تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۴۱۰۲۲۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

فیلم| دانش‌آموزان دیشموکی صاحب خوابگاه می‌شوند

۲
۱
فایل مرتبط کبنا ؛بعد از انتشار خبری مبنی بر ترک تحصیل دختران به دلیل نبود خوابگاه شبانه‌روزی در بخش دیشموک تعدادی از خیرین برای احداث خوابگاه در این بخش پیش‌قدم شدند.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار داشت: احداث یک باب مدرسه شبانه‌روزی در بخش دیشموک از ضرورت‌ها و نیازهای مهم این بخش است.
زارع‌پور در ادامه افزود: سال گذشته «معصومه ابتکار» معاون رییس‌جمهور در امور زنان و «آذر صفایی‌نیا» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برای احداث مدرسه شبانه‌روزی در بخش دیشموک پیگیری کردند که موسسه بنیاد برکت برای احداث خوابگاه در این بخش اعلام آمادگی کردند اما از سال گذشته تا کنون مشکل قطعه زمین مرتفع نشده است.
از امام جمعه، بخشدار و رئیس آموزش و پرورش بخش دیشموک تقاضا داریم قطعه زمینی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا این مدرسه شبانه‌روزی در دیشموک احداث شود.
زارع‌پور بیان داشت: اخیراً خیرین برای احداث مدرسه شبانه‌روزی در بخش دیشموک با بنده تماس گرفتند که برای احداث مدرسه شبانه‌روزی در این بخش آمادگی دارند.
با توجه به اینکه تا کنون خیرین در این رابطه اعلام آمادگی کردند، بنا بر این تأکید دارم که در اسرع وقت مشکل قطعه زمین در این بخش برطرف شود تا مدرسه شبانه‌روزی احداث شود.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردم با این مدیرکل باور نکنید
کریم
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر زمان آقای طاهری دیشموک هنرستان نداشت در یک ماه قضیه هنرستان دیشموک حل شد ولی حالا مدیر کل قول داده اگه قضیه زمین حل شود تازه خیرین شروع کنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1