کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی آئینی":

مراسم معارفه رئیس جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج برگزار شد ( + گزارش تصویری )

3 آبان 1399 ساعت 13:54

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج، سرهنگ مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی مدیران و قضات برگزار شد. رئیس کل داد گستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند تحول در نظام قضایی برتکریم ارباب رجوع و عزت قضات تاکید دارد.


مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج، سرهنگ مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی مدیران و قضات برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آئین اردوان عزیزی
طی حکمی از سوی حضرت آیت االله رئیسی رئیس قضائیه به عنوان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر یاسوج منصوب شد.
 اردوان عزیزی پیش از این مسئولیت معاون قضایی رئیس کل استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شعبه کیفری یک یاسوج را برعهده داشت.  
تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سند تحول نظام قضایی
 حسن نگین تاجی رئیس کل داد گستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه رئیس دادگاه عمومی مرکز استان آنچه را که سند تحول نظام قضایی مورد تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌نامید، تاکیدی بر حفظ کرامت انسانی و همچنین توجه به شیوه‌های نو در رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضایی دانست.
 نگین تاجی افزود: این سند بنا به دستور ریس قوه قضائیه و با تلاش شبانه روزی دیوان عالی کشور، کارشناسان و محققان این قوه تنظیم و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که توجه به مفاد آن تحولی بنیادین در رسیدگی به پرونده‌ها و دعاوی ایجاد می‌کند.
 نگین تاجی همچنین توجه به حقوق عامه را رسالت مهم دستگاه قضا و مورد تاکید رئیس قوه قضائیه عنوان کرد و آنرا یکی از تحولات اساسی در نظام قضایی دانست.
وی اضافه کرد: شرایطی از جمله سامانه ۴۷۷ در شبکه قضایی کشور ایجاد شده که نظارت بر فرایند صدور احکام را برای جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق عمومی ایجاد کرده است که به عنوان مثال قریب به ۴۰ رأی از مجموع ۱۵۰۰ رأی حقوقی و کیفری در قالب این سامانه بازنگری شد.
در این آیین همچنین جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با اشاره به اهمیت کار قضا از آمادگی لازم برای همکاری با دستگاه قضایی در رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد.
در پایان این آیین طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه اردوان عزیزی به عنوان ریس جدید دادگاهای عمومی وانقلاب مرکز استان معرفی و از خدمات خداکرم نیکمرام رئیس پیشین این دادگاه قدردانی شد.


کد مطلب: 426857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426857/2/مراسم-معارفه-رئیس-جدید-دادگاه-های-عمومی-انقلاب-شهر-یاسوج-برگزار-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1