تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۲۵۹۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

دردسرهای کنده‌کارهای شهر یاسوج/ سایپا گیر افتاد ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛فعالیت دستگاه‌های خدماتی در ارائه خدمات به مردم قابل تقدیر است، اما به نظر می‌رسد بعضی از دستگاه‌های خدمات رسان بعد از کنده‌کاری در سطح شهر یاسوج و انجام فعالیت‌های مدنظر، یادشان می‌روند و یا هم خود را به فراموشی و یا هم به بی‌خیالی می‌زنند، که کنده‌کاری‌های سطح شهر را برای عبور و مرور بهتر خودروها ترمیم و یا اصلاح سازند.

کنده‌کاری تقاطع عدالت یاسوج دردسر ساز شده است، روزهای گذشته در این کنده‌کاری که مسئولان مربوطه آن را نیمه تمام گذاشته و رفته‌اند.
خودروی سایپا در آن گیر افتاد و تلاش مردم برای درآوردن آن بی‌فایده ماند. ترافیک به وجود آمد و کسی هم از دستش کار بر نمی‌آمد. تا اینکه در نهایت با تلاش‌های سخت سایپا رها شد.
یکی از رانندگان یاسوج می‌گوید: کنده‌کاری‌ها، چاله و چوله‌های شهر یاسوج و سرعت‌گیرهای غیره کارشناسی هزینه‌های زیادی را روی دست تاکسی‌داران و رانندگان خودروهای شخصی می‌گذارد.
وی افزود: دسته گل آبفا و شهرداری در کنده‌کاری‌های ناتمام و هزینه‌های سر سام آور لوازم و قطعات خودرو مردم را از پای درآورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد به حال شهری که گذاشتن پایتخت طبیعت در همین خیابون قرین به سه ماه شرکت مخ اب رات کنده کاری انجام داد بعد از سه ماه اومدن درستش کردن چرا اینقدر بی نظمی و بی مدیریتی باید باشه شهردار کجای ایرانه اصلا این خیابونه دیدن چرا پیمانکار بعد از سه ماه بیاد کانال را پر نماید چرا مردم چوب بی تدبیری را بخورند اقای استاندار چرا تذکر و توبیخ نمیکنند وقتی برنامه ریزی نباشه این مشکلات هست مدیریت کت و شلوار پوشیدن و جلوی استاندار حق به جانب نشستن نیست باید کمی تامل کرد تذکر داد تا مسیول از خواب غفلت بیدار شود
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنظر میرسد هیچ گونه نظمی در شهرداری ونظام مهندسی وشورا وجود ندارد بخصوص در صدور مجوز ساخت آپارتمانها از معاون عمرانی استاندار ورییس شورای شهر تقاضا داریم یه سر به کوچه های سعدی مثلا سعدی4شهر یاسوج در ترمینال قدیم بزنید در کوچه8متری 11 طبقه ای دارن میسازند چند آپارتمان بزرگ در یک کوچه اوضاع خیلی خرابه با پول همه نوع تخلف صورت میگیرد بروید شهر شیراز را ببینید یک متر اضافه زیر بنا مجوز نمیدهند
Romania
وقتی شورای شهرش درگیر مسائل حاشیه ای و اختلافات داخلی خشونن و نظارتی سر شهردار و مجموعه اش نیارن، بایدم همچین مشکلاتی سی مردم بوجود بیا که پیمانکار بی توجه ب حقوق عامه، خیابان پر رفت آمده کنده کاری کنه و بره پی کار خوش و هیچ بازخواست و نظارتی سیش درنظر نگرن..
پارسال بلوار استاندارد کنده کاری کردن برای فیبر نوری و حتی پیمانکار د سراغ شو نومه ک خسارات وارده ب موزاییک کاری جلو خانه هانه تکمیل کنه و هیچ سر و صحابی نیسی!!!
همشو باهم دستشو داخل یه کاسه یه...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چاله وچوله وجه مشخصه شهر یاسوج می باشد چاله و دست اندازی در یاسوج چیز غریبی نیست و به سوء مدیریت مدیریت شهری شورای شهر برمی گردد خدمت رسانی واقعا وجود ندارد کارهایی بر اساس آزمایش وخطا انجام می‌شود بدون کارشناسی و نظارت و بازده.پیشنهاد میشود مدیران به عنوان کارورزی به شهرهای اصفهان یا مشهد یا شیراز مراجعه کنند و از تجارب شهرداران و کارشناسان امور شهری استفاده کنند ویا استعفا کنند ومردم را راحت کنند
غزل
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاالان خیلی به شهریاسوج داره رسیدگی میشه تاموقعی که حاج زارع بودکه فقط بودجه میگرفت /ولی الان نه شهریاسوج الان داره آبادمیشه فقط منتظریه سوژه اینجوری هستن که بخوان نماینده ماروبدنام کنن خیلی خوب داره رسیدگی میشه راننده نیسان هم راحت دراومد
Iran, Islamic Republic of
فازتو چنه؟
ماشی مردم داخل کندکه کاری مونده اومی ایگی خیلی راحت درومد؟؟ مه ایخواسی تا ابد منش بمونه؟؟
تو تیش بی ک راحت درومه؟ نصف تایر داخلش فرو رهته...
نماینده تون سی ختو فقط شهر ایمانه بزارید بحال خوش..
مریم
Iran, Islamic Republic of
یاسوج اصلا شهردار خیلی ضعیف عمل میکنن اصلا قیافه شهر با ۲۰سال قبلش تغییری نکرده .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1