تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۴
کد مطلب : ۴۲۲۱۴۵
رئیس شورای اسلامی شهر لیکک:

کارگران شهرداری لیکک 7 ماه حقوق نگرفته‌اند ( + فیلم )

۲
۳
فایل مرتبط کبنا ؛عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت 7 ماه حق و حقوق کارگران شهرداری لیکک خبر داد.
شعبان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، با بیان اینکه شوراها مشکلات عدیده‌ای دارند، اظهار کرد: شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری‌های کوچک که درآمد پایداری ندارند، مشکلاتشان مضاعف است.
بهمئی افزود: شهرداری لیکک حدود 7 ماه است که حقوق کارگرانش را پرداخت نکرده است و باید چه اتفاقی رخ بدهد تا مسئولان چاره اندیشی کنند. الان عوارض ساخت و ساز کم، عوارض آلایندگی نمی‌دهند، ارزش افزوده چند ماهی است که نداده‌اند، درآمد پایداری که هم نیست. حالا از کجا باید شهرداری لیکک مخارج خود را تأمین کند.
رئیس شورای شهر لیکک با بیان اینکه اگر یک روز حقوق کارمندان را پرداخت نکنند، نگرانی زیادی ایجاد می‌شود، افزود: پس یک کارگر با حقوق ناچیزی که 7 ماه هم به تعویق بیفتد، چگونه باید زندگی خودش را به سر ببرد. قلب ما برای این کارگران جریحه دار می‌شود.
وی خواستار همکاری ادارات با شهرداری‌ها شد و گفت: اگر ادارات عوارضی که به شهرداری بدهکار هستند را پرداخت کنند، شهرداری می‌تواند، حقوق کارگرانش را پرداخت کند.
شعبان بهمئی عضو شورای شهر لیکک در ادامه با گلایه از برخی ادارات، افزود: ادارت دولتی حاضر هستند که اعتبارات برگشت بخورد، اما پول به شهرداری ندهند. ما از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار و همچنین از نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده می‌خواهیم که همکاری و کمک کنند. تا بتوانیم کارگران را از این نگرانی نجات بدهند و شرمنده خانواده‌هایشان نباشند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

افق روشن
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا شما دلسوز شدی؟؟؟؟ واعجبا!!!
Iran, Islamic Republic of
رای گیری نزدیک شد می خواد رای جمع کنه اکثر این کارگرها با امتیاز رای دادن و استیضاح استخدام شدند حالا هم که موندند درحقوق دارند دفاع می کنند وامصیبتا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1