تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۱۴۷۱۱
فرشاد نگین‌تاجی عضو شورای شهر یاسوج در غرفه کبنانیوز؛

( فیلم ) انتقادات شدید از «نستهن مقدم»؛ آقای شهردار بخاطر نجات این شهر خودتان استعفا دهید!

۱۰۳
۱
کبنا ؛
   
فرشاد نگین تاجی عضو شورای شهر یاسوج نسبت از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد و در گفت‌وگو با کبنا نیوز به اتفاقات اخیر شورای شهر یاسوج، اختلافات و مشکلات شورای شهر و شهرداری یاسوج و انتقاد نسبت به نستهن مقدم و طرح استیضاح او پرداخت.

این اتفاقات و انتقادات از کجا شروع شد؟
در زمان شکل گیری، اشکالات زیادی بر اعضا و تعاملات شورای شهر یاسوج بود، ولیکن چون هیئت رئیسه شکل گرفته با شهردار همسو بودند اشکالات و ایرادات همانجا خاک می‌شد، شهردار را نقد نمی‌کردند، سعی می‌کردند از آگاهی مردم جلوگیری شود. ولی در رویکرد هیئت رئیسه جدید با عنایت به اینکه ما خود را نماینده مردم می دانیم و در مورد منافع مردم معامله نخواهیم کرد، همه مشکلات را عنوان می‌کنیم. به عنوان سؤال از شهردار می‌پرسیم. یکی از دلایلی که تنش وجود دارد این است که ما به عنوان منتقد ایرادات را بیان می‌کنیم و مردم هم متوجه می‌شوند که این ایرادات و مشکلات وجود دارد.
پیش از این، زد و بندهایی بوده و شورای شهر خواسته‌های نامعقولی از شهردار داشته درست است؟
چرا دو سال پیش جو، جو آرامی بوده و الان متشنج شده است. من نمی‌دانم این خواسته چه بوده، ولی خواسته من درباره معماری وشهرسازی بوده است و لاغیر. زمانی که من به عنوان عضو شورای شهر انتخاب شدم به واسطه اعتماد مردم و تخصص من بود. خواسته‌هایی هم که از شهردار دارم خواسته‌های فنی است. از قضا جالب است که آقای شهردار که می گویند همچین تقاضایی اعضا داشتند، من دیده‌ام که اتفاقاً شهردار خواسته‌هایی داشته و خواسته است از مسئله‌ای کوتاه بیاییم. پس این بی انصافی است. اعضای محترم شورای شهر درست است اختلاف دارند ولی درست نیست که جلوی دوربین به اعضای شورای شهر توهین کنند.
شما در شورای شهر بیشترین غیبت موجه را دارید درست است؟
بله این با هماهنگی هیئت رئیسه بوده به دلیل مشکلاتی که سال گذشته داشتم. ولی جالب است که اقای شهردار گفته‌اند یکی از اعضای شورای شهر غیبت دارند. شهردار باید به دنبال خدمات رسانی فارغ از تخلفات صورت گرفته به مردم باشند. تخلفاتی اگر در شورای شهر مطرح می‌شود، ربطی به شهرداری و شهردار ندارد و سازمان‌های نظارتی ورود می‌کنند که خوشبختانه غیبت‌های بنده موجه بوده است. ولی این اخلاق آقای شهردار است که بجای پاسخگو بودن به دنبال طرح مواردی هستند که به ایشان ربطی ندارد. اما موضوع استیضاح، ایشان را خیلی ناراحت کرده است.
مشکلات بسیاری که در مرکز استان ایجاد شده نتیجه فعالیت ایشان است. جناب اقای دکتر مقدم مردم آگاه هستند، هر تریبونی که دست شما می‌آید اینطور نباشد که به شعور مردم توهین کنید.
