تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۲۲۲۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم ) تجمع هواداران تاجگردون جلوی فرمانداری باشت

۶
۵
( فیلم ) تجمع هواداران تاجگردون جلوی فرمانداری باشت برای اعتبار نامه منتخب مردم کبنا ؛جمعی از مردم شهرستان باشت جلوی فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و تایید اعتبار نامه تاجگردون منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت را خواستار شدند.
به گزارش کبنا نیوز از باشت، صبح امروز ( پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه ۹۹ ) جمعی از اقشار مختلف مردم شهرستان باشت جلوی فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواستار تایید اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت شدند.
 تجمع کنندگان پلاکاردهایی مبنی بر اینکه «میزان رأی ملت است»، «تاجگردون مرد محبوب زاگرس»، «مردم گچساران و باشت آنانی را که به فرزندشان خیانت کردند، را فراموش نمی‌کنند»، «رای حق الناس است، از حقمان دفاع کنید» و «ما حامی نظام انقلاب اسلامی و ولایت و این سرزمین هستیم، تقاضای تایید اعتبارنامه تاجگردون را داریم» در دست داشتند.
به گزارش کبنا، حسینی فرماندار باشت در جمع تجمع کنندگان حاضر شد و ضمن دعوت آنها به رعایت قانون و آرامش از آنها خواست که قانون را رعایت کنید و اجازه بدهید از طریق قانونی این مسئله انجام می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
دنا
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
چه‌حمایتی‌حرف‌اول‌وآخرروبایدقانون‌بزنه‌حتمامشکل‌داشته‌که‌بهش‌گیردادن
ف- ب
Iran, Islamic Republic of
. تاجگردون پست بهت نمیده //
کمائی
Iran, Islamic Republic of
.آقای تاجگردون قبل وبعدازنمایندگی مجلس برکسی پوشیده نیست؛عالم وآدم میدانندآقای تاجگردون و نزدیکانش ازهیچ دراین ۸سال دریغ نکردند!تاآنجاکه توانست خودش وخویشاوندانش با استفاده از مقام و موقعیت شغلی ازفرصت نهایت استفاده رانموده واموال واملاک !! این عده ای که درحمایت ازایشان تجمع یا آشوب ایجاد میکنندهمان منفعت طلبانی هستندکه آقای تاجگردون ب..خود آنان را به اینکار وادار نموده است!! این حرکت هاورفتارهاازترفندهای مرموزشخص است که همیشه درمنطقه واستان است؟ایشان ازموقعیت بحرانی اقتصادی واجتماعی کشور استفاده مینمایدودنبال آشوب درمنطقه است!!! امیدوارم مجلس ونظام درمقابل این افراد کوتاه نیایدوبرخورد لازم راباآنان بعمل آورد….
کمائی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مردم آگاه و فهیم منطقه باشت فریب برخی افراد سودجو و فرصت طلب را که سالیان سال به پشتوانه. به ثروت های کلان رسیدندو ناعادلانه حق وحقوق بسیاری از مردم ضعیف و ستمدیده آن منطقه راپایمال کردندنخورند ونگذارند برای چهارسال دیگرحاکمیت خان وکدخدایی برآنها مسلط شود..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1