کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مسمومیت 10 نفر با گاز مونوکسید کربن در کهگیلویه و بویراحمد

4 فروردين 1403 ساعت 14:39

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن طی ۱۰ ساعت گذشته در این استان خبر داد.


سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن طی ۱۰ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
 محمدامین نیکویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در حادثه اول ساعت ۱:۵۵ دقیقه بامداد شنبه در روستای «امام‌زاده محمود» قلعه رئیسی به مرکز ارتباطات اورژانس در دهدشت گزارش شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد و ۵ نفر از اعضای یک خانواده بعد از اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی قلعه رئیسی منتقل شدند و وضع عمومی هر ۵ نفر کاملاً مطلوب است.
 وی اظهار کرد: در حادثه دیگری در ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه روز شنبه چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در شهر سی سخت مسمومیت یک خانواده ۵ نفره به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ در یاسوج گزارش شد و پرسنل اورژانس به محل اعزام و هر ۵ نفر را به مرکز درمانی شهر سی سخت منتقل کردند که حال عمومی هر ۵ نفر نیز مطلوب گزارش شده است.
  نیکویی‌نژاد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را محدود به ساختمان‌ها ندانست و گفت: متأسفانه شاهد روشن‌کردن گاز پیک‌نیکی در خودروها در فصول سرد سال هستیم این کار نیز منجر به انتشار گاز مونوکسید کربن و مسمومیت‌های زیادی می‌شود.
 وی یکی دیگر از موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را روشن‌کردن گازها پیک‌نیکی در چادرهای مسافرتی دانست و گفت: در این موارد به جز مسمومیت‌های شدید شاهد آتش‌سوزی هستیم.
 


کد مطلب: 474074

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/474074/مسمومیت-10-نفر-گاز-مونوکسید-کربن-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1