چرا این چند ساله تذکر نداده‌اید؟
من به عنوان یک عضو شورای شهر که بحث استیضاح شهردار را مطرح کردم موارد مختلفی برای این استیضاح دارم، خواسته من معقول و مشروع و مردمی بوده، آقای شهردار لطف بفرمایند خارج از غرض بگویند تا الان چه خواسته‌ای خارج از عرف من داشتم؟
دلیل مخالفت شما با شهردار چیست؟
من معتقدم آقای مقدم خروجی یک توافق نامشروع بوده که خود را به عنوان شهردار نشان داده است. ما در ابتدا لیست بندی کردیم. 5 نفر مخالف و دو نفر موافق شهردار شدن ایشان بودند، ولی به خاطر مسائل طایفه‌ای آراء موافق ایشان بیشتر شد و چهار نفر عملاً باعث شدند ایشان شهردار شود که هیچ آیتم‌های علمی و منطقی پشت این انتخاب نبود است. از طرفی در لیستی که از گزینه‌های روی میز داشتیم و حدود 100 نفر بودند ایشان جزو نفرات آخر دارای صلاحیتهای لازم بوده است.
از طرفی ایشان مورد پذیرش عموم مردم نیستند، همچنین یکی از دلایل من این است که پرسنل رسمی 2 ماه حقوق معوقه دارند و پرسنل شرکتی بیش از 7 ماه حقوق معوقه دارند. چرا این اتفاقات افتاده است.
همینطور از حیث مسائل توسعه فنی و عمرانی ایشان صلاحیت ندارند. طبق آمار وزارت راه و شهرسازی بیش از 97 درصد ساخت و سازهای شهر یاسوج غیرمتعارف است. پلیس ساختمان که باید به این مسئله اهمیت بدهند عملاً برایشان مهم نیست.
بیش از 1300 سازه موقت در این شهر است. ترافیک ما دچار اشکال است. کمیسیون ماده 100 قانون به صراحت گفته است هزینه جرائمی که از قبل کسری پارکینگ داده می‌شوند باید برای ساخت پارکینگ استفاده شود درحالی که این برای هزینه‌های جاری استفاده می‌شود.
موضوع بعدی، تمام تیم بندی‌ها و گروه و جناح‌هایی که شکل می‌گیرد با محوریت خود ایشان است. می‌خواستیم هیئت رئیسه را ببندیم، ایشان یک هفته کار را تعطیل کرده بود و به دنبال یارگیری برای خود بود.
در بحث استیضاح ما باید طرح سؤال کنیم و ایشان پاسخ بدهند، ولی ما پیش از استیضاح هم طرح سؤال کرده‌ایم و ایشان پاسخی نداده است.
یکی از همکارانتان گفته‌اند شهر تعطیل است با این اظهارنظر موافقید؟
موضوع بروکراسی درونی اداره را در نظر بگیرید، یک استعلامی که یک روز وقت می‌برد، 20 روز طول می‌کشد، این یعنی اینکه شهرداری تعطیل شده است. کجا را سنگ فرش کرده‌اند. چرا مرکز شهر را که نیاز به سنگ فرش دارد را رها می‌کنید و قسمت جاده‌ای که سیان جی به تپه پارک جنگلی وصل می‌شود که در هفته ده نفر در اینجا رفت آمد ندارند را سنگ فرش می‌کنید! پشت همه اینها تخلف است که ما به عنوان سؤال می‌پرسیم و قطعاً نهادهای نظارتی هم پیگیری می‌کنند.
تکلیف مردم چیست و چه باید بشود؟
شهر یاسوج دچار اشکالاتی هست، در شورای شهر دودستگی وجود دارد. شهردار مصر است که دارد کار می‌کند. اعتقادم این است که عده‌ای بیایند و مرا قانع کنند یا اینکه اگر آقایان اگر فکر می‌کنند برای منافع مردم دارند فعالیت می‌کنند بیایند و با ما همراه بشوند. توصیه من این است که اقای شهردار یا استعفا بدهند یا ایشان را استیضاح کنیم. ایشان در حد شهرداری یاسوج نیستند.
می گویند هیئت رئیسه قوانین بوروکراسی را رعایت نمی‌کند درست است؟
اشکالی که وجود دارد این است که نامه‌هایی که هیئت رئیسه می‌نویسند شهردار جواب نامه را نمی‌دهند. در مورد عوارض، تصویب شد بین شش تا ده درصد عوارض افزایش پیدا کند. ولی بعد از ان ما متوجه شدیم بیش از شش و ده درصد و تا ششصد درصد از مردم عوارض اخذ شده است. ما این را به فرمانداری گزارش دادیم ولی شهردار باز هم آمده و اعتراض کرده که این میزان باید همان ششصد درصد باشد.
