کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

درخواست «حاج عدل» از وزیر راه و پاسخ جالب وزیر / پروژه‌ای که لنگه آن در تاریخ راه‌سازی پیدا نمی‌شود / هاشمی‌پور: آقای تاجگردون به من نزدیک تر است (+ فیلم )

19 فروردين 1398 ساعت 19:13

هاشمی‌پور با اشاره به جاده پاتاوه-دهدشت، بیان کرد: من دیگر شرمم می‌آید اسم این جاده را بیاورم، ما اکنون در سیزدهمین سالگرد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم به طول 30 کیلومتر. سال 73 این پروژه 63 کیلومتری جزء مصوبات سفر رهبری بود.


عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: سیل در استان‌های دیگر سبب شد تا خسارت‌های وارده بر استان کهگیلویه و بویراحمد ناشی از سیل کمرنگ شود.
وی با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران در سیل اخیر کشور، افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات هموطنان مان برطرف شود.
هاشمی‌پور با اشاره به جاده پاتاوه-دهدشت، بیان کرد: من دیگر شرمم می‌آید اسم این جاده را بیاورم، ما اکنون در سیزدهمین سالگرد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم به طول 30 کیلومتر. سال 73 این پروژه 63 کیلومتری جزء مصوبات سفر رهبری بود.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: یک پروژه 13 سال به طول انجامید یعنی سالی 6 درصد و هر ماهی نیم درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشت، در کجای تاریخ راه سازی این پروژه می‌گنجد.
وی افزود: چندمین وزیر هست که از این پروژه بازدید کرده است و امیدوارم پرونده این پروژه با حضور آقای اسلامی بسته شود.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: امیدوارم با حضور شما این پروژه به سرانجام برسد که وزیران بعدی و استانداران بعدی دیگر در باره این پروژه حرفی نزنند.
هاشمی‌پور به شوخی گفت: البته امیدوارم آقای استاندار فعلاً در استان بمانند. [خنده حضار]
وی در ادامه گفت: باید برای پروژه پاتاوه-دهدشت برنامه زمان بندی دقیقی مشخص کرد.
به گزارش کبنا، هنگامی که وقت عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه به اتمام رسید، او گفت: وقت آقای تاجگردون را که تشریف ندارند را هم به من بدهید، حوزه من گسترده‌تر است. احمدی استاندار خطاب به او گفت: وقت آقای تاجگردون را قبلاً آقای زارعی گرفت که هاشمی‌پور گفت: تاجگردون به من نزدیک‌تر هست. [خنده حضار]
این نماینده مجلس در ادامه به جاده چاروسا –دیشموک هم گریزی زد و بیان کرد: این دو بخش 35 هزار نفر جمعیت دارند که غیر از خدا هیچ کسی را ندارند. در سیل هم آسیب دیده‌اند. از هلال احمر تشکر می‌کنم که جانشان را در این مدت نجات دادند. چون راه ارتباطی نبود و اولین نماینده که در 30 سال گذشته به آنجا رفته هست من بوده‌ام.
وی گفت: دو خواست من داشتم که اول گاز بود که الحمدالله به همت مسوولان این مناطق گازدار شدند. اما من یک جاده درست حسابی برای این مناطق می‌خواهم. من می‌خواهم که پروژه جاده آنها ملی شود. گاز به آنجا رفت و اگر راه هم درست شود، مردم را نجات داده‌ایم.

متن کامل صحبت‌های عدل هاشمی‌پور را در فیلم بالا ببینید.
 
به گزارش کبنا، محمد اسلامی وزیر راه پس از استماع درخواست‌ها و گلایه‌های این نماینده مجلس که از وی خواسته بود اجازه ندهد پروژه همچنان بر زمین بماند و در دوره وزارت اسلامی تکمیل شود اظهار کرد: من هم از خدا می‌خواهم که این پروژه در دوره مسؤولیت ما تکمیل شود.
وزیر راه گفت: در همین خصوص با آقای محمد مسوول قرارگاه خاتم‌الانبیا صحبت خواهم کرد اما این پروژه به یک مجری مجرب و دانا نیاز دارد که ببرد و تصمیم بگیرد.


کد مطلب: 408492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/408492/درخواست-حاج-عدل-وزیر-راه-پاسخ-جالب-پروژه-ای-لنگه-تاریخ-راه-سازی-پیدا-نمی-شود-هاشمی-پور-آقای-تاجگردون-نزدیک-تر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1