کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گوی اختصاصی کبنا با مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عدم احراز صلاحیت «جلال داورپناه» برای شهرداری دهدشت

30 شهريور 1399 ساعت 23:18

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد رسماً از عدم احراز صلاحیت «جلال داورپناه» دومین منتخب شورای شهر دهدشت برای تصدی بر شهرداری دهدشت خبرداد.


 مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد رسماً از عدم احراز صلاحیت «جلال داورپناه» دومین منتخب شورای شهر دهدشت برای تصدی بر شهرداری دهدشت خبرداد.
 به گزارش کبنا؛ بعد از استعفای اسفندیار برخه شهردار سابق دهدشت، اعضای شورای دهدشت بعداز رایزنی‌های فراوان و اسامی که مطرح بود در تاریخ (۱۰ مردادماه ۹۹) نهایتاً جلال داورپناه از پیمانکاران مطرح کهگیلویه را به عنوان شهردار انتخاب کردند.
در چند روز گذشته حواشی زیادی در فضای مجازی دهدشت بوجود آمده که البته متأثر از انتخابات اسفندماه گذشته و همچنین عدم شفافیت شورای شهر دهدشت برای اعلام وضعیت صلاحیت ویا رد صلاحیت گزینه منتخب خود به شهروندان می‌باشد.
 «شهامت» مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با کبنا از «چرام» در خصوص آخرین وضعیت شهرداری دهدشت و حواشی بوجود آمده بیان کرد: طبق قانون وقتی شورای شهر مصوبه‌ای را برای انتخاب شهردار می‌گذارند برای روند اداری به استانداری می‌فرستاد.
وی افزود: برای انتخاب شهردار استعلامات فنی و سایر استعلامات چهارگانه وجود دارد که در مجموع برآیند نظر وزارت کشور در خصوص شهردار دهدشت این است که شرایط وی احراز نشد.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: طبق بخشنامه‌ها و قوانین؛ نتیجه را به شورای شهر دهدشت منعکس کردیم وشورای شهر طبق قانون می‌تواند فرد دیگری را معرفی کند.
وی افزود: به هیچ وجه سفارش پذیر نیستیم و فرقی ندارد فقط کسی که شرایط را داشته باشد که معمولاً در این مواقع اگر نظر ما مثبت بود یک گروه می گویند اعمال نفوذ شده و اگر منفی بود گروه مقابل می گویند اعمال نفوذ شده در حالیکه ما فقط طبق قانون نظر خود را اعلام می‌کنیم.
 وی در خصوص اعلام گزینه جدید برای شهرداری دهدشت بیان کرد: هنوز شخص جدیدی معرفی نشده است.
 شهامت در خصوص سرپرستی شهرداری دهدشت گفت: بعداز ۳ ماه باید تعیین تکلیف شود.
 بر اساس این گزارش؛ صلاحیت «جلال داورپناه» برای شهرداری دهدشت احراز نشد وشورای شهر دهدشت می‌بایست گزینه دیگری را معرفی کنند.


کد مطلب: 425768

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/425768/عدم-احراز-صلاحیت-جلال-داورپناه-شهرداری-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1