آقای شهردار عنوان کردند که من در حوزه‌های مختلف شهری صاحب نظر هستم. حالا ما که با دانشگاه‌های مختلف ارتباط دارم و پرسیده‌ام ندیده‌ام که ایشان صاحب نظر باشند، پس درست نیست جلوی دوربین بگویند من صاحب نظرم، صاحب نظر بودن را جامعه علمی و عموم تشخیص می‌دهند. آقای شهردار بخاطر نجات این شهر شما خودتان استعفا دهید.
نگین تاجی در پایان از نستهن مقدم برای مناظره در یک محیط آکادمیک دعوت کرد.

متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه مهندس مقدم چیکار کرده که داماد آقای پیشوا و کسی که بیش‌ترین غیبت رو در سطح کشور در جلسات شورا داشته خواستار استعفا یا استیضاح وی هستن؟
دلیلش اینه منافع بعضیا قطع شده.
اینکه مهندس مقدم بمونه یا بره خیلی مهم نیست. اینکه معامله‌گری و منفعت‌طلبی شما یه جایی قطع بشه خیلی مهمه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چ ربطی داره ب غیبت طرف تخلفات گسترده داره لیافت نداره چند سالته میای کامنت میذاری
ال
Iran, Islamic Republic of
این شهردار را که پدر من نیاورد خود شماها اوردید این دست پخت خود شماست خودتان ....و ....‌‌ حالا جمعش کنید
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر نگین تاجی انصافا شهردار هر جا کار کرده فقط طایفه ای بوده حتی انتصابات ایشون
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بله شانزده سالمه از دوره چار ساله همتون اومدین قول دادین برا آسفالت واز شورای شهر گرفته تا نماینده گان مجلس . همشون رو هنوز که هنوز است سراغشون نیومدن مدارکشون هست کپی گرفتیم البته شما خبر گزاری ها جرات انتشار ندارید وگر نه همشون رو می فرستادم البته میدونم همین مطلب را هم نمی زنید
Iran, Islamic Republic of
آقای نگین تاجی
یعنی فقط شهردار به سمت یک منطقه غش کرده؟
نماینده بویراحمد که 8 ساله امکانات موقعیت ها و طرح ها و پیمان ها را به یک طایفه یا منطقه اختصاص داده چی؟
همه دستگاه‌ها. یکیش رو بزارید برا بقیه
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه نگین تاجی حرفاش درسته،شهردار ناتوان است
Iran, Islamic Republic of
فرشاد خان خدايي مثل نجات نيا دهدشتي مردم طايفه ت. ورايي اوردي ،حالا فكر ميكني باراك اوباما هستي كاري نكن كه مثل نجات ازاخر اول بشي اتفاقا تَو بعنوان معمار بسيار ناتوان هستي كدوم طرح وبرنامه ت؟كدوم أيده وكانسپت فضائي وشهرسازي تون براي شهر و...؟كدوم ....؟؟؟يه طرح دهدشت دادي باخمايت نگين تاجي فاميلت كه ضعيف ترين شهردار ياسوج بود نتونستي جمع وجور ومديريتش كني؟؟؟حالا ادعا مديريت شهري وسياسي براي مردم بلند نظر بويراحمد هم داري؟؟برادر من ادم هميشه جايگاه خودش ميدونه وپا در پا بزرگان نميكنه ....مقدم بهترين وصادق ترين شهرداري بوده كه ياسوج بخوذش ديده وقطعا به كوري چشم طايفه گراها ميمونه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم شهردار چی گفته، اما اینم جوگیر شده و احساس میکنه رو منبره
Ee
Iran, Islamic Republic of
شورا و شهردار همشون هیچی باشون نیست
در واقع مردم قدر این فرصت ها را نمیدون و فرصت سوزی می کنند
ما چیزی حالی مون نیست. را انتخاب کردیم اینهم نتیجه اش
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس شهرداری باسوارکاری فرق می کند مطالع کنید
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
اقای نگین تاجی بینی و بین الله .حضرت عباسی بین اگر تری تاجی بود هم همین حرف ها را می زدی شما خیلی .د تنها داری تان.
گرمسلمانی از این است که حافظ دارد وای اگر از پی امروز بود فردایی
Romania
در بحث توافق . شهردار را با نماینده بویراحمد اشتباهی گرفتی.....انتخاب خودت را هم رصد بفرمایید ایا براساس یک انتخاب تخصصی و .....بوده یا طایفه ای....
