تاریخ انتشار
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۰۹۰۷۱
صبح امروز با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

معارفه رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / وفانژاد: نمی‌گذارم سازمان ریشش در گرو شهرداران باشد / قول می‌دهم اموال را نفروشم (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 7 اردیبهشت ماه 98) مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری، چنگیز هاشمی مشاور اقتصادی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و برخی از مسئولان برگزار شد.
در این مراسم از خدمات آیت الله فرهادی قدردانی و رحمان وفانژاد با حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.
وفانژاد رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه سیاست‌های اشتباه در این سازمان مشکلاتی را به وجود آورد، اظهار کرد: در این سازمان نشسته بودند و اموال آن را به فروش می‌رساندند و حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت می‌کردند که من قول می‌دهم، دیگر این کار اتفاق نمی‌افتد و اگر اموالی فروش شد به خاطر ارزش افزوده بیشتر باشد.
وی گفت: به دنبال درآمدهای جاری موقت خواهیم بود و از ظرفیت هیئت مدیره استفاده خواهیم کرد. و از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی برای عبور از بحران‌های این سازمان استفاده خواهیم کرد. و نباید از ایجاد انگیزه و پویایی در سازمان غافل شد.
رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: پیشنهاداتی را به جمع هیئت مدیره می‌بریم و امیدوارم با همکاری آنان بارهای را بردوش این سازمان برداریم و وقتی که سازمان تمکن مالی داشته باشد، دیگر نیاز نیست که ریشش در گرو شهردار باشد.
وفانژاد گفت: همدلی، همکاری و تلاش برای سازمان از اولویت‌های بنده است و بنده از هیئت مدیره سازمان که قدرت بالایی در ساختار اجرایی استان هم دارند در وسط کار ما را تنها نگذارند.
رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از شهرداری‌ها می‌خواهیم که در چارچوب قانون با ما همکاری داشته باشند و تمام دوره‌های ضمن خدمت و آموزش کارکنان شهرداری‌ها را بر عهده این سازمان بگذارند تا درآمد ناچیزی از این راه به حساب سازمان همیاری شهرداری‌ها بیاید.
آیت فرهادی رئیس سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بیان کرد: سه حساب این سازمان اکنون مسدود است. و در این دو سال خدمتتم بیش از 800 میلیون تومان بدهکاری این سازمان را پرداخت کردم. بیمه کارکنان را تا شب عید پرداخت کردیم و بخشی از مطالبات و حقوق کارکنان سازمان را هم پرداخت کردیم، با این وجود کارکنان ما چیزی حدود دو میلیارد و 140 میلیون تومان طلب کار هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیران پر ادعا و کار نا بلد.
علی
Iran, Islamic Republic of
اخ سی ای
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اخه استاندار برچه اساسی اینکارو کردی.رحمان وفانژاد اونوقت گذاشتیش مدیر. استان که تو استاندارشی
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
آخ وه بخت ایما. در موقع انتخابات برابر است با پست گرفتن
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت برادر عزیزم جناب آقای مهندس وفانژاد ان شاء الله موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
انتصابی خالی از تدبیر
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
یه سر به پیام نور گچساران بزنید ایشون پیمانکارش بودن بعد خودتان قضاوت کنید.استفاده از مصالح غیر استانداردو......
سیاهپور
Iran, Islamic Republic of
زنده باد وفانژاد مرد عمل
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1