کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با اعزام دو تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مفقود شدن دو جوان یاسوجی در ارتفاعات کرد لاغری

7 مهر 1399 ساعت 13:47

با اعزام دو تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد دو جوان یاسوجی مفقود شده در ارتفاعات کردلاغری نجات پیدا کردند.


 با اعزام دو تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد دو جوان یاسوجی مفقود شده در ارتفاعات کردلاغری نجات پیدا کردند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امان الله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد: با اعزام دو تیم واکنش سریع امداد و نجات جمعیت هلال احمر دو جوان یاسوجی مفقود شده در ارتفاعات کرد لاغری نجات پیدا کردند.
 سید امان الله جهانبین اظهار داشت: طی تماس تلفنی مردمی با شماره ۱۱۲ کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر مفقود شدن دو جوان اهل روستای کردلاغری در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شب گذشته، بلافاصله دو تیم واکنش سریع امداد و نجات به محل اعزام و بعد از حدود ۳ ساعت عملیات جستجو و نجات دو جوان مذکور که یکی ۱۸ ساله و دیگری ۱۷ سال داشت را در ارتفاعات این روستا به فاصله یک کیلومتری از محل مفقود شدن پیدا نمودند و با توجه به حال نا مساعد، آن‌ها را در کمترین زمان به مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و به کادر درمانی تحویل دادند.
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد یادآوری کرد شماره تماس ۱۱۲ کشیک امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان در هر موقع از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان می‌باشد.


کد مطلب: 426020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426020/2/مفقود-شدن-دو-جوان-یاسوجی-ارتفاعات-لاغری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1