شماها با اقاربتان و تیمتان همه امورات را در مصادره و چنبره خود میخواهید.
اقای نگین تاجی این شهرادر به شما باج نخواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
اسم طایفه ی تیرتاجی درست بنویس.
سلبعلی
Iran, Islamic Republic of
کاش شورا یا منحل می شد یا تاییدیه شورای نگهبان میخواست تا کسی که محکومیت مالی داره نتونه شورا بشه
شهروند
Ukraine
خدا پدرتون رو بیامرزه که جز حرف حق چیزی نگفتین
همشهرى
Iran, Islamic Republic of
اگر نظر مردم رو بخواهيد اولين شخصى كه بايد استعفا بدهد خود اقاى نگين تاجى هستن چرا همون سال اول كه هم خط با شهردار بوديد از شهردار حمايت ميكرديد چرا از ٧نفر كه يك نَفَر غايب جلسه بود شش نفر رأى مورد قبول به ايشان دادن كه خود شما هم يكى از اونا بوديد چرا فقط برأى حل كردن مشكلات خودتان پا به عرصه انتخابات ميزارين باند بازى ميكنيدقسم در شاهچراغ ميخورين كه ريس شورا رو انتخاب كنيد عملكردشما و دوستانتون تو اين چند سال چه بوده اخه تاكى بايد جلوى رسانه ها به مردم بگيد قرار نيست كه اگر شهردار باريس شورا وكسانى از شورا هم سو نيست در رسانه ها از تخريب شهردارى حرف زده بشه كه انتخاب خود شماست اگر انتخابات در استان ما بر اساس طايفه گرى نبود مطمىنا خيلى از اين اشخاص الان در شوراى شهر حضور نداشتن .....
موسوی
Ukraine
درود بر دکتر نگین تاجی رایمون حلالت
خادم
Ukraine
بسیار درست فرمودند
حکیم
Ukraine
بله هیچ خدمتی از شهردار ندیدیم ایشون باید استعفا لده
صبوری
Ukraine
اسعفا یا استیضاح
حمید
Ukraine
شهردار باید بره حداقل بذاره بقیه کار کنن
ماندگاری
Ukraine
درود حرفتون حقه دکتر
جاهد
Ukraine
شهرداری فک میکنه با بچه طرفه صاحب نظر چیه
رجبی زاده
Ukraine
واقعا لذت بردم از این صراحت بیان خیلی پیشتر از این باید این شهردار کنار میرفت و کسی ک لایقه میومد .ایشون از اول به ناحق شدن شهردار
صفویان
Ukraine
کاش اینجور بود که هر کسی ک لیاقت نداره تو هر جایگاهی هست استیضاح بشه اینطور شاید ی پیشرفتی میکردم چرا چسبیده ول نمیکنه وفتی نمتونی کار کنی بدو کنار
ریحان پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگین تاجی بی استفادس
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا اقای دهراب پور با استیضاح شهردار مخالف هست. یقین داریم شهردار بزودی باید خودش بود شهر نیاز به شهردار قوی دارد هر ساعت نظر و حرفش تغییر میکند. اگ و له سواره و پشت جاه شود ایشان را کجا شهردار شهر یاسوج کجا
خادم پیر
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
جناب نگین تاجی حرف دل ما را زدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نگین تاجی ولی بهتره اول دهراب پور را قانع کنه
قلات
Iran, Islamic Republic of
جناب نگین تاجی نمیخوام از مقدم دفاع کنم
اما:
چرا از ابتدا و اون موقع که آقای دهراب پور فریاذ میزدند و التماس می‌کردند جنابعالی حامی مقدم بودی؟؟؟؟
چرا به ایشون رأی اعتماد دادی در صورتی که همه نقاط ضعف آقای مقدم توی کف دستات بود؟؟؟؟
چرا در یک مقطع زمانی جنابعالی به اتفاق آقایان اکبری تبار ، خوبانی و آشنا دو دستی مقدم رو چسبانده و ایشان را یک قهرمان میدونستی؟؟؟؟؟؟
جناب آقای نگین تاجی حنای شما دیکه رنگی نداره و هیچ کاری هم ازت بر نمیاد آیا بهتر نبود در همون اقلیت میموندین و در کنار همون آقای دهراب پور حد اقل احساس امنیت میکردین
جناب آقای نگین تاجی این رو هم بهت بگم آگه آقای دهراب پور فقط خواست به شمای بفهماند که من هم میتونم سیاسی بازی کنم و میتونم راحت خیلی از معادلات پیچیده رو بهم بزنم و دیدی که آقای مقدم با کوچکترین اشاره به سمت ایشون رفت و ابن یعنی اینکه حاج دهراب پور خیلی خیلی با شماها فاصله داره و ارزش اجتماعی و سیاسی ایشون اصلا با شماها قابل قیاس نیست و در کفه یک ترازو نمیگنجد.
