تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۷۵۳۳۲
کبنا گزارش می دهد؛

فیلم و تصاویر | بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت: پیشرفت بیش از 40 درصدی پتروشیمی دهدشت / حجم کار را دوبرابر کنید؛ شبانه روزی کار شود

۲
کبنا ؛
معاون اجرایی رئیس جمهوری به منظور بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت وارد کهگیلویه شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، معاون اجرایی رئیس جمهوری به منظور بازدید از پروژه آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف، پتروشیمی دهدشت، سد کوهبرد، کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت سخنرانی در جمع کارگران امروز دوشنبه وارد کهگیلویه شد.
   
  
محسن منصوری در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهدشت گفت: این پروژه پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی دارد که به وزارت نفت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم کهگیلویه خدا قوت می گوییم.
منصوری اظهار کرد: حجم کارگر و نیروی انسانی را دوبرابر کنید و روی این پروژه شبانه روزی کار شود.
وی افزود: در پروژه پتروشیمی گچساران یک کار چند ساله در یک سال انجام گرفت، انتظار هست در این پروژه هم به همان شکل کار شود.
منصوری با بیان اینکه سود و منافع کار بخاطر مردم است، اظهار کرد: عوامل اصلی پروژه در اینجا فراهم است، نیروی انسانی مستعدی در اینجا وجود دارد، پیمانکارها از نظر فنی و مدیریتی خبره هستند، منابع مالی نیز فراهم است، عوامل فنی و مهندسی و دانش لازم نیز وجود دارد، بحث زمانبر بودن پروژه باید کمتر شد، زمان باید مدیریت شود، پروژه را اجتماعی ببینید، و به این نکته توجه داشته باشید که وقتی این پروژه به سرانجام برسد بیشتر از 400 تا 500 نفر در اینجا مشغول به کار می شوند.
وی گفت: عزم دولت بر تکمیل پروژه های نیمه کاره است، آقای احمدزاده استاندار و آقای موحد نماینده کهگیلویه پیگیر این پروژه هستند. تعداد 800 نفر نیروی انسانی را دو برابر کنید، و روی این پروژه شبانه روزی کار شود.
به گزارش کبنا، محسن منصوری دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد تا در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه حضور یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همت
Iran, Islamic Republic of
بخشی از افتخارات موحد هست این سفر😂
علیناز
Iran, Islamic Republic of
منتظر انتصاب فرمانداری قوی و انقلابی برای شهرستان مارگون هستیم
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1