-سنی-مدیران-پایین-کشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1