جناب آقای نگین تاجی این رو هم بهت بگم که مقدم هیچی که نداشته باشه اما صداقت دارد .خوب و بد رو خوب ازهم تشخیص میده و نشون داد که آدم اگاه و عاقلیه چون بهتر از شماها هم حاج دهراب پور رو شناخت و هم به قابلیتها و ظرفیتهای ایشان پی برد.
جناب نگین تاجی حرف از مناظره نزن که قطعا بازنده آن کسی نیست جز فرشاد نگین تاجی
جناب نگین تاجی مطمئن باش که صداقت و یک رنگی و پاکدستی مقدم هزاران بار ارزش دارد بر رفاقت با امثال ..
من دوست شما بودم ولی الان نیستم و تا زمانی نیستم که با اکبری تبار رفیق و با انسان شایسته ای مثل حاج دهراب پور در تقابل هستی .
با احترام
شیر بچه زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نگینتاجی
واقعا شهردار.
گچ
Germany
غیبت های غیر موجه ایشان به خاطر حضور در بافت فرسوده گچساران بوده موجه شد.ایشان از بدو انتخاب در شهر گچساران حضور داشتند و کلا المان شهر گچساران دست پخت ایشان هست. ایشان مشمول فراز مغز ها شدند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شما که عضو ریسه هستید اگر حرف شما در شورا خریدار دارد خوب پس طرح استیضاح را عملی کنید، جناب آقای نگین تاجی شما در شورل هم یک همراه ندارید و حتی آقای دهراب پور که همشهری شما هست نیز مخالف حرکات و سیاست های شماست، شما که شورای ناظر بر عملکرد شهرداری هستید و دکترای معماری دارید خوب طرح بدهید و پیش بینی بودجه آن را بکنید تا مجموعه شهرداری هم اجرا بکنند و نهایتا شهر و پارکینگ و اشکالاتی که میفرمایید در همین دوسال بوجود آمد و یا نتیجه یک دوره ۴۰ و ۵۰ ساله هست. شما که مدیر و توانمند بودید در بنیادمسکن حالا بیا شهر را آباد کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شهردار ضعیف هست و طیف اکثریت شورا هم برا منفعت ازش احمایتمیکنند
Iran, Islamic Republic of
شورای ضعیف دنبال شهردار ضعیفه کسی دوس نداره ادم از خودش قویتر کنارش باشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا

مقدم فقط میگه و متاسفم که باید مردی مثل جاویدبره که بیاد جاش

مقدم استعفا استعفا
سجاد
Iran, Islamic Republic of
فیلم مصاحبه مقدم رو که نگاه کنی کاملا مشخصه از چشماش .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد متخصص شورای شهر دکتر نگینتاجی که دنبال مطالبات مردم هستند
واقعا به رایی که به نگینتاجی دادم پشیمان نیستم
حسین
Iran, Islamic Republic of
مقدم استعفا استعفا استعفا استعفا
باقر
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین شهردار ایران هست
فقط امار و ارقام‌ میده
عسکری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خوبانی و دکتر نگینتاجی
موسی
Iran, Islamic Republic of
. اقای احمدی کیش و اشنا هست
صادق
Iran, Islamic Republic of
عامل تمام اختلافات شورا فقط شخص مقدم شهردار هستند
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار اگه حرفاشون راسته پس به مناظره با دکتر نگینتاجی پاسخ مثبت بدن
رضا
Iran, Islamic Republic of
با رفتن جناب مقدم همه مشکلات حل خواهدشد
یاسج
Iran, Islamic Republic of
جون موهای قشنگت فقط چون بت باج نداد اینطوری می کنی مردم در بنیاد مسکن می دانند
قادری
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه شهردار. میاد میگه غیبت داشتی واقعااین شهردار لایق
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترمقدم شهردارنمونه کشور
Iran, Islamic Republic of
اگه این نمونه است دیگه خرابش چطوره
ناشناس
Ukraine
واقعا شهردار باید استعفا بده مگه مدرسه اس حضورغیاب براش مهمه تو بگو واسه شهر چیکار کردی دوساله
ناشناس
Ukraine
تخلفات گسترده داشته باید پاسخگو باشد
راد
Ukraine
شهردار پاسخگو باش
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی بدون هیچ طرفداری اقای مقدم اینکاره نیست...یک صدم جاوید تاحالا کار نکردی...دوساله میخوای جاده شهرک جوشکاران وتا امامزاده مختار آسفالت کنی ولی درخواب عمیق رفته.....
