کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دست‌پاچگی شبکه لندنی من‌وتو برای فرار از گاف بزرگ خود درباره آیت‌الله بهجت

8 اسفند 1398 ساعت 23:45

شبکه لندنی من‌وتو پس از سوتی فضاحت‌بار شب گذشته خود، در اقدامی غیرحرفه‌ای ویدئوی اصلی پخش شده را با ویدئویی دیگر جایگزین کرد.


 سوتی فضاحت‌بار شبکه لندنی من‌وتو در برنامه زنده اتاق خبر در ساعت ۲۱ هفتم اسفندماه  و نقل قول عجیب گوینده از مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت درخصوص راهکار مقابله با ویروس کرونا  پس از  گذشت ۱۲ سال از فوت ایشان،  آبرو  و اعتبار این رسانه را با شکستی عمیق و جبران‌ناپذیر مواجه کرد و به مخاطبان فارسی‌زبان این شبکه نشان داد که دست‌اندکاران این رسانه لندنی هیچ گونه آشنایی با فضای موجود در کشورمان ندارند و تنها برای تخریب و سیاه‌نمایی علیه ایران تجهیز شده‌اند تا حدی که هنوز اطلاع ندارند حضرت آیت‌الله بهجت در قید حیات نیستند که بتوانند درخصوص چنین اتفاقی واکنش نشان دهد!
پس از این گاف بزرگ شبکه من‌وتو، موج عظیم رسانه‌ای در فضای مجازی به راه افتاد و رسانه‌های داخلی و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش به موقع و گسترده‌ای به آن نشان دادند. بلافاصله بعد از هجمه‌های رسانه‌ای، این شبکه معاند با لغو تکرار برنامه پخش شده در ساعت‌های ۱۲ شب، ۴ و ۷ صبح  و پخش تصویری سیاه به جای آن، بدون هیچ‌گونه عذرخواهی از مخاطبانش  ویدئوی اصلاح شده دیگری را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرد که در  آن این بخش از برنامه حذف و ویدئوی دیگری جایگزین آن شده بود.
 
به این ترتیب که دست اندکاران این شبکه در نیمه شب  برنامه را مجددا با همان حرکات و همان پوشش و صحنه ضبط و این بار جملات را به شکل دیگری ادا و سپس این قسمت از ویدئو را جایگزین فیلم اصلی کردند تا بر بی‌آبرویی و گاف بزرگ و مفتضحانه خود سرپوش بگذارند.
شبکه من‌وتو آنچنان از این گاف بزرگ دست‌پاچه شده بود که حتی ماهیت خبرگزاری تسنیم را به یک روزنامه تغییر داد و از آن با نام « روزنامه تسنیم » یاد کرد. در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا در داخل کشور، مردم به آرامش و امید نیاز دارند، شبکه‌های معاندی مانند من‌وتو که همواره ژست ایران دوستی دارند و خود را حامی مردم معرفی می‌کنند؛ تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با سیاه‌نمایی و تعریف غلط از اوضاع موجود، رعب و وحشت را در دل مردم ایجاد کنند.
 ویدئوی اصلی را که به صورت زنده از شبکه من‌وتو پخش شد مشاهده می‌کنید.
 
 

در ادامه با مشاهده ویدئوی اصلاح شده و مقایسه آن با ویدئوی قبلی فرار عجیب این شبکه لندنی از اشتباه بزرگ خود را مشاهده کنید.
 


کد مطلب: 418308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/418308/دست-پاچگی-شبکه-لندنی-من-وتو-فرار-گاف-بزرگ-خود-درباره-آیت-الله-بهجت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1