تاریخ انتشار
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۱۹۰۴۹
در پیام نوروزی نماینده بویراحمد و دنا مطرح شد

زارعی: مردم در خانه‌ها بمانند با سونامی خطرناک کرونا مواجه هستیم

۷
۰
فایل مرتبط کبنا ؛غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیام ویدئویی سال نو را به مردم تبریک گفت و اظهار داشت: مردم برای ریشه کردن ویروس کرونا در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
به گزارش کبنا، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این پیام خطاب به مردم گفت: «یا مقلب القلوب و البصار/  سال 98 را در حالی به پایان می‌رسانیم که جهان با یک سونامی خطرناکی به نام بیماری کرونا مواجه است، متاسفانه این بیماری مرز و جغرافیا و فقیر و غنی نمی‌شناسد، کشور و استان، شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون هم از این بیماری بی بهره نبوده است، من باید تشکر کنم از تمامی کسانی که در عرصه مبارزه با این اتفاق به صحنه آمدند، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بخش‌های مختلف، پویش‌های مختلف مردمی، نیروهای مسلح و همه کسانی که برای جان و سلامتی مردم در این روزها سخت درگیر هستند و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم و البته آغاز سال با شهادت امام موسی بن جعفر (علیه الاسلام) مصادف شده است. امام بزرگواری که مظلومانه به شهادت رسید و باید به همه عاشقان آن امام عزیز تسلیت گفت. و بر اساس رسم معمول فرا رسیدن سال 99 را به همه هموطنان عزیزمان، هم استانی‌ها و مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تبریک می‌گویم. این سال یک سال متفاوتی از حیث عید و تعطیلات است که البته باید تعطیلات آن را به در خانه ماندن بسنده کنیم و با ماندن در خانه یعنی مبارزه با کرونا، یعنی همکاری با بخش‌های مختلفی که درگیر این بیماری خطرناک هستند این مسئولیت جدی متوجه همه ما است، همه باید به آن توجه جدی کنیم و امیدواریم سال 99 سالی پر از بهروزی، موفقیت و تندرستی و عزت برای همه مردم کشور، استان و شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون باشد.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صبح بخییییر
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها که لیاقت نداشتند به پشتوانه ی شما به پست رسیدند، از جمله فامیلتون جناب آقای / که بدون هیچ گونه سابقه مدیریتی، /استان شدند.
بهتره بدنید که این انتصاب باعث پسرفت صنعت شد که حتی وزیر نیرو در جلسه ی شورای اداری استان و در حضور نماینده ها و استاندار و مدیران کل علنا این جمله رو بیان کرد.
متاسفانه دلیل محرومیت استان ما همین قوم و طایفه گراییه.
درایت، سواد،پرستیژ مهندس کریمی مدیرعامل قبلی کجا و ایشون کجا!!!!!حداقل کسی رو میزاشتی در حد واندازه ی ایشون نه..
اخا
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین مردبزرگ
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
کیی .مهره سوخته
درود
Iran, Islamic Republic of
درود
ع7
Iran, Islamic Republic of
به زارع بکید نکنه یه دفعه آفتابی بشی و بیای بیرون .این آقا انگار نه انگار نماینده مردمه هیچ جایی پیداش نیست البته 8ساله پیداش نیست
Iran, Islamic Republic of
به به اقای چهارم انتخابات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1