کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمیده زعیمی با حضور در غرفه کبنانیوز در نمایشگاه مطبوعات مطرح کرد

فضای جامعه مردانه و حضور زنان دکوری است / شهر یاسوج به لحاظ مبلمان شهری فوق‌العاده بی‌نظم جلو می‌رود (+ فیلم)

5 بهمن 1397 ساعت 12:15

حمیده زعیمی فعال اجتماعی و کارشناس شهرسازی از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید کرد، و گفت: حضور زنان در جامعه ویترینی است، و اسم زنان فقط در شعارهای انتخاباتی آورده است.


حمیده زعیمی از زنان فعال سیاسی و متخصص حوزه شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان غرفه کبنانیوز بود که او در گفت‌وگویی به مشکلات شهر یاسوج پرداخت.
زعیمی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه چرا زنان حضورشان در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی تاثیرگذار نیست، اظهار کرد: فضا، فضای مردانه است و حضور زنان، حضور دکوری است و خیلی به نظرات آنان پرداخته نمی‌شود و همین جامعه زنان را دچار دلسردی می‌کند. و همیشه اسم زنان در انتخابات آورده می‌شود و در شعارها اسم زنان شنیده می‌شود ولی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و حتی سیاسی کمتر اسمی از زنان شنیده می‌شود.
وی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه راهکار چیست؟، اظهار کرد: اولین کاری که زنان باید انجام بدهند این است که خودشان را باور داشته باشند و به جای تضعیف همدیگر، کمک کار هم باشند. جامعه مردان ما باید باور کنند و برای زنان بیشتر ارزش قائل شوند.
زعیمی در پاسخ به سووالی مبنی بر ظاهر شهر یاسوج از لحاظ شهرسازی، اظهار داشت: در هنگام طراحی المان‌ها به ذائقه و نظر مردم توجه نمی شود و غیرکارشناسی کارهایی را انجام می‌دهند و بعداً هم آن را تخریب می‌کند. شهر یاسوج به لحاظ مبلمان شهری فوق‌العاده بی‌نظم و اورگانیک جلو می‌برد.
ادامه صحبت‌های داغ را در فیلم بالا ببینید.


 


کد مطلب: 406696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406696/فضای-جامعه-مردانه-حضور-زنان-دکوری-شهر-یاسوج-لحاظ-مبلمان-شهری-فوق-العاده-بی-نظم-جلو-می-رود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1