تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۲۱۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

اعتراض شدید مردم لوداب؛ دیگر نابود شده‌ایم +فیلم

۲
۶
کبنا ؛امروز یکشنبه(21 تیرماه 97) استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس از بخش لوداب بازدید کردند. هنگامی‌که مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حال سخنرانی بود یکی از اهالی لوداب در اعتراض به سخنرانی «محمدعلی علیمردانی» خطاب به استاندار، گفت: این آقای «علیمردانی» برای ما کاری انجام نمی‌دهد، دیگر خجالت می‌کشیم برای مشکلات راه نامه بنویسیم، چندین بار نامه به شخص مدیرکل راه و شهرسازی استان نوشتیم اما جوابی به ما داده نشد.
این معترض افزود: به خدا دیگر نابودشده‌ایم، یک پل برای این روستا احداث شد که تا کنون چندین تلفات جانی داده، چند سال است حتی نمی‌تواند یک پل را درست کند، حداقل مشکلات مردم را بشنوید.
وی تصریح کرد: آقای استاندار خطابم به شماست اگر کاری کردی که کردی اگر نکردی دیگر امید نداریم به کسی.
به گزارش کبنا، محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: وضعیت راه روستایی بخش لوداب درگذشته نامطلوب بود که در دو سال گذشته بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه روستایی در این منطقه ساخته‌شده است.
علیمردانی افزود: 200 میلیارد تومان اعتبار برای 35 کیلومتر راه اصلی بخش لوداب اختصاص داده شد.
بنا بر این گزارش، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن اسلامی استان، مدیرکل مخابرات استان، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مدیرعامل شرکت گاز استان، رئیس جهاد کشاورزی استان همراه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش لوداب بازدید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کبنادروغ
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل های دیگری هم بودند...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مگه قبرستونه صلوات بفرستین .مشکل مردم حل کنید این اقایی صحبت میکردن بهادران هستند بازنشسته اداره دامپزشکی لوداب .روستای ایشون هنوز جادش خاکیه .حدود 40سال ازانقلاب مردم میگذره ولی هنوز از جاده اسفالت محروم هستند .تاکی بی تدبیری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1