حسین
Iran, Islamic Republic of
یقینا با استعفای مقدم همه مشکلات حل خواهد شد
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورا اگه در فکر مردم هستین باید مقدم رو استیضاح کنید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف نگینتاجی که یک‌فرد اکادمیک هست و باید. در موردش نظر بده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
. زیاد داره و اعتبارات رو هر جادوست داره هزینه میکنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شهر تبدیل شده به حلبی اباد جناب مقدم
صادق
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگه شهردار شخصا استیفاشو تحویل شورا بده بزرگترین خدمت تا امروز رو انجام داده
بوير
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عزیزان سایت کبنانیوز
مردم شهر یاسوج اکثرا کارمند و قشر تحصیل کرده هستند ولی مردم ما همیشه با تعصب اظهارنظر میکنند. همه ما بر وضعیت شهر و شهرداری و بحران بودجه شهرداری واقفیم و اگر شهرداری بخواهد شهری با زیرساخت های فرسوده را نوسازی و بهسازی بکند خداقل بودجه ای معادل ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد برای کارهای عمرانی ولی ما تا جایی که اطلاع داریم شهرداری در هزینه جاری و حقوق پرسنل خود نیز مانده و توان پرداخت حتی پرسنل رسمی خود را نیز ندارد.
خارج از تعصبات کوری که مردم استان ما درگیر آن هستند هیچ آدم عاقلی در این شرایط بحرانی حاضر به پذیرش پست شهردار نمی باشد و آسایش و آرامش خود و خانواده خود را برای هیچ به مخاطره نمی اندازد لذا پذیرش این مسولیت مهم از جانب هرکسی باشد قابل تقدیر هست و همت و کمک تک تک مردم این شهر و نهادهای مرتبط را می طلبد.برادر نگين تاجي جناحي وطايفه فكر كردن زيبنده ادم تحصيلكرده نيست شما از اول تا حالا مخالف بودين واين نشونه تفكر قبيله اي هست
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شجاعت دکتر نگین تاجی که بر منافع مردم ایستادگی میکنه،من نمیدونم چرا مقدم هنوز استیضاح نشده
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
مردم‌ خواستار استعغا شهردار هستند
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خدا زیه و یاسوج با .
