تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۴۵۳۲۴
کبنا گزارش می‌دهد؛

جولان خودروها در عرصه‌های طبیعی شهر یاسوج / استاندار و مدیرکل منابع طبیعی پاسخ دهند

۷
۱
جولان خودروها در عرصه‌های طبیعی شهر یاسوج / استاندار و مدیرکل منابع طبیعی پاسخ دهند
کبنا ؛
دوباره بهار شد و طبعیت زیبای و دلربای یاسوج خودنمایی خود را آغاز کرد و مجدداً برخی از افراد ضدطبیعت و راحت‌طلب، خودروهای خود را در دل طبیعت و روی سبزه‌ها به چرخش درآورده و در بیخ گوش شهر یاسوج به ماشین‌سواری بر روی بوته‌ها و سبزه‌ها جولان می‌دهند!
به گزارش کبنا، چند روزی است که در عرصه‌های طبیعی شهر یاسوج این جولان و گشت و گذارها به شدت شیوع پیدا کرده و تمامی سبزه‌ها و بوته‌ها به تاراج و یغما رفته‌اند و کسی نیز به فکر طبیعت نیست!

یکی از عرصه‌های طبیعی که این روزها محل جولان و گشت‌زنی خودروهای شخصی است، حوالی چشمه قنات در مسیر ابندای جاده دهنو و چسبیده به خانه‌های شهر می‌باشد. این طبیعت چسبیده به شهر می‌باشد که محل بی‌توجهی مسئولان در حراست از ممانعت از ورود خودروها است.
پارسال دو بار نیز در این خصوص گزارشاتی از سوی شهروندان پوشش داده شد که با پیگیری‌های رسانه‌ای نهایتا، مسئولان منابع طبیعی اقدام به بستن راه‌های ماشین‌رویی ورود به این عرصه طبیعی و چشمه شدند و البته به صورت ناقص این کار انجام شده بود و اصطلاحاً نوعی ماست‌مالی در این خصوص انجام شده بود که بسیاری از ماشین‌ها نیز همچنان به این عرصه طبیعی ورود می‌کردند. (یکی از راه‌ها توسط منابع طبیعی مسدود شده بود و یکی دیگر از راه‌ها آزاد مانده بود)
انتظار می‌رود که سریعا ًمسیرهای خودروی منتهی به این عرصه طبیعی چشمه و سایر عرصه‌های طبیعی حوالی شهر یاسوج مسدود شود تا اندکی در حراست از طبیعت اقدامی شده باشد.
از محل انسداد جاده ورود به این مکان تا چشمه محل این عرصه، شاید ده دقیقه به صورت پیاده روی زمان به خود اختصاص ندهد، ولی بسیاری از مردم ضدطبیعت تا لب چشمه ماشین‌های خود را گسیل می‌دهند!
ضرورت دارد که سریعاً مسئولان منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد در این خصوص اقدام عاجل نمایند و نیاز به گزارش و پیگیری مجدد رسانه‌ای نباشد.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

اهالی وزگ
Iran, Islamic Republic of
جاده وزگ افتضاح است
دهها فرعی از جاده وارد جنگل های انبوه بلوط می شود
هادی
Iran, Islamic Republic of
کلور من ای گپل نی دوست دارن و البته زورشون هم می‌رسه
Iran, Islamic Republic of
این معظل تخریب طبیعت و بی خیالی مسولان و جولان تخریب گران متاسفانه سالهاست که دامن منابع طبیعی این استان را گرفته و جااب اینکه شورای صیات و قوه قضاییه هم برخورد خوبی با این موضوع ندارند .نه تنها در بویراحند که در باشت وگچساران و‌کهگیلویه و سایر نقاط استان واگداری و تخریب و زدو بند قانونی با متصرفان بیداد میکند ..
دوستدار طبیعت
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار محترم، جنابعالی تشریف ببر دشتروم روستای مورصفا ببین اونجا چه خبره ،ببینید اثری از حریم رودخانه میبینید، ببینید میتونید حتی برید دستتون رو بشویید، شما رو بخدا برید و ببنید ، همه دیوار کشی شده تا لبه رودخانه. مردم دارن نابود میکنن همه چیزو ، بعدشم خیلی راحت میفروشن حریم رودخانه و الفاتحه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
داخل شهر که امکانات درست و حسابی وجود ندارد ، یه طبیعتی داریم بزار مردم بگردن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
از من به شما نصیحت ،تحت هیچ شرایطی از منابع طبیعی حمایت نکنید ،الان منابع طبیعی با قانون سال ۱۳۴۱ )//،برید تو ر وستااا ببینید ،اشک مردم ردا در آورده، مطمئن باشید ،
Iran, Islamic Republic of
مگه منابع طبیعی هم مسئول داره؟؟؟؟؟!!!!!😂
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1