تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۴۴۴۶
در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد

فیلم| هشدار کلانتری به فعالیت انتخاباتی مدیران؛ ‌حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارید‌/ عزل مسئولان متخلف

۳
۱
فایل مرتبط کبنا ؛حسین کلانتری عصر یکشنبه (12 آبان) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتخابات باید در یک فضای رقابتی با مشارکت چشمگیر برگزار شود. مجریان و ناظران باید بدانند که این حق‌الناس است؛ کلمه حق‌الناس از کلام مقام معظم رهبری و امام (ره) است بر این اساس هیچ ابهامی وجود ندارد.
کلانتری بابیان اینکه مردم برای رأی دادن تحلیل کرده‌اند و این تحلیل کردن حق مردم است، گفت: هر کاندیدی که مردم به آن رأی دهند خدمت نصیبش می‌شود اما تکلیف مسئولان امانت‌داری، تأمین امنیت، ایجاد فضای رقابتی است و همه‌ی احزاب ازجمله اصولگرا و اصلاح‌طلب باید در یک فضای رقابتی، عادلانه و قانون‌مند باشند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت بالا قطعاً مطالبه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: مردم رأی می‌دهند و مسئولان باید بستر و زمینه آن را فراهم کنند؛ مشارکت بالای مردم امنیت ایجاد می‌کند و این مشارکت یعنی تودهنی به آمریکا، اسرائیل و آل سعود، یعنی پای ارزش‌های نظام ایستادن و حفاظت از خون شهدا است.
وی خطاب به مدیران استانی تأکید کرد: به تمام مدیران تأکید می‌کنم و تعارفی هم باکسی ندارم، اداره کل اطلاعات، سازمان سپاه اطلاعات دقیق از مدیران را به بنده می‌دهند، مدیرانی که عملکرد درستی دارند و از کاندیدی هیچ‌گونه جانب‌داری نکند باید خدمت کند؛ مدیر امانت‌دار، باصداقت، باکفایت، بالیاقت، بادیانت و مدیری که نیروی فله‌ای استخدام نکرده باید مدیر بماند و خدمت کند.
کلانتری اظهار داشت: اگر در زمان انتخابات مدیر به تکالیف شرعی و قانونی خودش عمل‌نکرده باشد حتی اگر کاندیدش هم نماینده شود؛ ایمان داشته باشید که یک هفته بعد دیگر مدیر نخواهد بود تعارف هم ندارم و تخلف مدیر در پرونده‌اش لحاظ خواهد شد.
وی بابیان اینکه دنیای استکبار دلارهای زیادی را خرج می‌کند که به‌نظام لطمه بزند، گفت: مردم خوب، نظام باصلابت و مظلومی داریم، این مملکت متعلق به امام زمان (عج) و اباعبدالله الحسین (ع) است. عملکرد این نظام حاکمیتی بر مبنای سنت، قرآن، آیات و روایت هست و جمهوری اسلامی بر اساس اصل ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری است.
کلانتری تأکید کرد: بنده به مدیرانم میگویم که حرمت همه واجب است اما حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی را ندارید. شما جانبه داری نکنید بلکه امانت‌داری کنید؛ قطعاً خداوند قدرشناس شماست، امام زمان (عج) حافظ شما خواهد بود و ما هم قطع یقین خدمت گذار و حامی شما خواهیم بود.
وی اظهار کرد: مدیر امانت‌دار آبروی جمهوری اسلامی را حفظ می‌کند نباید کسی در جایگاه مدیر جمهوری اسلامی تخلف کند؛ تخلفات را از مراجع رسمی و قانونی رصد می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقوق شهروندي
Iran, Islamic Republic of
اي كاش واقع بينانه و صادقانه با مردم باشيم.
مگه مديران كل يا شهرستان ها بدون حمايت و دخالت مستقيم نماينده انتخاب شده اند كه امروز توقع بي طرفي داريم !!!!؟؟؟
يه جوري صحبت كنيم كه مردم باور كنند. قسم مي خورم اكثر مردم بيشتر از استاندار محترم و معاونين مناصبات و نحوه انتخاب و انتصاب مديران را ميدانند.
اكثر اقدامات ادارات كل اين روزا همسو و همجهت با انتخابات اسفندماه مجلس شوراي اسلامي استانه . مديركل وامدار نماينده ست برا تداوم مديريتش ايجاب مي كنه اين روزا خودشو به آب و آتيش بزنه ، از نظر نماينده مديركلي شايسته تره كه ميزان راي آوري بيشتري داشته باشه و بس نه ملاك هاي ديگه.
Iran, Islamic Republic of
هنین الان به راحتی اراب رجوع و زیردست رو تحت فشار میزارن برای حمایت
خرم
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار شما ومعاون سیاسی جنابعالی خیلی در رابطه با سلامت انتخابات صحبت کردید اگه میگوید در رابطه با حمایت مدیران از کاندیدای خاص آقای زارع پور ومعاونین و مدیران زیر مجموعه ایشان را که علنا دارند به نفع کاندیدای خاص تبلیغ میکنند کنترل کنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1