جلیل
Iran, Islamic Republic of
شهردار عملکردش افتضاح بوده و هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چون شهردار جلوی منفعت طلبی عده ای مثل .. را گرفته و منافع شخصی شان تامین نمیشه شروع به تخریب شهردار کردن و گرنه با یک نگاه اجمالی به عملکرد شهردار متوجه شهردار نمونه بودن آقای مقدم خو اهیم شد
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام.اتفاقا دکتر نگین تاجی باید از حقوق شهروندی که این شهردار آن را نادیده گفته دفاع کند و همه با استیضاح شهردار موافقن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز حامی شهردار بودی حالا چی شده نظرت عوض شده؟؟؟؟ فکر کنم حرفات درسته مردم نافهم نیستند و امثال شما رو خوب شناختند که هدفتون چی هست و دنبال چی هستید. همین مقدم با حمایت کی آمد؟؟؟؟ احتمالا معامله خوب درنیومده و منافع تامین نشده
بزرگ مرد تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یکی از اقوام نزدیک شهردار از عملکرد ایشون راضی نیستم،واقعا که بد عمل کردی
دانشجو معماری
Iran, Islamic Republic of
خدایش دکتر نگین تاجی هم با اخلاقه هن متخصص
شهروند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک شهروند که رفت شهرداری یه بار کارم بهشون افتاد واقعا عالی و‌خوب بودن
دکتر
Iran, Islamic Republic of
بقران مرد بعضت نیسی
دوماد حونه تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
واقعا عملکرد شهردار ضعیفه و باید عوض وابو
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
که هالو بقران مو من شهرداریم همش قول خشونن
اکبراباد
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر دیم سخنرانی کردی که ایخم اکبر ایاد نجف اباد اسفالت کنیم چه وابی،؟که شهردار هم قولشه دا،په اقای شهردار چه وش کردی
مردم معمولی
Iran, Islamic Republic of
که بییت مناظره کنید،شهردا اگر هیچیت نی سیچه مناظره نیکنی؟
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نگین تاجی مرد متخصص شورای شهر
عامو
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم منتظر مناظره هستیم
پی نوشت
Iran, Islamic Republic of
مقدم استیفا استیفا
رادیو جوان
Iran, Islamic Republic of
نه به مقدم
نه به شهردار
برو دست خدای مهربون
مراد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه.در زير آب كردن اردو نشاسته، آب و خاك و ساير ادارات چرا اومد؟؟؟؟
درود بر نگين تاجي كاش اجازه كار به متخصصين ميدادند
به امید بیدارشدن اصلاحات
Romania
متاسفانه شب انتخاب شدن شهردار همه یادشونه ک بعضیا. تا شهردار بشه مال خودشون و شهررو خاموش کنن،ولی باز خوشحالیم ک یه نفر هنوز ب فکر این شهر هست و بتونه ب فکرمردم باشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ما که این دوره نه شورا داشتیم نه شهردار‌‌....‌خداپدرمادر شهردار دور قبل دکترجاوید رابیامرزه.. باشورا ی شهر دوران جاوید..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آن مرد آمد آن مرد بااسب آمد..ازماست که برماست.تازمانی که طایفه ای قبیله ای رای بدهیم.سرنوشتمان همین هست.
Iran, Islamic Republic of
ملا فرشاد احوالت چه خبر،هی ایگی چه خدایی
علی
Iran, Islamic Republic of
تا صد سال ده ای شهردار که هیچ عوارض رو هم پایین نیارید مدیریتش با اقای اکبری
نظر
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم هیچ ایرادی نتونست از عملکرد دکتر نگین تاجی بگیره فقط تنها حرفی براش اومد غیبت های دکتر بود که اون هم دلیلش موجه بود.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب دکتر نگین تاجی
شهروند
خدا میداند ناتوان ترین شهردار در طول زمان تاسیس شهرداری یاسوج بوده است
کارمند شهرداری.
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار شما بسیار ضعیف هستین.بیست ساله کارمند شهرداریم.ضعیفتر از شما ندیدم.نیروهای شهرداری خودسر عمل میکنن.هر کس به سلیقه خود عمل میکنن.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ...خدا میدونه هم شهردارمون خیلی ضعیفه هم اعضای شورامون به خصوص خوبانی... نگین تاجی.. احمدی کیش...اعضای شورا. یه روز این گروه میگه شهردار الفبای شهرداری رو بلد نیست یه روز گروه دیگه ...بد به حال مردم شهر با این شورا
Iran, Islamic Republic of
ظاهراازحرفهای اقای نگین تاجی پیداست شهرداربایدبقیه نیروهایی که نماینده مجلس اقای زارع هم طایفه ای خودرانتوانست درجاهای دیگر استخدام کنددرشهرداری استخدام نمیدایشان طرح برنامه ونقشه هایی که برای معماری وشهرسازی جهت اجرابه شهرداری اعلام نمودند برای اگاهی مردم روکند
محسن رازی
Iran, Islamic Republic of
مردمی که اکبری احمدی کیش واشنا شوراشون هیتن
التماس تفکر
Iran, Islamic Republic of
جالبه! کامنت ها از سوی دو سه نفر مخالف شهردار توشته میشن اما اگه به مثبت منفی کامنت ها توجه کنید حساب کار میاد دستتون
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار : شهر یاسوج. و میگی حجمه تبلیغاتی علیه من هست شما بگو برای این شهر چه کار مثبتی انجام دادی من فکر می کنم مرکز استان را با یک روستای دور افتاده اشتباه گرفتی شما به اندازه یکی از دهیاری های روستای برای این شهر کار نکردید.
