کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گفت؛

کهگیلویه و بویراحمد میزبان سه دوره از مسابقات دانش آموزی دختران و پسران + فیلم و تصاویر

29 مرداد 1402 ساعت 19:22

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار این استان میزبان سه دوره از مسابقات دانش آموزی دختران و پسران بصورت همزمان است.


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار این استان میزبان سه دوره از مسابقات دانش آموزی دختران و پسران بصورت همزمان است.
   

به گزارش کبنانیوز، فرشید کرمی با بیان اینکه مسابقان هندبال پسران متوسطه اول از 20 تا 27 مرداد برگزار شد و با قهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد به اتمام رسید، گفت: مسابقان هندبال و طناب زنی دختران متوسطه اول نیز از روز 28 مرداد شروع شده و تا 3 شهریورماه ادامه دارد.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 1000 نفر داور، دانش آموز و ناظر و عوامل اجرایی از سراسر کشور در مسابقان میهمان استان هستند.
وی افزود: خوابگاه های پوریای ولی، فنی و حرفه ای، دانشگاه پردیس فرهنگیان، خوابگاه کمیته امداد در اختیار میهمانان قرار داده شده است. هر خوابگاهی دارای سرپرست، رابط و نیروی بهداشتی است.
کرمی اظهار کرد: بازی ها از 8 صبح شروع و تا 8 شب ادامه دارد، پایان هر شب در کانال مسابقات نتایج اعلام می شود.
کرمی گفت: بازی ها تا روز پنج شنبه ادامه دارد و فینال مسابقات نیز در همین روز برگزار می شود. 
وی بیان کرد: ناظران مسابقات از کیفیت خدمات رسانی، خوابگاه، غذا ابراز رضایت کرده اند و ان شاء الله این موضوع باعث شود بتوانیم در سالهای آینده نیز میزبانی مسابقات را برعهده بگیریم.
کرمی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته این دوره از رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد تا خاطره‌ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.


کد مطلب: 466102

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/466102/2/کهگیلویه-بویراحمد-میزبان-سه-دوره-مسابقات-دانش-آموزی-دختران-پسران-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1