کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا مطرح کرد

موسوی‌جهان‌آباد: به همکارانم گفته‌ام برای کمک به اشتغال و تولید فقط تبصره‌های مثبت را ببینند / مافیایی پشت زمین‌های شهرک صنعتی نمی‌بینیم / 121 واحد شهرک‌های صنعتی غیرفعال داریم

8 اسفند 1397 ساعت 0:25

ما باید تک تک کسانی که دنبال تولید هستند، مشکلات آنها را بررسی و پیگیری کنیم و مشکلات آنان را با تمام توان برطرف کنیم و من همیشه به همکاران خودم می‌گویم با تمام وجود در خدمت تمام صنعتگران و تولیدکنندگان هستیم و به همکاران توصیه کردم که در تبصره‌های منفی و مثبت، فقط تبصره‌های مثبت را برای کمک به اشتغال و تولید ببینند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مافیای پشت واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی نیست.
سید هاشم موسوی جهان آباد در گفت‌وگو با کبنا و در پاسخ به سووالی در خصوص واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی و اینکه برخی در این زمین‌ها انباری برای کالاهای خود ساخته‌اند، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی دارای قوانین و شرایط خاص دارد و کسانی که از این قوانین خارج شوند ما زمین‌های واگذاری را پس می‌گیریم و قوانین موجود از هر گونه زمین خواری هم جلوگیری می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هر جایی باشد، ایرادهای است. اما در صورت انحراف در زمین‌های اختصاص یافته برای واحدهای تولیدی و صنعتی با مسوولان آن واحدها صحبت می‌کنیم و از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌کنیم. اما عملاً ما هیچ مافیای پشت این زمین‌ها نمی‌بینیم.
موسوی جهان آباد در ادامه گفت: 311 واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی داریم و از این تعداد حدود 190 واحد فعال هستند و ما بقی هم غیرفعال.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: به دنبال این هستم که واحدهای راکد را به چرخه تولید برگردانیم، هر چند که هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند.
موسوی جهان آباد افزود: در حال شناسایی مشکلات واحدهای غیرفعال هستند و 60 درصد از این واحدها مشکل سرمایه در گردش دارند و معمولاً واحدهای تولیدی در ابتدا کارشان دچار آسیب می‌شوند و در حال بررسی معضلات و مشکلات انان هستیم. البته بعضی از این واحدها مشکل حاد دارند که با وارد کردن شوک هم به آنها نمی‌توان کاری برایشان انجام داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تجربیاتم برای رشد و توسعه استان قطعاً استفاده می‌کنم و ما برای توسعه باید مسوولان و کارشناسان مان توسعه یافته باشند.
موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه برای توسعه استان باید نگاه بلند داشته باشیم، اضافه کرد: اگر نمی‌توانیم مشکلی از سد راه واحد تولیدی، سرمایه‌گذاری و یا توسعه استان برداریم، حداقل در این مسیر سنگ‌اندازی نکنیم.
موسوی‌جهان‌آباد تصریح کرد: کسانی که جرأت راه‌اندازی واحدهای تولیدی دارند، آدم‌های بزرگی هستند و ما مسوولان باید برای اشتغال، و برای اینکه مشکل اشتغال استان و کشور برطرف شود. ما باید تک تک کسانی که دنبال تولید هستند، مشکلات آنها را بررسی و پیگیری کنیم و مشکلات آنان را با تمام توان برطرف کنیم و من همیشه به همکاران خودم می‌گویم با تمام وجود در خدمت تمام صنعتگران و تولیدکنندگان هستیم و به همکاران توصیه کردم که در تبصره‌های منفی و مثبت، فقط تبصره‌های مثبت را برای کمک به اشتغال و تولید ببینند.


کد مطلب: 407283

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/407283/موسوی-جهان-آباد-همکارانم-گفته-ام-کمک-اشتغال-تولید-فقط-تبصره-های-مثبت-ببینند-مافیایی-پشت-زمین-های-شهرک-صنعتی-نمی-بینیم-121-واحد-شهرک-های-غیرفعال-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1