بازارى
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار چون به شما اقاى نگين تاجى و دوستانتون باج نمى ده اين حرف ها رو ميزنى شما چگونه نماينده اى از طرف مردم بودى كه گذاشتين از بين ١٠٠نفر اخرين شخص به قول خودتون رأى اعتماد بياره چرا شما رسانه اى نكردين ... به قول شمايى كه خودتون رو متخصص ميدونيد چه كار مفيدى كرديد بحث تعريف از شهردار نيست به هر صورت بايد حقيقت رو پذيرفت ما بايد از روزى از رأى دادن به شماها پشيمون ميشديم كه براى صندلى رياست بايد در خارج أز استان قسم خورده بشه كه فلان شخص رئيس شورا بشه با تشكر
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
همگان مستحضرید که نخستین و مهم‌ترین مولفه برای عضو شورا این است که قوانین را به خوبی بشناسد و با درک صحیح از وظایف و اختیارات در راستای تحقق اهداف شورا گام بردارند. هر چند که در حیطه کار و وظایف شوراها اختلاف ریشه‌ای جایگاهی ندارد و شوراها محل تسویه حساب با اعضا، شورای شهر، مردم و شهرداری نیست، اختلاف سلیقه‌ای طبیعی است و باید با هم افزایی و تدبیر به نقطه قوت تبدیل شود و نباید اسیر جناح‌بندی و طایفه‌گری‌ها و منفعت شخصی شوند، زیرا زیان اصلی را این میان مردم می‌بینند.شورای شهر باید به دنبال بستری باشند تا عدالت محوری را در جامعه ایجاد و نهادینه کنند و این بستر با تعامل و وحدت بین شوراها محقق می‌شود شوراها هر قدمی که می‌خواهند بردارند باید با تدبر، هم فکری و همراهی مردم و مسئولان باشد. به هر حال اعضای شورای شهر به مانند مدیران یک جامعه باید دارای مسوولیت اجتماعی بالا باشند و در واقع بتوانند الگوی سایر افراد و آحاد جامعه باشند. این بدان معناست که آن ها باید با عملکرد مثبت، اخلاقی و کارایی و اثربخشی بالا همین روحیه را به محیط تزریق نمایند. عدم برتری منافع شخصی و رفاقتی بر منافع شهر در تصمیم گیری ها و انتخاب ها، حفظ استقلال و عزت نفس در شرایط بحرانی از جمله ویژگی های مهم یک عضو شوراست. عضوی که بنا بر هر دلیلی مهر و امضای خود را در اختیار دیگران قرار می دهد قاعدتا نمی تواند عضو شورای شهر مناسبی باشد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام توی سایت ها ایشان به عنوان شهردار نمونه کشوری معرفی شده چطور از نظر جنابعالی ضعیف است چون نزدیک انتخابات هست دنبال منافع هستید این درست نیست قبیله ای آقای نگین تاجی فکر نکن
/
Iran, Islamic Republic of
انتقادات بجا وحقی بود طایفه گرایی وبوروکراسی زائد بیداد می کندپیاده روها شده دکه های شورایی ونصب تبلیغات مغازه ها ومغازه داران پیاده رورااشغال کرده اند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کامنتهای کوتاه همشون کار دو سه نفر هست. تابلو هست.جناب نگین تاجی هم اخلاق و هم سیاست رو باختید
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر نگین تاجی اینو بردار یکی ازخودمون بزار تا شهرداری رو مثل مجلس آباد کنیم
Russian Federation
هم شهردار وهم شورای شهر واقعا نا کارامد هستند یاسوج را ویران کرده اند کافی است یک ساعت در شهر یاسوج رانندگی کنی ببینی چه خبره. آقای نگین تاجی فرافکنی میکند شهردار با رای شورا انتخاب میشن. خودش باید بگه
فرشته
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای بدلیل اینکه به منافعشون نمیرسن دست مخالفت میزنند برای اینکه دکتر مقدم باج به نگین تاجی وبرادران نداده دلیل اصلی مخالفت تامرادی بودن دکتر مقدم هستن به مزاقشون خوش نمیاد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1